Om vores rivaler VII
13 år 2 uger siden #1777
af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII
Hvis man mangler en spiller som Gündogan om en sæson eller to.... Kunne man så ikke lige så godt bruge et af europas største talenter; José Rodriquez?
Han udvikler sig jo fantastisk godt;)
Han udvikler sig jo fantastisk godt;)
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1778
af JesperA
Købt for 20m € og solgt for 3,5m €...
Besvaret af JesperA på emne Om vores rivaler VII
Hugol skrev:
DarioGomez skrev: Gago og Valencia enige om at afbryde samarbejdet. Ufatteligt så stort et flop han har været ...
Gago er ikke noget flop, han er bare ikke bedre. Det er det der sker når medierne lover at unge stjerner bliver store spillere. Men i realiteten er han jo ikke et flop. Købt for billige penge, og solgt for en ok pris. Han har landsholds kampe på en af verdens stærkeste landshold. Han har bare aldrig præsteret det man har forventet af ham, men som sagt, folk har lovet ham størrer end han blev til.
Købt for 20m € og solgt for 3,5m €...
Følgende bruger(e) sagde tak: Realmadrid94
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1779
af Hugol
Har valgt at takke af på forum!
Besvaret af Hugol på emne Om vores rivaler VII
Som jeg sagde ganske billige penge :-)
Har valgt at takke af på forum!
Emnet er blevet låst.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
13 år 2 uger siden #1780
af DarioGomez
... jeg venter stadig på, at BrianH siger tak til ovenstående. Kom nu da ...
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Hugol skrev:
DarioGomez skrev: Gago og Valencia enige om at afbryde samarbejdet. Ufatteligt så stort et flop han har været ...
Gago er ikke noget flop, han er bare ikke bedre. Det er det der sker når medierne lover at unge stjerner bliver store spillere. Men i realiteten er han jo ikke et flop. Købt for billige penge, og solgt for en ok pris. Han har landsholds kampe på en af verdens stærkeste landshold. Han har bare aldrig præsteret det man har forventet af ham, men som sagt, folk har lovet ham størrer end han blev til.
... jeg venter stadig på, at BrianH siger tak til ovenstående. Kom nu da ...
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1781
af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII
Tata
ved dagens pressemøde: Messi’s opinion: “He said that we’re from Rosario and Newell’s and we don’t know each other. Yes, I said that they might have asked him, but going by what he said that didn’t happen and I’m not going to argue. He’s always OK because he’s the best player in the world. It’s not being a demagogue or the desire to look good because I’ve said it before.”
Han har ikke megen success med at hjælpe hverken sig selv eller Messi. Jeg kan ikke være den eneste, der har flashbacks til Luxemburgo.
Han har ikke megen success med at hjælpe hverken sig selv eller Messi. Jeg kan ikke være den eneste, der har flashbacks til Luxemburgo.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1782
af baggins
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Besvaret af baggins på emne Om vores rivaler VII
schalke 04 vs al sadd 9-0, to mål af Raul mod al sadd i anden halvleg. Så burde vi vinde 15-0
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Emnet er blevet låst.
- DonSelf
- Gæst
-
13 år 2 uger siden #1783
af DonSelf
Besvaret af DonSelf på emne Om vores rivaler VII
Gad vide om Madrid viser samme gestus som Schalke 04 og lader Raul spille nogle minutter for Madrid så han rigtig kan takke af og få den afsked som han fortjener (: .. Det vil klæde ledelsen - men det vil ikke overraske mig hvis de ikke gøre det !
Emnet er blevet låst.
13 år 2 uger siden #1784
af MMM
Det er for længst blevet annonceret, at han vil spille en halvleg for Al Sadd og en for Madrid. Der er ingen grund til at gøre ledelsen værre end de er.
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII
DonSelf skrev: Gad vide om Madrid viser samme gestus som Schalke 04 og lader Raul spille nogle minutter for Madrid så han rigtig kan takke af og få den afsked som han fortjener (: .. Det vil klæde ledelsen - men det vil ikke overraske mig hvis de ikke gøre det !
Det er for længst blevet annonceret, at han vil spille en halvleg for Al Sadd og en for Madrid. Der er ingen grund til at gøre ledelsen værre end de er.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 uge siden #1785
af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
Verratti har forlænget sin kontrakt med Paris Saint-Germain frem til 2018. Glimrende og grådigt agentarbejde! ;-)
Så kan han vist endegyldigt streges af ønskelisten!
Så kan han vist endegyldigt streges af ønskelisten!
Emnet er blevet låst.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
13 år 1 uge siden #1786
af Siempre Madrid
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Og det samme har Thiago Silva.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 uge siden #1787
af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
I hvert fald ifølge L'Equipe, men så vidt jeg kan forstå det, så er det ikke helt officielt endnu. Apropos PSG, så mener Daily Mail i øvrigt, at Tottenham har udset sig Javier Pastore som erstatning for Bale, skulle han skifte til Real Madrid denne sommer.
Emnet er blevet låst.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
13 år 1 uge siden #1788
af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
www.marca.com/2013/07/29/futbol/equipos/...lona/1375089206.html
Tydelig snyd med fødselsattesten. Her vi dog ude i omvendt Falcao - knægten på billedet er tydeligvis ikke ældre end 15, og har derfor løjet sig ældre for at kunne komme ind på Crazy Daisy.
Tydelig snyd med fødselsattesten. Her vi dog ude i omvendt Falcao - knægten på billedet er tydeligvis ikke ældre end 15, og har derfor løjet sig ældre for at kunne komme ind på Crazy Daisy.
Emnet er blevet låst.