Sæsonen 12/13
Men mon de i Madrid ikke ved mere end hvad vi gøre.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Nej åbenbart ikke, og der bliver lavet dumme fejl.. Også af Real Madrid
- Storken
- Gæst
-
Cech er verdens bedste målmand på langskud, hvor Casillas har været 'shaky' det seneste stykke tid. Jeg har aldrig rigtig lagt mærke til det før, men i slutningen af sidste sæson og indtil nu har Casillas virkelig haft problemer på skud udefra.
Cech kan tillade sig at have frit udsyn, fordi han tror så meget på egne evner (og sin ekstreme armvidde). I dette øjeblik tror jeg ikke, at Casillas har selvtilliden helt i top, når modstanderen får frispark. Det skulle en mur forhåbentlig hjælpe på.
Der er intet videnskabeligt i min påstand. Det er mere en følelse.
Mvh
Anders
- Mavi
- Gæst
-
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Du har som sådan ret. Casillas force har altid været de knivskarpe reflekser og en-mod-en-situationerne. Alt det andet er Casillas faktisk nogenlunde middelmådig til - og det er sagt af en af mandens største fans.
Jeg forstår dog godt El Madridistas undren. Jeg har selv overvejet det før, eksempelvis ønskede Schmeichel heller aldrig en mur, når han stod overfor Roberto Carlos. Simpelthen for ikke at give ham noget at 'sigte' efter, samtidig med det bedre udsyn hjalp.
Lige med Casillas spiller selvtillid måske ind. Omvendt er Casillas netop så hurtig på stregen, at han bør kunne nå langt de fleste skud fra 30+ meter, hvis udgangspunktet er en central position i målet.
Det er en interessant debat, man må dog ikke glemme, at gårsdagens spark blot var noget ekstraordinært fra en ekstraordinær spiller.
- Storken
- Gæst
-
I min optik har Casillas' styrke altid været hans 'presence' som de siger i England. Det er hans enorme selvtillid, der giver alle omkring ham en tro på tingene.
Jeg føler dog lidt, at hans usårlighed er forsvundet på frispark. Det var ikke decideret drops, at Cazorla og Senna bankede dem ind i sidste sæson, men han mistede måske lidt selvtillid.
Det er selvfølgelig kun spekulationer...
Mvh
Anders
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Ajax som 3. Ikke den væreste på papir.
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
- Rubæk
- Gæst
-
- Raúl 7
- Gæst
-
<font color=7A0000>*INDLÆG ER SLETTET AF BRUGER ELLER ADMIN
</font>
- Raúl 7
- Gæst
-
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- Spectator
- Gæst
-
Men vi klarer den! Ajax tager vi, City er svær, Dortmund svært!
iVamos Real!