Om vores rivaler VII

13 år 1 måned siden #1465 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om vores rivaler VII
Årets mærkeligste signing. Negredo til City wtf? De kan købe nogle af de bedste angribere i verden, men køber Negredo, som i mine øjne ikke har niveauet til noget der minder om de 6 bedste hold i La Liga.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1466 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om vores rivaler VII

Dios skrev: Årets mærkeligste signing. Negredo til City wtf? De kan købe nogle af de bedste angribere i verden, men køber Negredo, som i mine øjne ikke har niveauet til noget der minder om de 6 bedste hold i La Liga.

Det er mærkværdigt, men Pelle må have store forventninger til Negredo; han kommer givetvis til at indgå i holdets plan-b :)
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1467 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII

Dios skrev: Årets mærkeligste signing. Negredo til City wtf? De kan købe nogle af de bedste angribere i verden, men køber Negredo, som i mine øjne ikke har niveauet til noget der minder om de 6 bedste hold i La Liga.

Hold op... Negredo vil kunne spille på alle hold i La Liga foruden Real og Barca. Giv manden lidt kredit, han har trods alt haft en super sæson med 25 liga scoringer, 31 sæsonmål i alt, på et svagt Sevilla mandsskab.

85 mål i 180 kampe for Sevilla er glimrende, og han har i de seneste fem-seks sæsoner været en fast bomber i La Liga. Jeg synes selv, at det er en mærkelig signing, selvom han er en glimrende backup. Dzeko eller Negredo er hip som hap.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1468 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII

Der er absolut intet mærkeligt i den handel. Og de kan åbenlyst ikke - eller vil ikke - hamle op med andre hold, når det kommer til prisen på de angribere der ellers er på markedet. Falcao er gået for 60 mio. € og Cavani er på vej til PSG for 55 mio. €. Jeg forstår egentlig godt, hvorfor de trak sig i forhold til Cavani, når de kan hente Negredo for mindre end det halve. Din antagelse om og argumention for, at de kan købe nogle af de bedste angribere i verden, er noget volapyk.

Pellegrini har angiveligt ønsket Negredo, som "kun" koster 25 mio. € og ikke er nær så dyr i lønomkostninger som f.eks. Cavani. Og Negredo er trods alt garant for 15-25 mål per sæson. Vi snakker vel at mærke den mest scorende La Liga-spanier i forrige sæson og i 2011. En spiller, der er i periferien af det spanske landshold, med lige så store muligheder som Torres, Villa, Soladdo og Llorente, for at vinde pladsen som Spaniens nummer 9.

Hvad er dit argument for, at han ikke kan spille for et top 6-hold i Spanien? Det siger lidt om, hvor meget du egentlig ved, om det du ytrer dig om. Han er en klinisk målscorer og han vil kunne score mål for et hvert hold, ligeledes et hvert top 6-hold i Spanien. Tallene står i øvrigt til fuld skue og vidner om, at du ikke kunne være mere forkert på den.
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1469 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII

El_Juan skrev:

Der er absolut intet mærkeligt i den handel. Og de kan åbenlyst ikke - eller vil ikke - hamle op med andre hold, når det kommer til prisen på de angribere der ellers er på markedet. Falcao er gået for 60 mio. € og Cavani er på vej til PSG for 55 mio. €. Jeg forstår egentlig godt, hvorfor de trak sig i forhold til Cavani, når de kan hente Negredo for mindre end det halve. Din antagelse om og argumention for, at de kan købe nogle af de bedste angribere i verden, er noget volapyk.

Pellegrini har angiveligt ønsket Negredo, som "kun" koster 25 mio. € og ikke er nær så dyr i lønomkostninger som f.eks. Cavani. Og Negredo er trods alt garant for 15-25 mål per sæson. Vi snakker vel at mærke den mest scorende La Liga-spanier i forrige sæson og i 2011. En spiller, der er i periferien af det spanske landshold, med lige så store muligheder som Torres, Villa, Soladdo og Llorente, for at vinde pladsen som Spaniens nummer 9.

Hvad er dit argument for, at han ikke kan spille for et top 6-hold i Spanien? Det siger lidt om, hvor meget du egentlig ved, om det du ytrer dig om. Han er en klinisk målscorer og han vil kunne score mål for et hvert hold, ligeledes et hvert top 6-hold i Spanien. Tallene står i øvrigt til fuld skue og vidner om, at du ikke kunne være mere forkert på den.

Hvem ved, måske ender det som en ny Michu historie ;)

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1470 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om vores rivaler VII
Eneste lighed er vel at de begge er fra Spanien og kan score mål. Michu kostede 1/10, og kom til PL uden noget pres, og leverede mange mål som stjernen på et midterhold.

Jeg håber for Citys skyld ikke at det kommer til at gå ligesådan for Negredo ;)
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1471 af Steen
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1472 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om vores rivaler VII
The Telegraph:
"Arsenal have had a formal bid of around £30 million for Liverpool striker Luis Suárez rejected."

Nærige Wenger vs. Perez - part 2 - coming up?
Emnet er blevet låst.
  • Champen
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #1473 af Champen
Besvaret af Champen på emne Om vores rivaler VII

JesperA skrev: The Telegraph:
"Arsenal have had a formal bid of around £30 million for Liverpool striker Luis Suárez rejected."

Nærige Wenger vs. Perez - part 2 - coming up?

Der er mange som mener, at Perez bare smider penge væk, men jeg er så glad for at det er ham, som står for vores indkøb og ikke Wenger. De bud Arsenal kommer med, er jo decideret fornærmende, det er også derfor det aldrig lykkes dem at få lavet nogle "ordentlige" indkøb, som kan forbedre deres hold. Wenger er mere interesseret i at få en spiller fra den franske liga, som har lavet nogle må i en sæson (Chamakh og Giroud). Han købte godt nok Cazorla, men det er sgu ikke imponerende de trofæer han har fået med arsenal de sidste 10 år.
Arsenal fans må godt nok føle det hele er håbløst, når de sæson på sæson har et hold, som har kvalitet til en 4-5. plads i ligaen.

Så er det sgu bedre med Perez, som virkelig går efter de bedste spillere, og de bedste spillere kan samtidig skaffe en masse penge senere hen, via merchandise. Så det viser sig jo, at selvom han bruger over 700 mio. på Ronaldo, så får han for det første en fantastisk spiller, men samtidig ender han også med at blive en indtægt.
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Champen.
Emnet er blevet låst.
  • CC
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #1474 af CC
Besvaret af CC på emne Om vores rivaler VII
@Champen

Du har ingen idé om, hvor lidt dine påstande er rammende. Jeg holder med hhv. Arsenal i England og Real Madrid i Spanien, og ja, jeg er stor Wenger-fan. Klubben investerede store summer i det nye stadion, hvorfor man har været tvunget til at sælge profilerne i en årrække. Dette er imidlertid overstået, og Arsenal sigter igen mod toppen. Er stadig imponeret over, hvordan de med en ringere trup end både Tottenham og Liverpool kan ende i top-4 år efter år.
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved CC.
Emnet er blevet låst.
  • Champen
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #1475 af Champen
Besvaret af Champen på emne Om vores rivaler VII

CC skrev: @Champen

Du har ingen idé om, hvor lidt dine påstande er rammende. Jeg holder med hhv. Arsenal i England og Real Madrid i Spanien, og ja, jeg er stor Wenger-fan. Klubben investerede store summer i det nye stadion, hvorfor man har været tvunget til at sælge profilerne i en årrække. Dette er imidlertid overstået, og Arsenal sigter igen mod toppen. Er stadig imponeret over, hvordan de med en ringere trup end både Tottenham og Liverpool kan ende i top-4 år efter år.

Jeg snakker ikke om hvor god han er til at få det maksimale ud af den trup han har til rådighed, men hans transferpolitik som godt nok ikke er særlig god. De har ikke vundet et trofæ i otte år, han giver dem heller ikke håbet. Du siger selv han har en dårligere trup end top-4 i England, hvorfor i alverden forbedrer han den så ikke? Jeg nægter at tro på, at Arsenal vil være tilfredse med ikke at vinde trofæer, så længe de bare bliver nr. 4 i PL. Desuden skulle Arsenal have en fin økonomi, så jeg nægter at tro det er forklaringen.
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Champen.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1476 af Raul 4 ever
Besvaret af Raul 4 ever på emne Om vores rivaler VII

CC skrev: @Champen

Så er det da en meget dårlig ide at i giver dem en bedre løn end spillerne i Tottenham og Liverpool.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum