Om vores rivaler VII

13 år 1 uge siden #1789 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
Bernard skal ikke til Arsenal, ifølge hans agent bliver det enten Porto eller Shakhtar Donetsk. Han siger at der er størst chance for Porto.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 uge siden #1790 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om vores rivaler VII

baggins skrev: schalke 04 vs al sadd 9-0, to mål af Raul mod al sadd i anden halvleg. Så burde vi vinde 15-0

Raúls scoring til 8-0 var efter flot forarbejde af Draxler. Rigtig lækkert lavet.

Emnet er blevet låst.
13 år 1 uge siden #1791 af baggins
Besvaret af baggins på emne Om vores rivaler VII

JesperA skrev:

baggins skrev: schalke 04 vs al sadd 9-0, to mål af Raul mod al sadd i anden halvleg. Så burde vi vinde 15-0

Raúls scoring til 8-0 var efter flot forarbejde af Draxler. Rigtig lækkert lavet.

ja det er sku lækkert og Raul har lige udtalt at han vil have Draxler til Real. Jeg ved dog ikke hvor han skulle spille.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Emnet er blevet låst.
13 år 1 uge siden #1792 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om vores rivaler VII

Held og lykke Pipita!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska, MMM
Emnet er blevet låst.
13 år 1 uge siden #1793 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Om vores rivaler VII
TV2 fortsætter deres klamme Barca-propaganda.
STOR nyhed i Sporten kl 12 om at Neymar i dag havde første træning og det samme havde den nye træner Tata Martino. Uha, det er sgu STORT.
Mindes ikke at der var nogen som helst snak om Ancelottis første træningsdag tidligere på måneden.
Følgende bruger(e) sagde tak: baggins
Emnet er blevet låst.
13 år 1 uge siden #1794 af Steen
Haha, idioterne fra Fcbarcelona.dk troede på, at de allerede havde tjent de 57 millioner euro hjem Neymar kostede, blot via salg af Neymar trøjer.. Hahahah.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 uge siden #1795 af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII
Barcas legendariske målmand Ramallets er død i en alder af 89 år. Her er et ret så charmerende et interview i anledning af hans fødselsdag et par år tilbage:
futbol.as.com/futbol/2011/04/10/mas_futb...02416844_850215.html

Han har meget godt at sige om Casillas og Di Stefano.
Sidste redigering: 13 år 1 uge siden ved MMM.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 uge siden #1796 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
Atletico Mineiro har accepteret et stort bud på den talentfulde offensivsspiller, Bernard. Buddet kommer angiveligt fra Shakhtar Donetsk. Han synes at skifte til enten dem eller FC Porto.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 uge siden #1797 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Om vores rivaler VII
Barcelona lige nu. Deres forsvar liner noget der er løgn. Neymar starter ude og Messi inde.

Har valgt at takke af på forum!
Emnet er blevet låst.
13 år 1 uge siden #1798 af Hugol
Jeg er lidt i tvivl om Barcelona lige holdte 1 minuts stilhed for Ramallets eller de 79 døde i tog ulykken ??

Emnet er blevet låst.
13 år 1 uge siden #1799 af Steen

Hugol skrev: Jeg er lidt i tvivl om Barcelona lige holdte 1 minuts stilhed for Ramallets eller de 79 døde i tog ulykken ??

Det var for Ramallets.

Glæder mig til at Neymar bliver skiftet ind, der er først der jeg begynder at se kampen. Det siges at han spiller de sidste 30 minutter.
Sidste redigering: 13 år 1 uge siden ved Steen.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 uge siden #1800 af Hugol

Steen skrev:

Hugol skrev: Jeg er lidt i tvivl om Barcelona lige holdte 1 minuts stilhed for Ramallets eller de 79 døde i tog ulykken ??

Det var for Ramallets.

Glæder mig til at Neymar bliver skiftet ind, der er først der jeg begynder at se kampen. Det siges at han spiller de sidste 30 minutter.

Dvs at Barcelona ikke har skænket en eneste tanke til ofrene i Galicien ?

Ja jeg glæder mig også til at se ham. Ikke fordi jeg ønsker ham held og lykke. Pinto står på mål, hvis Barcelona ikke formår at stille op med et bedre forsvar, så er mesterskabet så godt som vores. Mums

Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum