Sæsonen 12/13

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #157 af Storken
Besvaret af Storken på emne Sæsonen 12/13
Hvordan skal man forstå Ronaldos udmelding?

Jeg tror godt, at man med sikkerhed kan sige, at han har haft en bagtanke. Hele forløbet med, at han ikke jubler ved sine mål, efterfølgende udtrykker sin skuffelse for så at lukke i som en østers. Det lugter lidt af en bagtanke.

Hvilken agenda kan han have?

1) Er utilfreds med transfervinduet
Dette virker håbløst eftersom vinduet er lukket. Det ville gavne hverken Ronaldo eller klubben at udtrykke sin skuffelse om noget, der intet er at gøre ved nu.

2) Er utilfreds med Kakas situation
Eftersom transfervinduet er lukket i de fleste lande, virker det ikke sandsynligt, at Kaka kan finde sig en ny klub. Det virker derfor heller ikke sandsynligt, at Ronaldo er utilfreds med dette. Derudover tror jeg ikke Ronaldo ville lade dette påvirke ham selv eller klubben. Især ikke når der ikke rigtig er noget at gøre ved det længere.

3) Det handlede ikke om noget professionelt, men hørte til privatlivet.
Det ligner ikke Ronaldo at lade privatlivet forstyrre hans fodboldkarriere. Det ville i hvert fald være dybt uprofessionelt fra Ronaldos side.

4) Han er utilfreds min sin kontrakt
Det ville på en måde give mening, da han de næste par uger har klubben lidt på afstand og derved kan sætte en kontraktforhandling i gang uden det ville forstyrre spillet på banen. Han ville nemlig sidde i en landsholds-lejr langt væk. Det kan dog undre, når nu Ronaldo tjener en helvedes masse penge, at han vil udtrykke grådighed offentligt. Det burde holdes internt. Det kan selvfølgelig være, at klubben har sagt 'nej' til en kontraktforhandling, hvilket selvfølgelig tvinger Ronaldo til yderligheder. Det virker dog drastisk at lufte sin utilfredshed offentligt ift. et spørgsmål om penge. Man har dog lige hørt, at Barca (på eget initiativ) har tænkt sig at forbedre Messis kontrakt. Måske Ronaldo ønsker noget lignende fra Real Madrid?

5) Han er frustreret over, at Iniesta løb med prisen som Europas bedste. Det er måske forståeligt nok, hvis han føler sig lidt magteløs, men hvorfor efterfølgende benægte det, da han bliver spurgt ind til det? Han så dog meget utilfreds ud ved prisuddelingen, så måske er der noget om snakken. Det har dog ikke tidligere påvirket ham negativt, når Messi har løbet med priserne, så hvorfor nu? Tidligere har han bare kæmpet endnu hårdere for at bevise sit værd.

Mulighederne er mange, men umiddelbart ligner denne udmelding slet ikke Ronaldo. Det er måske fordi det omhandler noget større i kulissen. Vi finder sikkert ud af det inden længe. Marca og AS er trods alt alvidende om diverse interne konflikter.

Mvh
Anders

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 8 måneder siden #158 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 12/13
Storken

Han tjener så meget i forvejen, at det ville virke meningsløst hvis det handler om penge. Måske længden af kontrakten?

" Det har dog ikke tidligere påvirket ham negativt, når Messi har løbet med priserne, så hvorfor nu?"

Fordi at han ved, at han burde have vundet. Det har de seneste par sæsoner været accepteret fra hans side, at han ikke løb med titlen når andre havde vundet mere.

13 år 8 måneder siden #159 af Raul 4 ever
Besvaret af Raul 4 ever på emne Sæsonen 12/13
#158: Storken

"Eftersom transfervinduet er lukket i de fleste lande, virker det ikke sandsynligt, at Kaka kan finde sig en ny klub. Det virker derfor heller ikke sandsynligt, at Ronaldo er utilfreds med dette"

Jeg kan ikke se at transfermarkedets lukning har det store at sige. Hvis han er utilfreds med dette er det vel på grund af behandlingen af hans ven Kaka, hvor han tilsyneladende er blevet frosset ude af Mourinho. Altså skal handlingen ses som en sympatitilkendegivelse til Kaka, som må gå en meget svær tid i møde.

Anyway, i Spanien snakkes der nu om at Ronaldo er utilfreds i Real Madrid og vil væk. Og at han er blevet uvenner med Marcelo.

• karimbenz9
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #160 af karimbenz9
Besvaret af karimbenz9 på emne Sæsonen 12/13
Taget fra Facebook:
"Ifølge 'Puntos Pelota' har Cristiano Ronaldo udtrykt sig overfor Florentino Perez at han ikke har i sinde at spille for Real Madrid mere, og at dette måske er det sidste Madrid ser af deres portugisiske målmaskine."

Det lyder liiiidt for voldsomt, men jeg bliver stadig nervøs..

13 år 8 måneder siden #161 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 12/13
Jeg ryster bare ved tanken!

• Vikingen
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #162 af Vikingen
Besvaret af Vikingen på emne Sæsonen 12/13
Lad os håbe at han bliver god igen.
Han er utrolig vigtig for det her hold, og det viser han gang på gang.

Lad os ikke håbe der er interne problemer i truppen.

13 år 8 måneder siden #163 af Gotten
Besvaret af Gotten på emne Sæsonen 12/13
Han er ikke bare vigtig, men den vigtigste spiller, udover måske Casillas. Han kan virkelig ikke erstattes. Men kan heller ikke forestille mig han skulle blive solgt. Hvem udover City har råd til ham? Psg, men Ronaldo har vel større ambitioner. Og kunne egentlig heller ikke forestille ham tage til City nu med hans kærlighed til united. Men hold da op jeg græder hvis han pludselig vil væk

• Spectator
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #164 af Spectator
Besvaret af Spectator på emne Sæsonen 12/13
Og nu mener Cadena SER at vide at det er Marcelo's udtalelser om verdens bedste fodboldspiller, at Casillas eller Messi fortjente den og ved i hvad, det giver faktisk ganske god mening!

1. Marcelo og Ronaldo fejrer næsten altid målene sammen, men igår ved målene nænnede Ronaldo ikke at kigge på Marcelo..

2. Der spekuleres i om Casillas og Ronaldo har haft kontroverser i december - januar, og med det set, så kan det være Marcelo har taget hans parti.

3. Begge ovenstående tilfælde vil betyde at Ronaldo har mistet en god holdspillers opbakning, men ikke mindst hans bedste ven. Så kan jeg fandme godt forstå ham.

Det her skal løses. Ronaldo er så hjernedød vigtig for det her hold. Hele det offensive hænger ofte på hans kvaliteter. Ronaldo må fandme ikke være utilfreds i en klub som Real, som skylder ham en kæmpe tak, for hans indsats de seneste par år.

Jeg væmmes med tanken om et Real uden en Ronaldo på kort sigt. På længere sigt ville den komme og Real skulle have en ny spiller, som kunne tage over. Men ikke nu.. Ikke nu!

13 år 8 måneder siden #165 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Sæsonen 12/13
Det giver ikke den store mening synes jeg. For han giver hånd til de fleste andre spillere ligesom han gjorde til Marcelo.

touch.dailymotion.com/video/xt82x9_real-...9-12-all-goals_sport

Higuain hjuplede heller ikke vildt, så jeg tror jeg mest på historien om Kaka. Ronaldo går ikke fra Real, det er jeg sikker på. En spiller der har så meget succes i Madrid skifter ikke klub. Samtidig ved han, at det er i år vi kommer foran barca, så chancen for at vinde Chl med Real er også større.

Jeg tror det hele bliver løst snart, hvor han går op og forklare os hvad han mener.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

13 år 8 måneder siden #166 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 12/13
Tak til Cristiano Ronaldo for alle hans mål og hans betydning.

Ikke tak til Cristiano Ronaldo for at lufte det beskidte vasketøj udendørs.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

13 år 8 måneder siden #167 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Sæsonen 12/13
Siempre

Husk at det hele er IFØLGE spanske medier. Før han endelig udtaler noget direkte, så skal man ikke springe på ham og drage forhastede konklusioner. Hvis det er det med kontrakten, så får han en ny kontrakt inden ligaen starter igen. Hvis det er det med at Marcelo har sagt Messi burde få den, så burde det være ok i følge Storken. Da det ville være klamt han ikke kigger på sin med spiller, men istedet for kigger på en anden.

Det her skal nok vænne tilbage:

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

• Spectator
  • Gæst
  • Gæst
13 år 8 måneder siden #168 af Spectator
Besvaret af Spectator på emne Sæsonen 12/13
Læg lige mærke til realmadrid.com!

I morges, var der bare et billede af real madrid spillerne, med blandt andet Ronaldo. Altså det samme billede, som er der nu. Men her for ganske kort tid siden er der blevet skrevet en tekst nederst, hvor der står:

&quot;Real Madrid beat Granada, with a brace from Ronaldo&quot;

Jeg ser det som en tegn på, at Cristiano føler sig underkendt og det hele munder ud i kåringen af sæsonens bedste spiller og Marcelo's (Hans bedste vens udtalelser) om at Messi er bedre og Casillas skal vinde i år.

Det her løser sig, det er jeg sikker på. For når han første vinder Ballon D'or i Januar er han glad igen. Og når vi har tæsket Barcelona igen, samt City.

Leveret af Kunena Forum