Om vores rivaler VII

13 år 3 uger siden #1573 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Om vores rivaler VII

bitmonx skrev: Cavani kedelig, hvordan ? Han er den bedste angriber i verden lige nu og vi burde satse alt på at hente ham....

Slå nu lige koldt vand i blodet. Falcao er for mig en bedre angriber, men selvf umulig pt. Endvidere er Higuain til træning imorgen sammen med Morata Jese og Benzema. Der skal ikke hentes nogen angribere.

Har valgt at takke af på forum!
Emnet er blevet låst.
13 år 3 uger siden #1574 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Om vores rivaler VII
Bayern Munchen kan gå hen at blive endnu mere skræmmende i den kommende sæson.

Holdet er fyldt med talent og spillere som Neuer, Alaba, Kroos, Gotze osv. har potentialet til at blive den bedste på deres respektive positioner.

Så egentlig synes jeg det er skidt at de får endnu et MEGA talent som Thiago, når han kunne være blevet i Barca, som vil være langt mere overkommelige i Champions League end Bayern.
Emnet er blevet låst.
  • Champen
  • Gæst
  • Gæst
13 år 3 uger siden #1575 af Champen
Besvaret af Champen på emne Om vores rivaler VII

Elkrimi skrev: Bayern Munchen kan gå hen at blive endnu mere skræmmende i den kommende sæson.

Holdet er fyldt med talent og spillere som Neuer, Alaba, Kroos, Gotze osv. har potentialet til at blive den bedste på deres respektive positioner.

Så egentlig synes jeg det er skidt at de får endnu et MEGA talent som Thiago, når han kunne være blevet i Barca, som vil være langt mere overkommelige i Champions League end Bayern.

Rolig nu, Bayern bliver ikke umulige for os, og alt hvad der svækker Barca, er jeg enormt glad for.
Emnet er blevet låst.
13 år 3 uger siden #1576 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Om vores rivaler VII
Marca skriver, at City vil betale €23 mio for Negredo.

Hvis denne handel finder sted er det 100% officielt, at vi befinder os på et transfermarked i vanvittig forfatning. Den mand scorede 13-15 mål sidste sæson, hvordan kan han være lige under 200 millioner kroner værd?
Emnet er blevet låst.
13 år 3 uger siden #1577 af pm
Besvaret af pm på emne Om vores rivaler VII
hvis man keder sig kan man læse lidt på www.fcbarcelona.dk/debat/viewtopic.php?f=1&t=3381&start=2250 hvor de er helt i kulkælderen over dette transfervindue(med god grund) :)
Emnet er blevet låst.
13 år 3 uger siden #1578 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om vores rivaler VII

Hugol skrev: Hvor er det lækkert at Cavani ikke længere er en mulighed. En mega kedelig angriber som ham havde virkelig dræbt det nuværende projekt.

Du startede ud med ovenstående nonsens.

bitmonx skrev:

Cavani kedelig, hvordan ? Han er den bedste angriber i verden lige nu og vi burde satse alt på at hente ham....

bitmonx stiller dig et spørgsmål, hvor han indikerer uddybelse af din påstand, dog uden selv at levere noget banebrydende.

Hugol skrev:

Slå nu lige koldt vand i blodet. Falcao er for mig en bedre angriber, men selvf umulig pt. Endvidere er Higuain til træning imorgen sammen med Morata Jese og Benzema. Der skal ikke hentes nogen angribere.

Og ovenstående er dit svar(?) Hvad med at argumentere for dine ubrugelige one-liners, om ikke andet så bare en gang i mellem?

Falcao ligner en indianer, Morata er ikke mobil nok, Jesé bruger for meget voks og Benzema kan li' ost - han er trods alt franskmand. Zlatan er manden!

Kunne du bruge ovenstående til noget som helst? Nej vel! Ta' nu at komme ind i kampen og debattere på et nogenlunde niveau; dine indlæg er gyselige for tiden. Det handler trods alt ikke om kvantitet, men kvalitet og sidstnævnte faktor opnår du ved at komme med lidt argumentation i ny og næ.

Du er pt. oppe på minimum 1300 intetsigende indlæg; skal den negative stime ikke til at vende? Jeg er ikke selv ufejlbar, men du trænger dæleme til at overveje din ageren på madridista.dk, i min optik.

Siempre: Hvor er Hugols efterspurgte NEJ-knap?
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200
Emnet er blevet låst.
13 år 3 uger siden #1579 af Hugol
Daniel..
Jeg har ellers lige argumenteret glimrende for min holdning om Kaka. At folk så er uenige er en ting, men jeg behøver altså ikke at gå i dybden med samtlige af mine holdninger her på forum. Så jeg er ikke enig i din holdning. Jeg argumenterer fint for mine holdninger, og det er ikke alt som jeg har lyst til at gå i dybden med. Som du selv siger så leverer bitmonx jo ikke noget videre banebrydende så hvorfor skulle jeg så skrive en halv stil om hvor jeg synes Cavani er kedelig.
Siempre vil ikke ha en nej knap, så du kan nøjes med at springe mit indlæg over.

Følgende bruger(e) sagde tak: MMM
Emnet er blevet låst.
13 år 3 uger siden #1580 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII
Jamen hvorfor så overhovedet skrive noget om cavani fra start, på grund af kedsomhed måske?

Så hellere brug tiden på at forklare os om kaka er så dejlig og vi DK fans intet må sige...
Emnet er blevet låst.
13 år 3 uger siden #1581 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII

Mathiaska skrev: Marca skriver, at City vil betale €23 mio for Negredo.

Hvis denne handel finder sted er det 100% officielt, at vi befinder os på et transfermarked i vanvittig forfatning. Den mand scorede 13-15 mål sidste sæson, hvordan kan han være lige under 200 millioner kroner værd?

Så gad du lade være med, at udtale dig om noget, som du åbenlyst ikke aner en skid om. Især når du end ikke gider undersøge sagen inden du kloger dig. Alene i La Liga scorede Negredo 25 mål i sidste sæson. Alt i alt nettede han over det dobbelte end det du påstår. Både i 2012/13 og 2010/11 var han den mest scorende spanier i La Liga (henholdsvis 25 (31) og 20 mål (26 mål i alle turneringer)).

Geez...
Sidste redigering: 13 år 3 uger siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul 4 ever, MMM
Emnet er blevet låst.
13 år 3 uger siden #1582 af Hugol

asp3200 skrev: Jamen hvorfor så overhovedet skrive noget om cavani fra start, på grund af kedsomhed måske?

Så hellere brug tiden på at forklare os om kaka er så dejlig og vi DK fans intet må sige...

Cavani var på ingens læber på madridista.dk for et år siden. Nu er han verdens bedste angriber, ah men kom nu lidt.

Emnet er blevet låst.
13 år 3 uger siden #1583 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Om vores rivaler VII

El_Juan skrev:

Mathiaska skrev: Marca skriver, at City vil betale €23 mio for Negredo.

Så gad du lade være med, at udtale dig om noget, som du åbenlyst ikke aner en skid om. Især når du end ikke gider undersøge sagen inden du kloger dig. Alene i La Liga scorede Negredo 25 mål i sidste sæson. Alt i alt nettede han over det dobbelte end det du påstår. Både i 2012/13 og 2010/11 var han den mest scorende spanier i La Liga (henholdsvis 25 (31) og 20 mål (26 mål i alle turneringer)).

Geez...

Du har helt ret, læste hans målscoringssnit fra 2011/2012 sæsonem. Thank god, så retfærdigører han prisen en anelse mere :)

#owned
Emnet er blevet låst.
13 år 3 uger siden #1584 af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII
Til de spansktalende, Barca - Barcas værste fjende: deportes.elpais.com/deportes/2013/07/11/...73566535_465999.html
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum