Sæsonen 12/13
- Alma Merengue
- Gæst
-
Hvad snakker du om? Prisen hedder 'UEFA Best player 2012'. Når man ikke er årets bedste fodboldspiller i Europa, hvorfor fanden skal man så vinde den pris?
Og i hvilken verden er det 'fair' at man bliver kaldt årets bedste på baggrund af en mindre turnering på en håndfuld kampe - og så endda en turnering hvor en stor konkurrent - Messi - ikke var med? Iniesta er allerede kåret en gang til turneringens bedste. Hvorfor skal det nu ske igen? Det giver ingen mening.
I mine øjne er Iniesta blevet kåret til årets bedste, fordi dette ikke er Ballon D'or, men en (mas o menos) ubetydelig pris, og man vil give spanierne en smule anerkendelse. Så burde det selvfølgelig have været Iker Casillas, men igen, det er fuldstændigt irrelevant, da han ikke er årets bedste, så skal han da ikke vinde den. Fremover vil ingen jo tage disse kåringer seriøse, det hele er jo bare en joke.
Og at diverse Madridistas støtter kåringen har en åbenlyst forklaring: Man vil simpelthen ikke se Messi vinde, selvom at denne er en langt bedre spiller end Iniesta (som faktisk havde en ringe sæson, få mål, få assist, masser af skader, og selvfølgelig ingen nævneværdige titler).
Igen, for mig er det fuldstændigt uforståeligt at vi igennem 4-5 år kan sidde og diskutere om Messi eller Ronaldo er bedst, men så er det en Iniesta der kåres til Europas bedste. Latterligt.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jamen jeg er jo enig med dig. Som du selv siger, så giver det ikke mening hvis prisen gives til den bedste spiller. Og så kan de kalde prisen hvad de vil, men Ronaldo og Messi er bedre end Iniesta.
Den oprindelige danske navn til titlen har været "Årets spiller i Europa/Verden", og det er stadig den definition som giver mening.
Jeg er forresten forundret over, hvor mange Barcelona-fans jeg kender, som pludselig synes at Iniesta er den helt rigtige vinder og den bedste spiller i verden. Hvad blev der af; Messi er den bedste spiller i historien!".....?
.......................................................................................................................
Det her er en ret fed video;) Den havde samtidig været det værste jeg nogensinde havde set, hvis Barcelona havde vundet Super Cuppen!
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
- Spectator
- Gæst
-
Marcelo er kongen.
Modric har gjort ok figur af sig, men har stadig nogle misforståelser med spilkonceptet. Blandt andet med Ronaldo, hvor de to-tre gange er gået fejl af hinanden.
Men det ser fornuftigt ud.
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
Du er trist??? Ja, det skal da nok åbne op for spekulationer. Nogle bud på hvad der kan være galt? Ellers er jeg sikker på at Sport eller El Mundo Deportivo nok skal afsløre svaret for os!
- Halamadrid1990
- Gæst
-
Han føler vel at ligegyldigt hvor godt han spiller og hvor mange mål
han scorer, kan han ikke få den fornødne anerkendelse. Derfor denne "protest" ved scoringerne.
Jeg må indrømme, at hvis det er tilfældet så er det unødvendig piveri fra vores nummer 7. Der er ingen grund til at skabe mere uro og flere spekulationer omkring truppen og sin person. Dum udtalelse synes jeg.
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
- bzrdahl
- Gæst
-
Men ellers kunne jeg også godt forstille mig at det kunne have noget at gøre med pifteriet fra fans ligeså snart det ikke køre for Ronaldo selv eller holdet og måske ikke føler at de støtter dem nok i modgang, men ligeså snart der er medgang er de der allesammen med det samme.
Men kunne også sagtens tror på den med behandlingen af Kaka
Der er mange bud
Derfor siger han det ikke har noget med Iniesta at gøre, men noget personligt (med mig selv) at gøre.
Hehe der kan være mange ting. Men håber ikke det sætter for meget fokus i medierne, omend er det godt at han ikke fik sagt det før transfervinduet lukkede.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
- karimbenz9
- Gæst
-
realmadrid.no/artikler/nyheter/5043d390fcbfdcf3fd0450e3
Kan det måske have noget at gøre med Coentrao? Mangel på appel er bare et bud, selvom jeg ikke kan forestille mig, man kan være SÅ utilfreds med det.