Sæsonen 12/13
Det er da fint nok at du er en hård negl. Men der findes andre mennesker, som bliver ramt hårdt når de mister deres far/mentor som 20-årig. I denne slags tilfælde, kan man ikke sidde og diktere andres følelser, når man ikke kender til alle omstændighederne....
OT:
MARCA tror at de kender sandheden:
www.marca.com/2012/09/04/en/football/rea...drid/1346740685.html
www.marca.com/2012/09/04/en/football/rea...drid/1346742295.html
www.marca.com/2012/09/04/en/football/rea...drid/1346741416.html
www.marca.com/2012/09/04/en/football/rea...drid/1346741901.html
Jeg håber ikke at MARCA har ret, men jeg tror nu også at det er gætværk fra deres side...:)
Hvis Ronaldo ikke føler sig ønsket og elsket i Real Madrid, kan han prøve at se denne video:
Derefter kan han sammenligne med Modric' præsentation, hvor 200 mennesker havde mødt op...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Liverpool fans hylder en af historiens største fejlkøb, Andy Carrol, som om han var en legende. Hvordan hylder Real Madrid fans, en af de bedste spiller i klubbens historie?
Nej det har du som sådan ret i. Men de hylder jo Ronaldo under præsentationen, fordi de ved at de har fået verdens bedste fodboldspiller/frelseren... Og eftersom han har levet op til selv den mest optimistiske fans forventninger, siger den vel stadig noget om hvordan mange har det med Ronaldo.
Når (hvis?) Ronaldo savner støtte fra publikum, er det vel næppe fordi at der er nogen som kan være utilfreds med Ronaldo. Når folk pifter og buher er del mere af holdet, den elendige sæsonstart og den elendige sæsonoptakt inkl. transfervindue. Så kan det være svært at finde tid til at hylde Ronaldo, imens man skal ytre utilfredshed omkring de andre ting... Det er lidt den fornemmelse jeg har i mit Madrid-hjerte:
Men det er tydeligt forskel på hvordan at hans største rival, Messi blive behandlet fra Barcelona supportere, og Ronaldo blive behandlet af Real Madrid Supportere. Han vil gerne blive behandlet på samme måde, og det har han da også fortjent, 150 mål i 149 kampe, er helt igennem vanvittigt. Han har været nøglen bag alle 3 titler. Dermed ikke sagt at han ikke bliver behandlet godt, tværtimod.
Men om det her er grunden, ved jeg ikke, så jeg kan ikke sige så meget, da det ville være nytteløst at diskutere dette, hvis han er tilfreds med den måde han bliver behandlet, og det bare er noget andet, som er galt.
En ting har jeg dog lagt mærke til, og det er det med om hans forhold med Marcelo er ødelagt. før i tiden, når Ronaldo scorede Celebrerede de to sammen, med en dans, eller en anden form for jubel, mens det nu blot er et high five. Vi så også før kamp start, Ronaldo og Marcelo , ved siden af hinanden i spillertunelen, uden nogen form for kontakt. i sommers da Marcelo ''kom til'' at udtale Messi er verdens bedste fodboldspiller, skrev han på sin instagram, at han mente det på en anden måde, og ingen skal forsøge at ødelægge Hans og Ronaldos forhold. Men nu, har han ikke skrevet noget på sin instagram, som han iøvrigt bruger flittigt. Men hvad grunden til det er, kan man kun gisne om. De eneste tre spillere som har været ude og støtte Ronaldo offentligt er Arbeloa, Kaka og Callejon. Vores Captain har ikke, og det har der været nogen fans som har været irriteret over. Måske har Iker fortalt ham at han er der for ham personligt, og ikke offentligt, det vides jo ikke. Synes at det hele er blevet meget indviklet, og det bliver interessant at følge de næste par Dage/uger.
- Huss
- Gæst
-
"Men det er tydeligt forskel på hvordan at hans største rival, Messi blive behandlet fra Barcelona supportere, og Ronaldo blive behandlet af Real Madrid Supportere. Han vil gerne blive behandlet på samme måde, og det har han da også fortjent, 150 mål i 149 kampe, er helt igennem vanvittigt."
Jeg er helt enige med dig at det er helt fantastisk med det målsnit Cristiano har.
Som du selv skriver så er der forskel på hvordan Cristiano og Messi bliver behandlet af fansene, og det er der en god grund til, Messi er opfostret i Barcelona mens Cristiano kom som 24 årige, hvis Cristiano havde været en del af klubbens akademi, så havde han fået samme behandling som Messi får nu af fansene, ikke fordi jeg siger at CR bliver dårligt behandlet af fansene, men jeg tror bare at han vil blive hyldet noget oftere hvis han kom fra Castilla.
Hvis det er pga han vil have 500-1 mil mere om ugen, så har jeg mistet alt for ham og hans person. Hvad siger I andre til det hvis det er tilfældet mht lønnen?
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Fantastisk at se den igen, alle Madridistas i verdenen, burde tvinges til at præsentationen igen ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Raúl Madrid
-
- Ekspert bruger
-
Men hvis det skyldes, at han vil have mere i løn eller er irriteret over at nogle spillere ser Casillas som den mest værdige Guldbold vinder, så er Hr. Ronaldo MERE end velkommen til at forlade denne smukke klub!
Ingen spillere over Real Madrid!
Han burde føle sig priviligeret over at spille i verdens største klub, og er han ikke taknemmelig, så må han gå!
Er selv en stor Ronaldo tilhænger siden Sporting tiden, men har sgu ikke set magen til (hvis nu rygterne er sande)
Det bare min mening.
Fortsat god dag :-)
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
At Spanien har 20% arbejdsløse har ikke ret meget at gøre med Cristiano Ronaldos lønmæssige forhold, så hvis Real Madrids økonomi kan bære en lønforhøjelse (og selvfølgelig kan den det), så skal man da bare sætte sig til bordet med ham og få lavet den aftale.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Storken
- Gæst
-
"Personligt har jeg det sådan, at finans-krisen ikke skal lægge en lønmæssig dæmper på dem, som fortjener en lønforhøjelse og det gør Cristiano Ronaldo."
Det er fansne der ligger alle pengene i Real Madrids klubkasse. Det er uanset om de kommer fra billetsalg, trøjesalg, TV-penge eller sponsorater. Det er alle henvendt til fans. Mange af disse fans har en svær økonomisk tid, men bruger stadig en formue på at støtte op om Real Madrid. Hvis Real Madrid bruger fansnes hårdt tjente penge på en lønforhøjelse til en 'grådig' og 'forkælet' stjerne, så vil det bringe sindene i kog. Det handler ikke om fortjent eller ufortjent. Det handler om, at fansne ingen penge har.
Vi har ikke at gøre med en forretning, det er en fodboldklub. Real Madrid er til for deres fans ikke spillerne.
Mvh
Anders
Billeterne til City kampen i CL gruppe spillet koster mellem 50 euro og 195 euro.
Nogen af jer som har tænkt sig at se kampen, enten i Madrid, eller i Manchester?