Om vores rivaler VII
ZizouMo skrev: Hvis jeg skulle lave tips en 10´er ville det blive:
GNK Dinamo Zagreb
FC Basel
FC Viktoria Plzen
Celtic FC
FC Steaua Bukarest
Real Sociedad
FC Schalke 04
FC Zenit Skt. Petersborg
AC Milan
Arsenal FC
Såfremt Fenerbahce og Metalist Kharkiv bliver udelukket, hvilke hold vil erstatte dem? (nogen der ved det)
Vi er meget enige. Det er de ti samme hold, som jeg spår til at gå videre. Men man skal ikke undervurdere hold som Ludogorets, Maribor og Shakhter Karagandy, selv om deres modstandere ser stærkere ud på papiret. Metalist Kharkiv kan ligeledes volde Schalke problemer, akkurat som La Real vil få det utrolig svært mod Lyon. Arsenal og Milan får det heller ikke let, men jeg forventer alligevel, at de tager den på rutinen.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Hvis Lyon er ligeså opsatte som da de mødte os, så tror jeg desværre ikke La Real har en chance. Og det er de jo nok, da der er mange penge på spil, men også den prestige og vigtighed for en "storklub" og spille med de bedste. Jeg krydser dog alt hvad der kan krydses for vores spanske kollegaer :)
Jeg valgte også Sociedad fremfor Lyon pga. at jeg virkelig håber de kommer med i Chl. Men ellers så ser jeg Lyon som favoritter, for som du selv nævner, ar der mange penge på spil, men også det at det ikke er første gang Lyon spiller en vigtig kval kamp.
Men krydser finger og alt hvad der kan krydses på, at La Real virkelig er opsatte på at komme tilbage i Europa, for det fortjener de efter en flot sæson.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
indkast.dk/index.php?nyhed=107225&turnering=10
Neymar scorer mod u23-Thailand.. Fucking sensation
Chelsea udspillet af Real i venskabsfinale med vanvittig præstation af Ronaldo og nyindkøbet Isco.
- Jack Daniels
- Gæst
-
SR4 skrev: Det er til at brække sig over.
Chelsea udspillet af Real i venskabsfinale med vanvittig præstation af Ronaldo og nyindkøbet Isco.
Lad os bare aftale, at vi ikke lægger historier fra de danske medier - i særdeleshed ikke indkast.dk - op på forummet. Så må folk selv klikke sig ind på pamfletten indkast.dk, hvis de vil læse nogle af deres subjektive beretninger.
:-)
Dios skrev: Hvis Lyon er ligeså opsatte som da de mødte os, så tror jeg desværre ikke La Real har en chance. Og det er de jo nok, da der er mange penge på spil, men også den prestige og vigtighed for en "storklub" og spille med de bedste. Jeg krydser dog alt hvad der kan krydses for vores spanske kollegaer :)
Selvfølgelig har de en chance, men det bliver svært. Jeg tror det bliver to tætte kampe. Og kan de tage til Frankrig i den første kamp og få et godt resultat med hjem, så er den helt åben.
Jeg fulgte Lyon mod Grasshopper og selvom de leverede en professionel indsats og gik videre, så var det ikke fordi de tromlede henover modstanderen. Nuvel, de var dominerende, men de går trods alt kun videre med en samlet sejr på 2-0 efter to 1-0-sejre. De vil formentlig være oppe i et højere gear mod La Real, men La Real er ligeledes en noget stærkere modstander end Grasshopper, hvorfor de ikke kan tage lige så let på opgaven, hvilket jeg dog heller ikke tror de har gjort mod Grasshopper.
Det der måske taler lidt for Lyon er at de er længere fremme i deres forberedelser. De har haft to Champions League-kvalifikationskampe og de starter ligaen i denne weekend, hvor La Real først går i gang med ligaen næste weekend. Men Lyon skal stadig være skarpere end de var mod Grasshopper. Jeg vil sige den er 55-45 i Lyons favør. Heller ikke mere, så La Real har - som jeg ser det - en reel chance. Lad os håbe på det bedste for spansk fodbold.
Til de interesserede, så får Bayern München her til aften besøg af Borussia Mönchengladbach i sæsonpræmieren i Bundesligaen. Kampen sendes direkte på Eurosport 2 fra klokken 20:30.
De to mandskaber:
Bayern München (4-1-4-1): Neuer; Lahm, Boateng, Dante, Alaba; Schweinsteiger; Robben, Müller, Kroos, Ribery; Mandzukic
Mönchengladbach (4-2-3-1): Ter Stegen; Jantschke, Stranzl, Dominguez, Daems; Kramer, Xhaka; Herrman, Raffael, Arango; Kruse
I Ligue 1 tørner de sidste to års mestre sammen i præmieren, når sidste års mestre, Paris Saint-Germain, gæster Montpeiller. Kampen sendes på TV3 SPORT 1, direkte fra klokken 20:45.
PSGs startopstilling (uden Cavani):
Mens vi nu går og venter på La Liga starter!
(Til de interesserede, så kan man i øvrigt se Falcao og resten af Monaco-mandskabet i aktion på TV3 SPORT 1 i morgen aften, når de gæster Bordeaux).
Det er ret klamt. Barcelona vinder 8-0 over Santos i en venskabskamp, det kommer op på Bold.dk, Barca vandt ''hele 8-0'' osv.. Vi vinder over Chelsea og Mourinho, godt nok i en trænings-turnering, men det var finalen, but no one gives a shit..
Pep's første Bundesliga kamp vises nu på ARD. Javi Martinez er på bænken igen. Jeg synes at klubben skal holde øje med hans situation, han kan umuligt være tilfreds hvis det fortsætter på denne måde.
De kommer til at tromle henover Bundesligaen i denne sæson. Deres trup er så bred og fuld af så meget kvalitet, at jeg næppe tror, at Dortmund kan holde trit med dem på den lange bane.
Undtaget på træner posten self:)
Steen skrev:
Det er ret klamt. Barcelona vinder 8-0 over Santos i en venskabskamp, det kommer op på Bold.dk, Barca vandt ''hele 8-0'' osv.. Vi vinder over Chelsea og Mourinho, godt nok i en trænings-turnering, men det var finalen, but no one gives a shit..
Pep's første Bundesliga kamp vises nu på ARD. Javi Martinez er på bænken igen. Jeg synes at klubben skal holde øje med hans situation, han kan umuligt være tilfreds hvis det fortsætter på denne måde.
ja, det er mærkeligt at journalister (hvis de er det) ikke kan være objektive. Men som Madrid fans må i glæde os over at kampe mod LA Galaxy, Everton, Chelsea,PSG, Inter og Lyon helt sikkert giver bedre kamptræning end kampe mod Santos, u-23 Thailand + andre hold fra asien, samt mindre Europæiske hold.
*lad os håbe at Khedira ryger til Chelsea næste sommer og at vi så henter Javi Martinez
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
baggins skrev: *lad os håbe at Khedira ryger til Chelsea næste sommer og at vi så henter Javi Martinez
Jeg er ellers (næsten) altid enig med dig, men det her er nonsens. Hvor kom det fra?:P
Jeg er her stadig XOXO