Sæson 2017/2018

8 år 10 måneder siden #361 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæson 2017/2018
Det selvfølgelig ærgerligt at man skal tabe hele 4-1, men ellers er jeg heller ikke bekymret. Flot mål af Oscar til sidst. Ceballos og Vasques gjorde også et fint indhop. Mayoral er jeg tilgengæld ikke imponeret af!
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 10 måneder siden #362 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæson 2017/2018
Godt signal at sende til Mbappé nu hvor han skal afgøre sin fremtid ;-)

8 år 10 måneder siden #363 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæson 2017/2018

Real HWL skrev: Godt signal at sende til Mbappé nu hvor han skal afgøre sin fremtid ;-)

Absolut. Det må stå klart for ham, at han kan blive førstesngriber i verdens største og bedste klub in no time..:D

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 8 år 10 måneder siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Real HWL

8 år 10 måneder siden #364 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Sæson 2017/2018
Achraf spiller igen en virkelig god kamp han er tæt på at score og har et godt sammenspil med Vazquez. Han gør det bedre end Carvajal efter min mening. Han burde indlemmes i førsteholdstruppen som backup for Carvajal når han er skadet. Carvajal er selvfølgelig bedre end Achraf når han er i kampform. Og Oscar's mål var bare smukt sparket ind.

Dani Ceballos synes jeg også viser den gode side af sig selv, med de lækre finter og små gode driblinger. Flot præstation af ham også. "Førsteholdet" var jeg ikke tilfredse med , men det er jo preseason og det ser ud, som om Pintus presser dem virkelig meget til træning. Vores unge hold gør en god figur og spiller faktisk fint sammen, det er godt nok ærgerligt, at Mayoral misser den gigantiske chance han har og at, Vallejo også misser en stor stor chance. Det skal nok gå hen og blive en god sæson igen.

HalaMadrid!!

8 år 10 måneder siden #365 af Steen
Besvaret af Steen på emne Sæson 2017/2018
Spillernes manglende form er bekymrende, især Carvajals. Han virker godt nok tung og fuldstændig ude af drift. Måske skulle man alligevel ikke have solgt Danilo? Kun én spiller er parat, og det er Modric. 12 dage tilbage til Super Cup.
Resultatet giver jeg ikke så meget for. Selve spillet var egentligt godt i de første 50 minutter, men derefter væltede korthuset, af en eller anden grund.

Nå, over til noget andet...
Det er vel efterhånden klart for enhver, at vi har brug for at hente en spiller med 'starpower', og denne spiller er Mbappé. Bales to kampe mod Manchester klubberne har bevist at han ikke længere har niveauet. Han har været modbydelig ringe på samtlige parametre han kan bedømmes på. Han har mistet sin fart, han er ikke længere en trussel fra distancen og så har han absolut ingen boldkontrol tilbage. Jeg har støttet ham længe, men nu er grænsen nået. Forhåbentligt indser Perez dette, og sender ham afsted til Manchester United. Men mon ikke den kære waliser får lov til at blive her i endnu en sæson..
Hans franske angrebsmakker er dog heller ikke til at råbe hurra for. Han har næsten været ligeså impotent. Han virker uinteresseret på banen, og bidrager ikke i det opbyggende spil, som han nu ellers plejer. Men han skal ikke sælges. Han har i det mindste perioder hvor han spiller fremragende. Derudover vil det gavne Mbappé hvis de deles om angrebspladsen. Benzema's build-up-play er noget de fleste angribere i verden kan lære af.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

8 år 10 måneder siden #366 af Carlos3
Besvaret af Carlos3 på emne Sæson 2017/2018
Så vidt jeg husker, plejer de heller ikke at tage fantastiske resultater med hjem fra pre-season, men stadig ærgerligt selvfølgelig.

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano

8 år 10 måneder siden #367 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Sæson 2017/2018
Jeg er enig i, at vi ikke skal lægge for meget i preseason-resultaterne, men kampene er nu meget gode til at få en fornemmelse af spillerne.

Modric, Isco og Marcelo var gode i dag. De virkede mere eller mindre til at være på deres normale niveau.

Carvajal er besynderligt usynlig. Tung, dårlige aktioner og slet ikke med fremme.

Benzema har sgu også været tung, og bortset fra en flot dribiling i feltet var det sgu skidt.

Og så er der Bale. Som Steen skriver, så er det sgu slut. Farten er ved at være væk, hans boldkontrol er for dårlig til Real Madrid og så ja, så er der hans spark. Hvad fanden er der sket med det? Vi købte ham efter den sæson, hvor han hamrede mål ind fra distancen, og i hans første sæson scorede han altså også adskillige mål, hvor han viste eksempler på en formidabel sparketeknik.

Nu er det sgu mere reglen end undtagelsen, at man tænker det modsatte: "Hvad skete der for det skud?". Det er sgu bare et tegn på, at det er slut. Han passer simpelthen ikke ind i systemet, og sådan er det bare.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Neye

8 år 10 måneder siden #368 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæson 2017/2018
Hvis der kommer et bud på mere end 70 mio euro burde man skille sig af med Bale og I Stedet hente Mbappe og Dembele ind.
Et offensiv der hedder
Dembele----Ronaldo----Mbappe
Er meget bedre end BBC, hvis man skal blive ved med 433.
Så kan man kalde det CDM eller OMC, der mange muligheder..
Sidste redigering: 8 år 10 måneder siden ved madrid2000.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid777

8 år 10 måneder siden #369 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæson 2017/2018
Hvad er det her for en pre-sæson... Ville foretrække kampe mod gradvist bedre modstandere. Det her er jo ligegyldigt.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

8 år 10 måneder siden #370 af Carlos3
Besvaret af Carlos3 på emne Sæson 2017/2018

madrid2000 skrev: Hvis der kommer et bud på mere end 70 mio euro burde man skille sig af med Bale og I Stedet hente Mbappe og Dembele ind.
Et offensiv der hedder
Dembele----Ronaldo----Mbappe
Er meget bedre end BBC, hvis man skal blive ved med 433.
Så kan man kalde det CDM eller OMC, der mange muligheder..

Du misser jo fuldstændig den gyldne muligheder MCD og COM :D

Men ja jeg er helt klart enig, man føler bare at unge sultne spillere kan udrette mere en Bale og Benz, en af grundene til at Ronaldo er så god som han er er at aldrig bliver mæt, hvis han ikke scorer og vinder er han ikke tilfreds. Den sult synes jeg bare ikke er at finde hos de 2 samtidig med at de har udvist dalene niveau. 2 kæmpe franske talenter ville være meget mere spændene lige nu.

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000

8 år 10 måneder siden #371 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Sæson 2017/2018
Jeg savner Ronaldo..........

Jeg tror godt, man kan undskylde halvdelen med, at Pintus har lagt en krævende preseason-træning, og for Zidane og ham er kondition og fysik vigtigere end træningskampsresultater. Men man bliver alligevel noget utryg... Især når spillet foregår på den sidste tredjedel. Men hvis der virkelig bliver hentet en ny offensiv, så må den proces da efterhånden være mere presserende end som så....

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

8 år 10 måneder siden #372 af El Chino
Besvaret af El Chino på emne Sæson 2017/2018
Efter de seneste to kampe står jeg tilbage med en kæmpe bekymring. At Bale bidrager absolut intet positivt til det offensive spil. Han virker mere og mere malplaceret på holdet. Her taler vi om en spiller som har spillet 4 sæsoner i klubben med et stort set uændret hold. Men hans løb og samspil virker ikke harmonisk.

Man kan kritisere Benzema, men mange må give mig ret i at han stadig har en rolle på holdet. Især når han spiller sammen med Ronaldo. Bale derimod...

A la Cibeles, nos vamos a la Cibeles
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Neye, Carlos3

Leveret af Kunena Forum