Om vores rivaler VII
Længere nede i artiklen:
"Agger, der blev skiftet ind efter 75 minutter, eftersom at Pique var blevet skadet i det 66. minut og ikke længere kunne løbe, spillede en strålende kamp i 3-2 sejren. Iniesta scorede Barcelonas tre mål - alle på oplæg af Pedro."
Men jeg tror Aggers helbred generelt vil have godt af, et skifte til et varmere klima.
Det vil gøre underværker for både hans fod og ryg....
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...
Alle har de forladt Liga BBVA. Higuaín ligeledes. Det er egentlig lidt trist. Og med tanke på, at erstatningerne hedder Gameiro, Bacca og Rusescu (Sevilla), Charles og Nolito (Celta), Marin og Jairo (Sevilla), Villa og Baptistão (Atlético) og Kike Sola (Athletic), så ser det lidt mere trist ud.
Håbet er, at nye unge navne dukker op og bliver i profiler i en liga, der efterhånden er blevet tømt for profiler, i hvert fald hos alle andre hold end Real Madrid og Barcelona.
Pudsigt er det i øvrigt, at Valencia har solgt Nelson Valdez, samme sommer som de har købt ham fri, efter at han i sidste sæson var i klubben på en lejeaftale. De har købt ham fri af Rubin Kazan for 3 mio. € og solgt ham videre til Al-Jazira for - ja - 3 mio. €...
- Real Madrid
-
Emne forfatter
- Platin bruger
-
El_Juan skrev:
Alle har de forladt Liga BBVA. Higuaín ligeledes. Det er trist.
Men bliver nu også spændende at se, hvem der så nu bliver profiler i La Liga - især bliver det spændende at se, hvem der kommer til at indtage pladserne på topscorerlisten (efter Ronaldo og Messi). Her tænker jeg:
* Karim Benzema (Real Madrid)
* Neymar (Barcelona)
* David Villa (Atl. Madrid)
* Baptistao (Atl. Madrid)
* Gameiro (Sevilla)
* Bacca (Sevilla)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
DarioGomez skrev: Med andre ord er Suarez på vej væk ... bekymrende!
Tror sgu ikke han kommer til Real Madrid. Hvis vi køber bale
El_Juan skrev:
mortenj skrev: Soldado meldes tættere og tættere på Tottenham. Der snakkes om en pris på 30 mio. euro.
Flere aviser melder om, at Helder Postiga fra Zaragoza er udset til at skulle erstatte Soldado i Valencia.
Har lige godt endnu ikke set, at Postiga skulle være sat i forbindelse med Valencia. Til gengæld har jeg læst dette:
Har læst det flere forskellige steder, bl.a. AS og Marca.
Dog er der, som du nævner, også andre emner til angriberposten i Valencia.
Jep, til Arsenal. Jeg elsker når store spiller skifter mellem tophold i PL, der kommer altid mere spænding og hate!
Guardiola fortsætter med at bruge spillere på uvante pladser/ikke favorit pladsen, Javi Martinez som CB, en tremands-midtbane bestående af Thiago, Schweinsteiger og Kroos, som gør at Schweinsteiger spillere mere defensivt end han plejer, og så Müller som angriber.
Bayern fansene er ikke tilfredse.
Hvorfor er det bekymrende? Jeg tror ikke ligefrem, at Real Madrid har fokus på andre end Bale lige nu...
Hvis Luis Suárez forlader Liverpool, så bliver det formentlig til fordel for enten Arsenal eller Tottenham (i så fald, at Bale skifter til Real Madrid).
Steen skrev: Finale i Audi cuppen om en lille halv time på RTL, Bayern - City. Negredo starter inde.
Guardiola fortsætter med at bruge spillere på uvante pladser/ikke favorit pladsen, Javi Martinez som CB, en tremands-midtbane bestående af Thiago, Schweinsteiger og Kroos, som gør at Schweinsteiger spillere mere defensivt end han plejer, og så Müller som angriber.
Bayern fansene er ikke tilfredse.
Pep gør præcis hvad jeg havde forestillet mig; kopierer taktikken og spillertyperne fra Barcelona-dagene.... Jeg forstår ham godt, men han kan ikke nå sin forgænger til sokkeholderne!