Om vores rivaler VII
- JanJr
- Gæst
-
Champen skrev:
JanJr skrev: Er det i nat, at det er RMD vs CHL ?
Ja det er i nat, Ronaldo netter 4 gange, Casillas tager 3 straffespark, og Mourinho står og ligner en idiot på sidelinjen.
EDIT: Det er kl. 03:00
Ok, tak skal du have - minus karma hvis Ronaldo ikke laver hattrick ;)
- Raúl 7
- Gæst
-
- Halamadrid1411
- Ekspert bruger
-
Raúl 7 skrev: Kl. 3.00 CET, dvs. kl. 4.00 dansk tid, no?
De spiller klokken 3:00 dansk tid, det er jeg 100% sikker på.
Raúl 7 skrev: Kl. 3.00 CET, dvs. kl. 4.00 dansk tid, no?
CET = Central european time = dansk tid.....;)
- Raúl 7
- Gæst
-
Det er jo godt, så kommer jeg allerede i seng kl. 5 i dag :)
Omkring Diego Costa, der for nylig blev rygtet til Liverpool, så insisterer Atlético Madrid på, at han bliver i klubben og de ønsker ikke at sælge. Det udtaler holdets sportsdirektør, Caminero. Til gengæld vil de angiveligt tilbyde Diego Costa en ny og forbedret kontrakt med kontraktforlængelse. Formentlig ligeledes med en øget frikøbsklausul. Hans nuværende frikøbsklausul er på 25 mio. €.
Så meldes en tidligere Real Madrid-spiller på vej tilbage til Spanien. Ifølge MARCA, så er Real Sociedad angiveligt interesserede i, at hente Esteban Granero i Queens Park Rangers. La Real har tidligere på sommeren forsøgt, at hente Jonathan dos Santos i FC Barcelona, men han bliver i Barcelona.
Derudover meldes den unge uruguayaner, Sebastián Cristóforo, tæt på Sevilla (MARCA). Postiga meldes tæt på Valencia (MARCA). Betis fortsætter oprustningen og henter Xavi Torres i Getafe (MARCA). Og Málaga sættes i forbindelse med de to Olympiakos-angribere, Rafik Djebbour og Kostas Mitroglou (MARCA).
El_Juan skrev: Jeg tror det står fast, at FC Barcelona går efter David Luiz og Daniel Agger. Det er dem de prioriterer. Og de har sågar eftersigende budt på dem begge to (dog skulle Chelsea have afvist Barcelonas bud på David Luiz). Forlydender vil vide, at Rosell foretrækker David Luiz.
Lad det være sagt med det samme at jeg ikke har set vildt mange kampe med Chelsea og David Luiz, men de få kampe jeg trods alt har set har han imponeret med sin teknik og sin fandenivoldskhed, men som forsvarer virker han til at have en del udfald og placeringsproblemer engang imellem. I La Liga vil Luiz sikkert være en rigtig god spiller for Barcelona da de for det meste står på modstanderens banehalvdel alligevel, men til de rigtig store kampe i Champions League og mod Real Madrid ville jeg personligt være mere tryg ved at have vores egen Daniel Agger i bagkæden.
Anyways, jeg er ganske fint tilfreds med at de er gået fra idéen om at signe Thiago Silva, han ville være en gedigen opgradering i forhold til det rakkerpak de har til at rende rundt dernede nu.
DC19
-#7- skrev:
El_Juan skrev: Jeg tror det står fast, at FC Barcelona går efter David Luiz og Daniel Agger. Det er dem de prioriterer. Og de har sågar eftersigende budt på dem begge to (dog skulle Chelsea have afvist Barcelonas bud på David Luiz). Forlydender vil vide, at Rosell foretrækker David Luiz.
Lad det være sagt med det samme at jeg ikke har set vildt mange kampe med Chelsea og David Luiz, men de få kampe jeg trods alt har set har han imponeret med sin teknik og sin fandenivoldskhed, men som forsvarer virker han til at have en del udfald og placeringsproblemer engang imellem. I La Liga vil Luiz sikkert være en rigtig god spiller for Barcelona da de for det meste står på modstanderens banehalvdel alligevel, men til de rigtig store kampe i Champions League og mod Real Madrid ville jeg personligt være mere tryg ved at have vores egen Daniel Agger i bagkæden.
Anyways, jeg er ganske fint tilfreds med at de er gået fra idéen om at signe Thiago Silva, han ville være en gedigen opgradering i forhold til det rakkerpak de har til at rende rundt dernede nu.
Barca må ikke få Luiz, og jeg tror bestemt heller ikke Mou vil lade ham smutte.
Han er eminent og kan det hele. Han er uundværlig for Chelsea og bliver blandt de bedste spillere i næste sæson, hvor jeg tror Chelsea vinder PrL.
- Real Madrid
-
Emne forfatter
- Platin bruger
-
Steen skrev: Så skete det umulige! ;) www.valenciacf.com/contenidos/Actualidad...441.html?__locale=es
Lynende hurtig ;)
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- Brian_H
- Gæst
-
I dag er der sket en anden transfer, nemlig Kenneth Zohore til Brøndby.
Godt nok skiftet Kenneth Zohore ikke direkte fra Fc København, men han har da fået sin fodbold opdragelse i København, og jeg vil gerne høre jer, om i synes det er okay, at man skifter til ens ærkerivaler.
Mathiaska skrev:
-#7- skrev:
Barca må ikke få Luiz, og jeg tror bestemt heller ikke Mou vil lade ham smutte.
Han er eminent og kan det hele. Han er uundværlig for Chelsea og bliver blandt de bedste spillere i næste sæson, hvor jeg tror Chelsea vinder PrL.
Er jeg den eneste der anser det for værende urealistisk at Barca overhovedet får fat i enten Luiz eller Agger?
For mig at se er David Luiz en Chelsea-dreng nu og han kunne godt være typen der bliver i Chelsea i mange år fremover og bliver en ledende skikkelse på holdet. Jeg kan heller ikke se hvorfor Chelsea skulle sælge ham.
Og nu er det ikke for sjov at Daniel Agger har fået tatoveret YNWA på kroppen. Daniel Agger står til at blive viceanfører på Liverpool-holdet og jeg tror at han bliver i klubben. Det er ikke fordi jeg har nogen kilde at bygge det på, jeg tror bare at Agger bliver i Liverpool i en del år endnu.