Om vores rivaler VII

13 år 1 måned siden #1453 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII
Offside = med Zlatan eller higuain:)
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1454 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om vores rivaler VII

asp3200 skrev: Offside = med Zlatan eller higuain:)

Dybdeløbene er en af Higuaíns spidskompetencer, så han vil altid bevæge sig på kanten for at trække ned bag forsvaret, og hvis det går godt en enkelt gang i en kamp så fører det som regel til en friløber, så det er egentlig til at leve med, synes jeg. Problemet med Higuaín var jo ikke at han løb for meget i offside, det var at han brændte for mange af de friløbere..
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1455 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om vores rivaler VII
www.fcbarcelona.dk/component/content/art...ke-thiago-silva.html

Så kan vi allesammen ånde lettet op!!
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1456 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

Raul7-2880 skrev: www.fcbarcelona.dk/component/content/art...ke-thiago-silva.html

ØH? Skulle det ikke være skrevet på Paris-SG.dk?

Personligt er jeg flintrende ragende ligeglad med hvilke spillere Barcelona køber. Hvis de kan nå til enighed med Paris om et køb af Thiago Silva, så fred være med det.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1457 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev:

Raul7-2880 skrev: www.fcbarcelona.dk/component/content/art...ke-thiago-silva.html

Personligt er jeg flintrende ragende ligeglad med hvilke spillere Barcelona køber. Hvis de kan nå til enighed med Paris om et køb af Thiago Silva, så fred være med det.

Nu overdrev jeg også lidt, men jeg tvivler på at man er "flintrende ragende ligeglad" med hvem ens største konkurrenter køber. Jeg tvivler på at denne tråd: "Om vores rivaler"eksisterede hvis man var "flintrende ragende ligeglad" med ens rivaler...
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Raul7-2880.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1458 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Så hopper jeg med i den båd med overdrivelsen også.

Naturligvis er jeg ikke ligeglad, men det er ikke sådan, at jeg på nogen måde har noget forhold til, om Barcelona køber Thiago Silva eller ikke. I forhold til rivaliseringen er det dog interessant at se, hvordan deres hold bliver, men min nattesøvn bliver ikke forstyrret af Barcelonas indkøb.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1459 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Om vores rivaler VII

Raul7-2880 skrev:

Siempre Madrid skrev:

Nu overdrev jeg også lidt, men jeg tvivler på at man er "flintrende ragende ligeglad" med hvem ens største konkurrenter køber. Jeg tvivler på at denne tråd: "Om vores rivaler"eksisterede hvis man var "flintrende ragende ligeglad" med ens rivaler...

Selvf er folk ikke ligeglade, personligt er jeg da lidt bekymret over Neymar handlen. Specielt efter hvordan han pillede Spanien ud. Dog tror jeg stadig på at vi kan gøre en bedre forskel med det hold vi er ved at skrabe sammen, for det er et hold der kommer til at stå langt mere homogent end noget andet Real MAdrid hold i længere tid.

Har valgt at takke af på forum!
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1460 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII
Ifølge Sky Sports er Manchester City utrolig tæt på endnu et spansk indkøb, nemlig Alvaro Negredo. Når vi ikke selv kan bruge- eller har plads til vores tidligere talenter, så glæder det mig alligevel lidt at se dem ryge til storklubber rundt omkring. Jeg har dog min tvivl om Negredo's kvaliteter i en topklub, eller mangel på samme. Spændende bliver det dog med:

Negredo

Silva Agüero Navas

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1461 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om vores rivaler VII
ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk...d/article2034063.ece

Manchester United får et stort talent i, Thiago.

Han havde været Xavis naturlige arvtager!
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1462 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om vores rivaler VII
Det er helt utroligt, at Barca lader knægten skifte. Men lad os håbe, at de mener det er Fabregas som skal overtage Xavi's rolle, for det kan da kun blive godt for os.
Men en fantastisk signing af United, og han er præcis den spiller de har søgt siden Scholes.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1463 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om vores rivaler VII

Dios skrev: Det er helt utroligt, at Barca lader knægten skifte. Men lad os håbe, at de mener det er Fabregas som skal overtage Xavi's rolle, for det kan da kun blive godt for os.
Men en fantastisk signing af United, og han er præcis den spiller de har søgt siden Scholes.

Absolut enig.

Der er ikke kørt nogen i stilling til Xavis position pt. og det kan da kun hæmme Barcelona i fremtiden, men dem om det; de er ved også ved at omlægge strategi, da talenterne de senere år ikke har vist sig at være gode nok; Neymar og rygterne om Silva vidner da i hvert fald om, at de er villige til at spendere store penge på spillere.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1464 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII

Daniel skrev:

Dios skrev: Det er helt utroligt, at Barca lader knægten skifte. Men lad os håbe, at de mener det er Fabregas som skal overtage Xavi's rolle, for det kan da kun blive godt for os.

Absolut enig.

Der er ikke kørt nogen i stilling til Xavis position pt. og det kan da kun hæmme Barcelona i fremtiden, men dem om det; de er ved også ved at omlægge strategi, da talenterne de senere år ikke har vist sig at være gode nok; Neymar og rygterne om Silva vidner da i hvert fald om, at de er villige til at spendere store penge på spillere.

Det er ikke helt korrekt. Man så i forrige sæson tegningen til, hvad det er de gerne vil og hvad der formentlig vil komme til at præge dem i de kommende år. Især disse to tendenser kunne man observere i forrige sæson:

1) Iniesta blev mere eller mindre kørt i stilling til Xavis rolle, ikke mindst henad mod slutningen af forrige sæson, hvor han flere gange optrådte i den rolle. En ny Xavi er han som sådan ikke, men det er Cesc eller Thiago heller ikke i den forstand. Om end forventer jeg, at Iniesta i endnu højere grad vil blive brugt i Xavis rolle fremover.

2) Cesc var en af de spillere, som spillede flest kampe under Tito i forrige sæson. Han var nærmest som et nyindkøb. Introduktionen af Cesc, var samtidig introduktionen af et mere direkte Barcelona-hold. Der er Xavis Barcelona, som vi kender det. Og Cescs Barcelona, som er mere direkte.

Det passer altså ikke, at de ikke forbereder sig på en tid efter Xavi. Jeg vil tro, at de ligeledes holder øje med, hvad der bevæger sig rundt omkring, først og fremmest i La Masia og derudover i resten af verden. Selv om Real Madrid lige nu ser ud til at løbe med Illarramendi, så er de formentlig ikke de eneste, som er interesserede i ham. De er formentlig heller ikke de eneste, som er interesserede i Gündogan. Dermed sagt, at de to spillere nok er på blokken i begge klubber. En tredje spiller, som Barcelona formentlig også holder godt øje med, er Óliver Torres fra Atlético Madrid.

Meget kan man mene om Barcelona, men det er nok en anelse naivt at antage, at de ikke forbederer sig på en fremtid uden Xavi og Puyol. Ligeledes, at de ikke allerede tænker på det.

Snakken om en decideret strategiændring, kan jeg heller ikke lige følge. La Masia er klubbens grundsten. Den grundlæggende strategi laver Barcelona ikke om på. Det er ligeledes naivt at tro. Så skal der en mental nedsmeltning til hos Sandro Rosell. Selv om han formentlig vil ændre nogle ting hist og her, ikke mindst i forhold til forretningsstrategien, så tvivler jeg på, at det er en grundlæggende ændring og et decideret paradigmeskift.

Rygterne er end endvidere en ting. De seneste år, har Barcelona ikke haft den samme købekraft, som f.eks. Real Madrid, Manchester City, Chelsea, PSG eller Monaco. Det har de heller ikke lagt skjul på. Det er muligt, at de sætter mere af til nye spillere, men jeg vil se det, før jeg for alvor tror på det. Går de nu ud og henter Wayne Rooney, så kan vi tage snakken op igen.
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum