Om vores rivaler VII

13 år 4 dage siden #1897 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om vores rivaler VII

Marcelohoppen12 skrev:

Siempre fiel skrev:

Marcelohoppen12 skrev: Madridistas ! Husk Champions league lodtrækning på fredag kl. 12

Blir nok mere spændende d. 29. august hvor Real Madrid er med og der trækkes lod til gruppespillet ;-)

Der står ellers at det er på fredag ? ;-)

Det er lodtrækningen til play-off kampene min ven:-)

Edit: Der regner jeg aldrig med at se Real Madrid igen;-)

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 13 år 4 dage siden ved JimmyBroe.
Emnet er blevet låst.
13 år 4 dage siden #1898 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII

Marcelohoppen12 skrev:

Siempre fiel skrev:

Marcelohoppen12 skrev: Madridistas ! Husk Champions league lodtrækning på fredag kl. 12

Blir nok mere spændende d. 29. august hvor Real Madrid er med og der trækkes lod til gruppespillet ;-)

Det er til play-off-kampene. www.uefa.com/uefachampionsleague/season=...ccesslist/index.html
Emnet er blevet låst.
  • Marcelohoppen12
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 dage siden #1899 af Marcelohoppen12
Besvaret af Marcelohoppen12 på emne Om vores rivaler VII

El_Juan skrev:

Marcelohoppen12 skrev:

Siempre fiel skrev:

Det er til play-off-kampene. www.uefa.com/uefachampionsleague/season=...ccesslist/index.html

Ahh ! :-D Så forstår jeg. :-P
Emnet er blevet låst.
13 år 4 dage siden #1900 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Om vores rivaler VII

El_Juan skrev:

MMM skrev:

Steen skrev: Valencia har skrottet planerne om at erstatte Roberto Soldado med Helder Postiga. Portugiseren er ganske enkelt for dyr.

Sikke noget nonsens, eller hvad, El_Juan :)?

www.bold.dk/nyt/Postiga-pris-skraemmer-Valencia

Ifølge den artikel der, er Postiga netop IKKE på vej til Valencia. Lidt sort du bruger den til at pointere en pointe, men fair nok. Jeg vil se det før jeg tror det. Og hvis det kommer til at ske - uanset hvilken angriber Valencia henter - så bliver det formentlig på en lejeaftale, som ledelsen har givet udtryk for.

Og så hold dig nu til trådens emne. Hvis du vil bygge mere på denne historie, så ryk den over i 'Om vores rivaler' :-)

Nej, men det var deres plan, som du kan læse. Du kaldte det nonsens, men det var det tydeligvis ikke.

Helder Postiga-føljetonen fortsætter!

Der ser nu nu ud til at Helder Postiga er ret tæt på at kunne kalde sig Valencia-spiller. Ikke på en lejeaftale, El_Juan, men derimod på en 3-årig aftale :-)

www.marca.com/2013/08/06/en/football/spa...ball/1375814108.html
Sidste redigering: 13 år 4 dage siden ved mortenj.
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen
Emnet er blevet låst.
13 år 4 dage siden #1901 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
www.theguardian.com/football/2013/aug/06...-transfer?CMP=twt_gu

Så sker der snart noget!

Jeg tror ikke at Arsenal i den kommende sæson vil være titel-kandidater, men det regner jeg med at de bliver i 2014-2015 sæsonen. Denne sommer kommer Suarez. De skal også hente en god CDM ind. Luiz Gustavo forlader Bayern, men hvis Arsenal ikke snart rykker på sig, så skifter han til Wolfsburg. Han er billig, og rigtig god. Fellaini har også været nævnt, men det ser ud til at United går efter ham nu.

En ny målmand ville også være godt for dem, men det ser ikke ud til at det er det de sigter efter nu. Når Valdes skal forhandle med en ny klub om 6 måneder, så tror jeg at Arsenal vil være blandt en af bejlerne. Monaco ligeledes, hvis de ikke henter Rui Patricio denne sommer.

Så tror jeg også at de køber Fabregas næste år. Jeg forstår ikke hvorfor han vil blive i Barca og være i skyggen af Xavi, han kommer ikke til at slå ham af.. Wenger siger at han har fået at vide, at Fabregas vil blive et år mere i Barca, mindst. Men så længe Xavi eller Iniesta ikke er skadet, så får han ikke så stor en rolle som han vil have/fortjener. Han er blevet brugt som angriber tidligere, men nu hvor Neymar er blevet køb, så skal han ikke regne med at spille der. Neymar, Messi, Pedro, Sanchez og Tello skal deles om 3 pladser.. Iniesta, Busquets og Xavi på midten giver sig selv.

Fabregas har en frikøbsklausul som kun gælder for Arsenal, jeg mener nok den var på 40 millioner euro. Et enkelt opkald fra Fabregas, og så er den klaret.

..........Valdes/Szczęsny
Sagna-Koscielny-Mertesacker-Gibbs
....Jack Wilshere - Luiz Gustavo
.....Walcott-Fabregas-Cazorla----
....................Suarez

Vanvittig stærkt hold de kan få!
Sidste redigering: 13 år 4 dage siden ved Steen.
Emnet er blevet låst.
13 år 3 dage siden #1902 af El_Juan
Hykleren Wenger sover. Han har mere travlt med at snakke om hvad andre gør, i stedet for at rent faktisk selv at agere på transfermarkedet. Jeg tror ikke ligefrem det gavner, at Arsenal først handler i sidste time. Det er det samme hvert år. Han taler om, at der er penge til at foretage store indkøb, men der bliver aldrig sat handling på ordene. Ligeledes at han har en mening om Cesc og Bales fremtid. Han burde mildest talt holde sin kæft. Eventuelt gå i Alex Fergusons fodspor og trække sig tilbage.

Ellers er Arsenal sådan cirka lige så interessante som Bendtners eskapader. At nævne dem som titel-kandidater er lige så morsomt, som Bendtners karriere, hvor han sågar er blevet overhalet i landsholds-hierakiet af Nicki Bille. Så ved man det er skidt.

Og Luiz Gustavo forhandler ifølge Bayern kun med Wolfsburg.
Emnet er blevet låst.
13 år 3 dage siden #1903 af El_Juan
Valencia har været godt kørende på det seneste i deres opstartsfase. De spiller lige op med Milan (taber godt nok 1-2), slår Inter 4-0 og i nat besejrede de så Everton med 1-0. Det ser ud til, at Djukic har fået nogenlunde styr på tropperne. De mangler bare en erstatning for Roberto Soldado, men det tyder på, at de er blottet for ambitioner på det punkt, i hvert fald hvis de ender med hente en middelmådig Postiga ind.

Valencias hold mod Everton: Guaita; Barragán, Víctor Ruiz, Mathieu, Cissokho; Romeu, Parejo; Viera, Jonas, Salva Ruiz; Robert Ibañez. Míchel, Bernat og Banega kom ind i løbet af kampen. Førstnævnte scorede kampens eneste mål.

Eneste genganger i startopstillingen fra kampen mod Inter var Viera. Mod Inter stillede Valencia op således: Diego Alves; João Pereira, Rami, Costa, Bernat; Javi Fuego, Míchel; Feghouli, Banega, Viera; Alcácer

En Valencia-spiller man i øvrigt skal holde godt øje med i denne sæson, er Sofiane Feghouli. Han kan godt gå hen og blive deres helt store profil. Og deres næste store salgsobjekt.
Emnet er blevet låst.
13 år 3 dage siden #1904 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Om vores rivaler VII

El_Juan skrev: En Valencia-spiller man i øvrigt skal holde godt øje med i denne sæson, er Sofiane Feghouli. Han kan godt gå hen og blive deres helt store profil. Og deres næste store salgsobjekt.

Netop Feghouli har jeg længe haft et godt øje til. Ganske skarp spiller som i den grad nærmer sig verdenseliten på sine gode dage. Der er dog også langt ned til bundniveauet, men bliver det hævet i den kommende sæson vil Valencia stå med €25-40 mio. igen næste sommer.
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan
Emnet er blevet låst.
13 år 3 dage siden #1905 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

El_Juan skrev: Hykleren Wenger sover. Han har mere travlt med at snakke om hvad andre gør, i stedet for at rent faktisk selv at agere på transfermarkedet. Jeg tror ikke ligefrem det gavner, at Arsenal først handler i sidste time. Det er det samme hvert år. Han taler om, at der er penge til at foretage store indkøb, men der bliver aldrig sat handling på ordene. Ligeledes at han har en mening om Cesc og Bales fremtid. Han burde mildest talt holde sin kæft. Eventuelt gå i Alex Fergusons fodspor og trække sig tilbage.

Ellers er Arsenal sådan cirka lige så interessante som Bendtners eskapader. At nævne dem som titel-kandidater er lige så morsomt, som Bendtners karriere, hvor han sågar er blevet overhalet i landsholds-hierakiet af Nicki Bille. Så ved man det er skidt.

Og Luiz Gustavo forhandler ifølge Bayern kun med Wolfsburg.

Undskyld mig, men er Wenger andet end en stor kæft, der havde bedst af at blive holdt lukket? Jeg er ubeskriveligt glad for, at han aldrig er havnet i Real Madrid, for jeg har svært ved at få øje på en større nul-bon.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
13 år 3 dage siden #1906 af El_Juan

Siempre Madrid skrev: Undskyld mig, men er Wenger andet end en stor kæft, der havde bedst af at blive holdt lukket? Jeg er ubeskriveligt glad for, at han aldrig er havnet i Real Madrid, for jeg har svært ved at få øje på en større nul-bon.

Det er en glæder vi deler! Apropos glæde, så må Arsenals tilhængere i øvrigt glæde sig over, at Wenger nu ser ud til at sætte handling bag ordene: www1.skysports.com/football/news/11670/8...l-jadeyaoui-on-trial

Godt det ikke er endnu en middelmådig spiller fra den franske liga!
Emnet er blevet låst.
13 år 3 dage siden #1907 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Om vores rivaler VII
Dani Alves kritiserer Barcelonas behandling af Abdal. Han siger blandt andet:

"I wanted him to continue at Barca after all that had happened and how he fought his way back. Yet when he got back he wasn't given a new deal.

"If Barcelona are more than a club, that is for the support they gave him during his recovery... The entire situation leaves a bit of a bittersweet taste, though.

www.goal.com/en/news/12/spain/2013/08/07...-treatment-of-abidal

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Emnet er blevet låst.
13 år 3 dage siden #1908 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII
Den åh så gode Alves piver nok fordi han ser hans tid snart er ovre eller evt ikke har fået sin kontrakt fornyet. Han får ingen sympati fra mig, det gør Abidal tilgengæld.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum