Om vores rivaler VII

13 år 1 uge siden #1849 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII
Nogen der har god stream?

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Emnet er blevet låst.
13 år 1 uge siden #1850 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
Man. City (4-2-2-2): Pantilimon; Zabaleta, Kompany, Boyata, Clichy; Fernandinho, Barry; Milner, Nasri; Negredo, Jovetic. (Fernandinho og Jovetic er de eneste af de startende, der ligeledes startede inde i 5-3-sejren over Milan (Hart; Richards, Garcia, Lescott, Kolarov; Fernandinho, Toure; Navas, Silva; Dzeko, Jovetic)).

Bayern München (4-3-3): Neuer; Lahm, Martínez, Dante, Alaba; Thiago, Schweinstegier, Kroos; Robben, Ribéry, Müller. (Deres startopstilling mod São Paulo: (Neuer; Rafinha, Martínez, Dante, Alaba; Lahm, Schweinsteiger, Kroos; Robben, Pizarro, Ribéry)).
Sidste redigering: 13 år 1 uge siden ved El_Juan.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 uge siden #1851 af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII

El_Juan skrev: Man. City (4-2-2-2): Pantilimon; Zabaleta, Kompany, Boyata, Clichy; Fernandinho, Barry; Milner, Nasri; Negredo, Jovetic. (Fernandinho og Jovetic er de eneste af de startende, der ligeledes startede inde i 5-3-sejren over Milan (Hart; Richards, Garcia, Lescott, Kolarov; Fernandinho, Toure; Navas, Silva; Dzeko, Jovetic)).

Bayern München (4-3-3): Neuer; Lahm, Dante, Martinez, Alaba; Thiago, Schweinstegier, Kroos; Robben, Ribery, Müller

Hvorfor starter City med en svagere opstilling i dag en de gjorde mod Milan igår? Når de spiller hver dag er de selvfølgelig nødt til at rotere, men jeg synes bare det virker som en lidt spøjs prioritering.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 uge siden #1852 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII

M_linding skrev:

Steen skrev: Finale i Audi cuppen om en lille halv time på RTL, Bayern - City. Negredo starter inde.
Guardiola fortsætter med at bruge spillere på uvante pladser/ikke favorit pladsen, Javi Martinez som CB, en tremands-midtbane bestående af Thiago, Schweinsteiger og Kroos, som gør at Schweinsteiger spillere mere defensivt end han plejer, og så Müller som angriber.
Bayern fansene er ikke tilfredse.

Pep gør præcis hvad jeg havde forestillet mig; kopierer taktikken og spillertyperne fra Barcelona-dagene.... Jeg forstår ham godt, men han kan ikke nå sin forgænger til sokkeholderne!

Jep, det var forventet. Og snart så får de sig også deres egen lille Messi, når Götze er blevet kampklar. Ligesom vi har, så får Bayern en vanvittig bænk!

El_Juan skrev: Bayern München (4-1-4-1*): Neuer; Lahm, Martínez, Dante, Alaba; Thiago, Schweinstegier, Kroos; Robben, Ribéry, Müller.

Sidste redigering: 13 år 1 uge siden ved Steen.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 uge siden #1853 af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII
Lidt af en afskedssalut fra Soldado: "Jeg forlader Valencia fordi jeg hverken har tillid til eller tror på projektet. Fra det første øjeblik jeg talte med (red. den nye) præsidenten besluttede jeg mig for at forlade klubben. Salvo har løjet for mig mange gange og det har såret mig og mine agenter, der som familie for mig. Medierne har offentliggjort onskabsfulde usandheder, som han har lækket til dem. Jeg bryder mig ikke om den måde han gør tingene på, men jeg håber jeg tager fejl og at det er starten på en ny og successfuld æra i klubben"

Så er der vist igen fest i galehuset.
Sidste redigering: 13 år 1 uge siden ved MMM.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 uge siden #1854 af El_Juan

Steen skrev:

M_linding skrev:

Steen skrev: Finale i Audi cuppen om en lille halv time på RTL, Bayern - City. Negredo starter inde.
Guardiola fortsætter med at bruge spillere på uvante pladser/ikke favorit pladsen, Javi Martinez som CB, en tremands-midtbane bestående af Thiago, Schweinsteiger og Kroos, som gør at Schweinsteiger spillere mere defensivt end han plejer, og så Müller som angriber.

Pep gør præcis hvad jeg havde forestillet mig; kopierer taktikken og spillertyperne fra Barcelona-dagene.... Jeg forstår ham godt, men han kan ikke nå sin forgænger til sokkeholderne!

Jep, det var forventet. Og snart så får de sig også deres egen lille Messi, når Götze er blevet kampklar. Ligesom vi har, så får Bayern en vanvittig bænk!

El_Juan skrev: Bayern München (4-1-4-1*): Neuer; Lahm, Martínez, Dante, Alaba; Thiago, Schweinstegier, Kroos; Robben, Ribéry, Müller.

Folk herinde går vitterligt alt for højt op i talkombinationer, i stedet for rent faktisk at kigge på det taktiske, men hvis ens sans for dette er begrænset til talkombinationer, så fred være med det. I så fald kunne det lige så godt have været en 3-2-4-1...
Emnet er blevet låst.
13 år 1 uge siden #1855 af Steen

El_Juan skrev:

Steen skrev:

M_linding skrev:

Folk herinde går vitterligt alt for højt op i talkombinationer, i stedet for rent faktisk at kigge på det taktiske, men hvis ens sans for dette er begrænset til talkombinationer, så fred være med det. I så fald kunne det lige så godt have været en 3-2-4-1...

Nej talkombinationerne fortæller faktisk en del, blandt andet om spillernes roller.. Og nej, det kunne ikke være en 3-2-4-1, når spillerne og Pep har sagt at de spiller en 4-1-4-1.

4-3-2-1 og 4-3-3 er heller ikke det samme som du har skrevet, de to bag angriberen er på papiret mere centrale, hvor det så er VB og HB der skal skabe bredden, mens de i en 4-3-3 er kanter. De to i en 4-3-2-1 kan så søge længere ud af, men på papiret er det mere centrale.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 uge siden #1856 af El_Juan
Sevilla åbnede her til aften sæsonen med Europa League-kvalifikationskampen mod Mladost Podgorica. Opgøret blev vundet 3-0. Beto, Nico Pareja, Daniel Carrico, Vitolo, Carlos Bacca, Jairo Samperio og Raul Rusescu fik alle deres debut. Fem af dem fra start. Sevilla stillede op således: Beto; Coke, Fazio, Nico Pareja, Alberto Moreno; Rakitic, Carrico; Reyes, Rabello, Vitolo; Bacca. Jairo erstattede Reyes på højre kanten allerede efter 20 minutters spil, mens Perotti og Rusescu i løbet af anden halvleg kom på banen i stedet for henholdsvis Rabello og Vitolo.

Jeg holder stadig på, at man skal holde øje med Sevilla, selv om de har solgt deres bedste spillere og største profiler. Trods det, så har de købt klogt ind og Unai Emery har tidligere vist, at han kan få meget ud af lidt. De har dobbeltdækning på praktisk talt alle pladser og flere af deres bedre spillere, var end ikke med eller på banen i dag, heriblandt lejesvenden Marko Marin, Gary Medel, Piotr Trochowski, Geoffrey Kondogbia og et andet nyindkøb, Kevin Gameiro, der nok må betragtes som deres stærkeste angriber.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 uge siden #1857 af El_Juan

Steen skrev:

El_Juan skrev:

Steen skrev:

M_linding skrev:

Nej talkombinationerne fortæller faktisk en del, blandt andet om spillernes roller.. Og nej, det kunne ikke være en 3-2-4-1, når spillerne og Pep har sagt at de spiller en 4-1-4-1.

4-3-2-1 og 4-3-3 er heller ikke det samme som du har skrevet, de to bag angriberen er på papiret mere centrale, hvor det så er VB og HB der skal skabe bredden, mens de i en 4-3-3 er kanter. De to i en 4-3-2-1 kan så søge længere ud af, men på papiret er det mere centrale.

Du så ikke kampen, vel? Det lyder ikke sådan. Og du må hjerteligt gerne citere mig for at have sagt, at 4-3-2-1 og 4-3-3 er det samme. Med mindre du havde glemt et komma og mente, at jeg har pointeret, at det ikke er det samme.

Som udgangspunkt er talkombinationerne eller formationerne fine (det er let forståeligt så alle kan være med(!)), men det er ikke det væsentligste i sidste ende. Spørg en hver træner - selv Pep - og han vil sige det samme. Det handler om det taktiske, spillermaterialet, hvordan de placerer og bevæger sig på banen - og så videre.

Og hvis du vitterligt vil gå i peditesser, så ville du hurtigt have set - hvis du vitterligt så kampen - at Bayern sjældent stod i en 4-1-4-1. Nuvel, de gjorde det måske inden dommeren fløjtede kampen og anden halvleg i gang - og når de stod i defensiven - men yderst, yderst sjældent i løbet af kampen. Fodbold er ikke så statisk, at man kan lægge sig så firkantet fast på dette. Det burde du vide.

Edit: Hvis Pep i øvrigt vitterligt har udtalt det du siger, så tag det lige med en gran salt. Er der en mand, der om nogen ikke binder sig op på en formation, så er det Pep. Han plejer at være ret så fleksibel og dynamisk. Og fodbold er som sagt ikke et statisk spil.
Formationer er noget man kan tage udgangspunkt i. Der er f.eks. mange forskellige måder at stille i en 4-4-2.
Emnet er blevet låst.
  • Raúl 7
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 uge siden #1858 af Raúl 7
Besvaret af Raúl 7 på emne Om vores rivaler VII
En svær opgave Guardiola har fået. Overtager et hold der vandt det hele sidste sæson. Han kan vel næsten kun skuffe.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 uge siden #1859 af Steen
Jeg så skam kampen, og der var det tydeligt at de stillede op i en 4-1-4-1. At du ikke kan se det er mig en gåde. Før kampen startede, da de viste hvem der startede inde, så stillede de det også op i en 4-1-4-1 . Jeg orker ikke at finde citatet frem, men husker at du kom med nogenlunde samme kommentar, da folk kritiserede 4-3-2-1.
Nu tager du den så til det næste level, jeg gik ikke så dybt i det, jeg rettede bare din fejl. At Bayern ændrer det under kampen kan være lige meget, de stiller PÅ PAPIRET op i en 4-1-4-1. Når spillerne selv udtaler dette, så er det svært at tro på andet.

"The 4-1-4-1 system is weird," Ribery told Bild

www.goal.com/en-gb/news/3275/bundesliga/...stem-is-weird-ribery
Sidste redigering: 13 år 1 uge siden ved Steen.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 uge siden #1860 af El_Juan

Tottenham Hotspur plan to use a significant percentage of the world record transfer fee offered by Real Madrid for Gareth Bale to recruit four new players. Andre Villas-Boas is to ask for a left back, centre back, winger and a striker - all in addition to a deal agreed for Spain international Roberto Soldado.

De kan få Coentrão og Di María oveni hatten. Til venstre back-positionen og kanten. Men Morata kan de glemme alt om!

Så synes Liverpool, at være tæt på Diego Costa , mens Wenger og co. fortsat er interesserede i Luis Suárez .
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum