Om vores rivaler VII

13 år 1 måned siden #1489 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Om vores rivaler VII

Steen skrev: Officielt: Atletico Madrid køber David Villa. 5 millioner euro for ham. Haha, og så har Barcelona sikret sig 50 % af hans salgspris, hvis Atletico Madrid vælger at sælge ham videre.. En spiller der snart fylder 32 år. Det kommer de nok til at tjene maaaaange penge på..

Købt for €40 million solgt for €5 million efter tre sæsoner, uden han har været nogen succes. Endnu en flop der er blevet købt for en stor sum.

www.fcbarcelona.cat/futbol/primer-equip/...a-latletic-de-madrid

EDIT:

Villa: AM betaler €2,1M nå, €2M dersom Villa er AM-spiller i 14/15, og €1M dersom han forlenger kontrakt (15/16) + 50% av videresalg.

Og denne:

Arsenal was willing to pay 12m for Villa last January, and Tito blocked the move. No comment.

Den havde jeg ikke helt ventet.

David Villa var, sammen med Joaquin, den spiller jeg, over de sidste 10 års tid, helst ville se i klubben. Jeg ventede tålmodigt flere transfervinduer i træk på, at vi endelig kunne skaffe ham, og så endte han eddermame med at tage til Barcelona af alle (og nu Atletico!)… Needless to say, det gjorde ondt.

Han var ellers en helt fantastisk spiller.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, MMM
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1490 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII

DarioGomez skrev: Essensen som Madrid-fan er jo ikke, at Barcelona sælger en falleret forward til et andet tophold. Interessant er det derimod, om man vil handle og hente en.erstatning, eller om Alexis-Messi-Neymar bliver offensiven.

Jeg ved, at man har ønsket Lewandowski, han bliver nok svær, men ikke der sker et eller andet. Uanset hvad så må et sådant indkøb berede sig på en udskifter rolle, da Tito jo klogt nok ikke vil fjerne Messi som den midterste frontmand.

Det tror jeg, det bliver det. Neymar - Messi - Sanchez.
Tello og Pedro som backup, Fabregas og Iniesta som nødløsning Fabregas som falsk 9'er, Iniesta som venstre kant, hvor Neymar så bruges som falsk 9'er. Det er lidt tyndt, så de køber måske en ny angriber, det bliver dog ikke Lewandowski, som du siger. Han skal 100% til Bayern. Der er i øvrigt heller ikke altid sandt. det medierne skriver. Jeg tror ikke de har prøvet på at hente Lewy.
Det bliver spændende at se hvor mange spillere de køber. De har også brug for en center back, og han kommer til at koste mange penge.
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Steen.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1491 af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII

Steen skrev: Officielt: Atletico Madrid køber David Villa. 5 millioner euro for ham. Haha, og så har Barcelona sikret sig 50 % af hans salgspris, hvis Atletico Madrid vælger at sælge ham videre.. En spiller der snart fylder 32 år. Det kommer de nok til at tjene maaaaange penge på..

Købt for €40 million solgt for €5 million efter tre sæsoner, uden han har været nogen succes. Endnu en flop der er blevet købt for en stor sum.

www.fcbarcelona.cat/futbol/primer-equip/...a-latletic-de-madrid

EDIT:

Villa: AM betaler €2,1M nå, €2M dersom Villa er AM-spiller i 14/15, og €1M dersom han forlenger kontrakt (15/16) + 50% av videresalg.

Og denne:

Arsenal was willing to pay 12m for Villa last January, and Tito blocked the move. No comment.

Indtil han brækkede benet var han da en helt ok success. Det må Barca også synes, siden de er gået med til at sælge ham for langt under hvad Tottenham tilbød for at sikre ham CL fodbold inden VM. Omend en afklaring af hans potentielt meget belastende lønsituation sikkert også har været et incitament.
Emnet er blevet låst.
  • falle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #1492 af falle
Besvaret af falle på emne Om vores rivaler VII

Hugol skrev: Villa var da med til at sikre CHL, mesterskab og pokal. Mer end hvad Cristiano har sikret ;-(

Årets mest smagløse indlæg.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1493 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Om vores rivaler VII

falle skrev:

Hugol skrev: Villa var da med til at sikre CHL, mesterskab og pokal. Mer end hvad Cristiano har sikret ;-(

Cristiano har da ikke været med til at sikre andet end en liga, pokal og supercup.. Smagsløst sikkert rigtigt, men det er jo fakta !

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Vildfaren, Hierro 2.0
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1494 af Real Madrid 7
Besvaret af Real Madrid 7 på emne Om vores rivaler VII

Hugol skrev:

falle skrev:

Cristiano har da ikke været med til at sikre andet end en liga, pokal og supercup.. Smagsløst sikkert rigtigt, men det er jo fakta !

For Manchester har han siret cl så vidt jeg husker
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1495 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
At han har vundet CL med United, er lige så nyttigt som at vide, hvad du fik til aftensmad ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren, Hugol, Hierro 2.0
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1496 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII
Real Madrid 7

Du giver mig lange nosser nogle gange.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Realex, Raul7-2880, Hugol
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1497 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII
Efter salget af David Villa er dette følgende spillere, der ikke er fra La Masia:

* Neymar (Ny indkøbt)
* Sanchez (Endnu ikke fået afgørende gennembrud, chance for han sælges inden for et år, stor talentmasse i Barca på wing-positionen)
* Mascherano (Ikke holdbar situation for så dygtig en spiller, slet ikke hvis T. Silva bliver købt)
* Alves (Montoya presser på, +30 i alder og har jævntligt været rygtet væk)
* Adriano (Alsidig spiller, dog ikke en spiller jeg ser i klubben i mange år i fremtiden)
* Afellay (Ikke slået igennem, sælges eller lejes ud denne sommer)
* Pinto (37 år og tæt på pension)
* Song (Endnu ikke fået sit gennembrud, et skifte tilbage til England ville ikke være usandsynligt inden for et år)

Det er ingen hemmelighed, at det er en vanvittig vanskelig klub at komme til, og derfor også det hyppige antal af spillere, senest David Villa, der ikke har lykkedes med at slå igennem i klubben.

Det kan resultere i en mere og mere lukket klub, der i sidste ende måske lukker helt af for spillere, der ikke har historisk fra La Masia. Et scenarie ala Atletic Bilbao.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Real Madrid.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1498 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
Fra Valencia til Barcelona og nu Atlético Madrid. Og i mellemtiden, har han takket nej til Real Madrid. Villa er en elsket mand!
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1499 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII

Real Madrid skrev: Det kan resultere i en mere og mere lukket klub, der i sidste ende måske lukker helt af for spillere, der ikke har historisk fra La Masia. Et scenarie ala Atletic Bilbao.

Skal vi nu ikke liiiiiige slå koldt vand i blodet... ;-)

Og nej - 'Real Madrid' - så vidt kommer det ikke. Slet ikke i den tid vi lever i. FC Barcelona er trods alt et globalt brand. It's all about the...
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Raul7-2880, Hierro 2.0
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1500 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

El_Juan skrev:

Real Madrid skrev: Det kan resultere i en mere og mere lukket klub, der i sidste ende måske lukker helt af for spillere, der ikke har historisk fra La Masia. Et scenarie ala Atletic Bilbao.

Skal vi nu ikke liiiiiige slå koldt vand i blodet... ;-)

Og nej - 'Real Madrid' - så vidt kommer det ikke. Slet ikke i den tid vi lever i. It's all about the...

Du kom mig i forkøbet.......

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum