Om vores rivaler VII

13 år 1 måned siden #1477 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om vores rivaler VII
El_Juan skrev:

Din antagelse om og argumention for, at de kan købe nogle af de bedste angribere i verden, er noget volapyk.

Og der stoppede legen for dig ;)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1478 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII

Dios skrev: El_Juan skrev:

Din antagelse om og argumention for, at de kan købe nogle af de bedste angribere i verden, er noget volapyk.

Sagen er nu en gang den, at de trak sig i kapløbet om Cavani. I stedet vendte de blikket mod bl.a. Negredo og Pablo Osvaldo. Sæt dig ind i tingene, før du udtaler dig om det.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1479 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om vores rivaler VII

El_Juan skrev:

Dios skrev: El_Juan skrev:

Sagen er nu en gang den, at de trak sig i kapløbet om Cavani. I stedet vendte de blikket mod bl.a. Negredo og Pablo Osvaldo. Sæt dig ind i tingene, før du udtaler dig om det.

Du ved måske nok 1000 gange mere om City end jeg gør, og tillykke med det. Det vigtigste i en debat er og lytte, eller i vores tilfælde læse hvad den anden part skriver. Så nu spørger jeg igen. Hvad var det du ikke forstod med mit indlæg? Jeg er da total ligeglad med om de trak sig, men de kan da stadig købe nogle af de bedste angribere i verden. Det var det eneste jeg skrev.

Tonen er nok ikke acceptabel, men hvor er jeg dog træt af, at du aldrig læser hvad andre folk skriver! Og derefter altid skal skrive, sæt dig ind i tingene, men det ville klæde dig snart og læse hvad andre skriver.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Emnet er blevet låst.
  • Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #1480 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Om vores rivaler VII

Champen skrev: Arsenal fans må godt nok føle det hele er håbløst, når de sæson på sæson har et hold, som har kvalitet til en 4-5. plads i ligaen.

Hvorfor? Hold som Aston Villa spiller vel ikke for tomme sæder fordi de ikke er en del af mesterskabskampen. Tilhængerskab bør vel aldrig være afhængig af, hvor tykt et lag støv der ligger i trofæskabet. Hvis der er noget der irriterer mig, så er det i højere grad hvor inaktiv Wenger er under kampe, hvor det går dårligt, end det er manglen på trofæer.

Champen skrev: Du siger selv han har en dårligere trup end top-4 i England, hvorfor i alverden forbedrer han den så ikke? Desuden skulle Arsenal have en fin økonomi, så jeg nægter at tro det er forklaringen.

Det er netop økonomien der er problemet, nærmere bestemt på bestyrelsesniveau, hvor medlemmerne igennem en længere periode har været mere interesserede i at undgå røde tal end det sportslige.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1481 af Real Madrid 7
Besvaret af Real Madrid 7 på emne Om vores rivaler VII
Arsenal har et problem det sælger ders profiler og det køber slet nogle spiller og hvordan kan en så dårligt trup spiller sig i top 4 der er mig en gåde godt jeg ikke er Arsenal fan. Selvom vi køber mange dyre spiller så indtjener vi penge. Igen feks med. Ronaldo han kostede mere 700 mil.
Emnet er blevet låst.
  • Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #1482 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Om vores rivaler VII

Rogoshin skrev:
Nu har Aston Villa vel ikke solgt, så mange store profiler til andre klubber, som Arsenal har. Ja de har da solgt et par stykker, men hos Arsenal, virker bare som om de bløder profiler. Det ser dog bedre ud i år.

Når det kommer til stykket, er det nok opfattelsen af klubben, der bestemmer om man er skuffet. Du ser nok Arsenal som en klub under toppen, mens andre (champen) ser dem som en aspirerende topklub.

Med hensyn til økonomien, plejer wenger så ikke at forsvare den måde Arsenal kører det på ret kraftigt?

Jeg ser den latterlige lønpolitik som en stor faktor i spillerflugten, udover Fabregas' og Van Persies afsked. Jeg ser ingen grund til at være fortvivlet som Arsenalfan, da jeg ikke vurderer klubben som værende længere fra trofæer end den var inden spillerflugten.

Mht. Wenger, så har man de seneste par år hørt at han har haft en regulær "warchest" at handle for, men han er tilsyneladende ikke villig til at bruge den.

EDIT: jeg overvejede at svare på ovenstående indlæg, men tasterne på mit tastatur ville blive slidt i stykker inden jeg var færdig.
Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Rubæk.
Emnet er blevet låst.
  • JanJr
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 måned siden #1483 af JanJr
Besvaret af JanJr på emne Om vores rivaler VII
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1484 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
Officielt: Atletico Madrid køber David Villa. 5 millioner euro for ham. Haha, og så har Barcelona sikret sig 50 % af hans salgspris, hvis Atletico Madrid vælger at sælge ham videre.. En spiller der snart fylder 32 år. Det kommer de nok til at tjene maaaaange penge på..

Købt for €40 million solgt for €5 million efter tre sæsoner, uden han har været nogen succes. Endnu en flop der er blevet købt for en stor sum.

www.fcbarcelona.cat/futbol/primer-equip/...a-latletic-de-madrid

EDIT:

Villa: AM betaler €2,1M nå, €2M dersom Villa er AM-spiller i 14/15, og €1M dersom han forlenger kontrakt (15/16) + 50% av videresalg.

Og denne:

Arsenal was willing to pay 12m for Villa last January, and Tito blocked the move. No comment.

Sidste redigering: 13 år 1 måned siden ved Steen.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1485 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Om vores rivaler VII
Villa var da med til at sikre CHL, mesterskab og pokal. Mer end hvad Cristiano har sikret ;-(

Har valgt at takke af på forum!
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1486 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII

Hugol skrev: Villa var da med til at sikre CHL, mesterskab og pokal. Mer end hvad Cristiano har sikret ;-(

Bare rolig, det kommer snart!

Positivt er det dog, at han bliver i Spanien, alt for mange profiler har/er på vej til at skifte væk.

Jeg er også begyndt at kunne lide Sandro Rosell, han må gerne blive genvalgt når der nu engang skal vælges en præsident, i Barcelona. Thiago er også snart væk for 18 millioner euro, stærkt!
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1487 af Real Madrid 7
Besvaret af Real Madrid 7 på emne Om vores rivaler VII

Hugol skrev: Villa var da med til at sikre CHL, mesterskab og pokal. Mer end hvad Cristiano har sikret ;-(

Ronaldo har da næsten vundet alt og han var med til at sikre cl for mancester og la liga og pokal for Real Madrid
Emnet er blevet låst.
13 år 1 måned siden #1488 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Essensen som Madrid-fan er jo ikke, at Barcelona sælger en falleret forward til et andet tophold. Interessant er det derimod, om man vil handle og hente en.erstatning, eller om Alexis-Messi-Neymar bliver offensiven.

Jeg ved, at man har ønsket Lewandowski, han bliver nok svær, men ikke der sker et eller andet. Uanset hvad så må et sådant indkøb berede sig på en udskifter rolle, da Tito jo klogt nok ikke vil fjerne Messi som den midterste frontmand.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum