Om vores rivaler VII
El_Juan skrev:
JesperA skrev: Sevillas præsident Del Nido siger at Atletico kan glemme alt om at købe Negredo. Pres fra Perez, eller ønsker man blot at sende ham til en anden liga i stedet? Jeg kunne sagtens forestille mig Perez kunne finde på at bede Del Nido om at rende og hoppe hvis han skyder Negredo til Atletico, de taler jo formentlig sammen i netop disse dage angående Kondogbia...
Lur mig, om det ikke nærmere har noget at gøre med, at Manchester City angiveligt er interesserede og klar til at betale 25 mio. €. I hvert fald hvis man skal tro MARCA. Og kommer Manchester City og smider 25 mio. € på bordet - på en gang - uden at betale det i rater og alt muligt fancy, som jeg kunne tænke mig, at Atlético har tænkt sig, så kunne jeg tænke mig at Del Nido har meddelt Atléti hvordan landet ligger.
Jeg kan ikke forestille mig, at Pérez og Real Madrid har noget som helst at sige i den henseende. Jeg kan overhovedet ikke se, hvorfor de skulle blande sig. Det er ikke Real Madrids anliggende. Jeg tror det rager Pérez en høstblomst, hvor Negredo ender. Hvorfor skulle han bryde sig om det? Negredo har intet at gøre med Real Madrid. Han var vel kun i klubben i to år og har ikke været i Real Madrid siden 2007. Lige med undtagelse af en kort periode i 2009, hvor Real Madrid købte ham tilbage fra Almería, blot for at sælge ham til Sevilla samme sommer.
Del Nido ved godt, at han skal lave et stort salg. Han ved ligeledes godt, at der er mange klubber, der er ude efter Negredo. Det lugter nærmere på et forsøg fra Del Nidos side, på at få en budkrig op og stå. Og desto flere engelske klubber der melder sig, desto bedre for Sevilla. Så kan Del Nido - så at sige - tillade sig, at give Atlético fingeren. Det her er bare typisk Del Nido.
Lidt en tangent, men Atleti har som sædvanlig et likviditetsproblem - endnu en rate på 9 mio € for Falcao forfalder til august og 15 mio € til skattevæsnet i september, ikke betalinger de har råd til at udskyde hvis de skal fastholde deres Europæiske licens. Så der er ikke meget tilbage af deres del af indtægterne på salget af Falcao. Det der taler for at Negredo måske alligevel ender i Madrid, er at han (ligesom Kondogbia) er delvist ejet af den samme investeringsfond, der ejer Falcao - Doyens gruppen - der er igen er kontrolleret af, surprise, Medes, der jo har adskillige spillere i Atleti og et veludviklet samarbejde med dem. Med både Medes, Del Nido og Gil involveret er det en stor pærevælling af figurer, der er bare en smuuule anløbne i kanten og hvis jeg var Negredo ville jeg byde et tilbud fra City velkommen med åbne arme og løbe skrigende bort fra spansk fodbold. Desværre.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Jeg kan se, at Sergio Araujo er på vej væk fra Barcelona B - er det på en lejekontrakt eller vil man helt skille sig af med ham.
Min interesse i ham skyldes, at Real Madrid havde en forkøbsret på ham, mens han var i River Plate (Var det vist), men ikke gjorde brug af den, hvorefter Barcelona kunne hente ham før sidste sæson.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Jack Daniels
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev: Storken eller andre, som følger Barcelona helt tæt.
Jeg kan se, at Sergio Araujo er på vej væk fra Barcelona B - er det på en lejekontrakt eller vil man helt skille sig af med ham.
Min interesse i ham skyldes, at Real Madrid havde en forkøbsret på ham, mens han var i River Plate (Var det vist), men ikke gjorde brug af den, hvorefter Barcelona kunne hente ham før sidste sæson.
For det første er jeg ikke Barca-fan, men følger da lidt med i hvad der sker i klubben alligevel :-)
On topic:
Barca købte aldrig Araujo i Boca Juniors - han blev bare hentet ind på leje. Nu har Barca så vejet ham for let, hvorfor de ikke udnytter optionen på endnu et år på leje. Han vender ganske enkelt blot tilbage til Boca efter endt lejeophold i Barca.
EDIT:
Fandt lige nyheden på deres website:
www.fcbarcelona.com/football/barca-b/det...turn-to-boca-juniors
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- JanJr
- Gæst
-
- Fred P og de slemme frø
- Gæst
-
JanJr skrev: www.indkast.dk/index.php?nyhed=106098
Hvis dette er sandt....
Nu er Indkast.dk jo den mindst pålidelige "kopiere andres nyheders-kilde" vi har herhjemme... Så køber den ikke.
Hvis dette er sandt....
Barcelona kan vel være nok så interesserede i ham, det betyder jo ikke at Dortmund er et hak mere interesserede i at sælge Gundugan til Barca i år end de er i at sælge ham til os, så det er en nyhed uden indhold.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
MMM skrev:
Hvis dette er sandt....
Barcelona kan vel være nok så interesserede i ham, det betyder jo ikke at Dortmund er et hak mere interesserede i at sælge Gundugan til Barca i år end de er i at sælge ham til os, så det er en nyhed uden indhold.
Opkast.dk
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev:
MMM skrev:
Hvis dette er sandt....
Opkast.dk
Well, deres kilde er Sport, så...
Cavani til PSG er også næsten færdig melder Gazzetta Dello Sport, 64 millioner euro.
Jeg håber begge går igennem, især Suarez til Chelsea. Han er i forvejen hadet i England, nu skifter han så til et af de mest hadet hold dernede, det skal nok blive sjovt.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Kan han nogensinde blive elsket på Broen efter at have bidt Ivanovic?
- Brian_H
- Gæst
-
Steen skrev: AS kommer med en bombe, Suarez skulle være rigtig tæt på Chelsea for 40 millioner euro.
Cavani til PSG er også næsten færdig melder Gazzetta Dello Sport, 64 millioner euro.
Jeg håber begge går igennem, især Suarez til Chelsea. Han er i forvejen hadet i England, nu skifter han så til et af de mest hadet hold dernede, det skal nok blive sjovt.
Mon dog det har noget på sig.
Suarez er træt af medierne i England, så skulle det da ikke gør noget godt, hvis han skifter til en af Liverpools hade klubber, så vil da medierne være endnu mere efter ham. NO WAAAAAAY.
Mht til Cavani, så tror jeg enten han vælger Chelsea eller Real Madrid.
Vælger han Psg, så skulle det være pga pengene, ellers kan han lige så godt blive i Napoli.