Sæsonen 12/13
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Lad os tage Dortmund i hånden, og sende City hjem hvor de hører hjemme!
Nogen der kan forklare mig, hvorfor vi ikke kunne trække Nordsjællan?! Skuffende:(
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Real Madrid kunne ikke trække Cluj, fordi Dortmund ikke kunne havne i samme halvdel som Bayern München. Det virker egentlig lidt paradoksal, for man skulle tro de ikke kunne parres i samme halvdel som Schalke i stedet, men sådan er det altså ikke.
Málaga og Montpellier kunne, så vidt jeg kan lure, kun placeres i den første halvdel, A-D, hvilket gjorde det kompliceret at trække FC Nordsjælland. Málaga var i hvert fald kun en mulighed i den første halvdel.
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
- Rubæk
- Gæst
-
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Ronaldo så skuffet ud, synes også han har ret til at være, men heller Iniesta end Messi
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
Synd for Ronaldo, men jeg er da glad for at de stemmeberettigede var fair, og IKKE kårede Messi til vinder. Det havde været helt hen i vejret...
Men, Tillykke til Iniesta, en fantastisk spiller, som fortjener noget anderkendelse.
Interessant at Messi og Ronaldo begge fik 17.
- Alma Merengue
- Gæst
-
Jeg ville hellere give den til Messi end Iniesta. Han er ikke Europas bedste, så hvorfor fanden skal han have den? Sikke en joke.
Iniesta vandt EM, endda som en af de bedste spillere, og derfor er det fair at han får prisen. Selv mener jeg stadig at Ronaldo overstrålede Iniesta, men sådan er det.
Hvad jeg ikke forstår er, hvordan man kan give Messi samme antal stemmer som Ronaldo?!