Om vores rivaler VII

13 år 1 dag siden #1957 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Om vores rivaler VII
#CutForKhedi

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Emnet er blevet låst.
13 år 1 dag siden #1958 af HHB65
Besvaret af HHB65 på emne Om vores rivaler VII
Stakkels Gladbach målmand. Bayern får straffe pga. hands og målmand redder, hvorefter en Gladbach spiller igen laver hands og derved straffe igen. Har sku aldrig set to straffe for hands så hurtigt efter hinanden :)
Emnet er blevet låst.
13 år 1 dag siden #1959 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Om vores rivaler VII
Higuain har scoret for Napoli til 2-1.. Vil gerne lige spejde efter hans kasse.

Har valgt at takke af på forum!
Emnet er blevet låst.
13 år 1 dag siden #1960 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Agger gjort til viceanfører i Liverpool. Så er den handelsmulighed ligesom også lukket.

Mourinho sagde i går, at han ikke på nogen måde vil sælge Luiz.

Hummels bliver i Dortmund.

Thiago Silva forlængede med Paris SG.

Varane sagde nej i samme øjeblik, han blev spurgt.

Hvem har Barcelona reelt tilbage som realistiske emner, der kan forstærke deres elendige forsvar? Slap af en dårlig ledelse, der ikke har fået den slags på plads ..

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
13 år 1 dag siden #1961 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
Sikker 3-1-sejr til Bayern München. God åbning på den nye sæson for hykleren og hans tropper. Knap så god en åbning på deres sæson, fik PSG i det franske. De måtte nøjes med 1-1 ude mod Montpellier, som var en mand i undertal de sidste 20 minutter. Cavani kom ind og fik sin debut i løbet af anden halvleg, med små 20 minutter tilbage af opgøret. Han var tæt på at score på sin første boldberøring, men ellers nåede han ikke, at gøre det store væsen af sig.

Dagen efter deres kvalifikationskamp til Europa League, snupper Sevilla da i øvrigt lige en venskabskamp mod Manchester United. Rio Ferdinands testimonialkamp. Det opgør blev spillet her til aften på Old Trafford og Sevilla vandt kampen med cifrene 3-1. Vitolo, Marin og Rabello nettede for Sevilla, mens Antonio Valencia scorede Manchester Uniteds enlige mål.
Sevilla stillede med følgende 11: Beto; Figueiras, Fazio, Nico Pareja (Israel Puerto, 55. min.), Alberto Moreno; Medel (Guarente, 80. min.), Kondognbia; Marin (Gameiro, 65. min.), Perotti, Vitolo (Jairo, 71. min.); Bacca (Rabello, 76. min.). Pareja og Vitolo var de eneste to, der ligeledes startede inde i gårsdagens kamp.
Manchester United stillede forresten op som følger: De Gea; Fabio, Ferdinand, Smalling, Buttner; Valencia, Cleverley, Anderson, Kagawa, Januzaj; Henriquez

Et smart træk af Liverpool, at gøre Agger til vicekaptajn. Ikke mindst for at holde på ham. Her tænker jeg selvfølgelig i forhold til FC Barcelonas påståede interesse.

Edit: Miguel Ángel Moyà meldes tæt på Atlético, hvor han er udset som andetvalg til målmandsposten efter Courtois (div. spanske medier), mens Valencia - trods købet af Postiga - fortsat jagter en angriber. MARCA skriver således, at Valencia er interesserede i Chelsea-angriberne, Lukau og Demba Ba.
Sidste redigering: 13 år 15 timer siden ved El_Juan.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 dag siden #1962 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII

DarioGomez skrev: Agger gjort til viceanfører i Liverpool. Så er den handelsmulighed ligesom også lukket.

Hvem har Barcelona reelt tilbage som realistiske emner, der kan forstærke deres elendige forsvar? Slap af en dårlig ledelse, der ikke har fået den slags på plads ..

Kunne godt forestille mig, at Sakho (fra PSG) i den kommende uge bliver rygtet til Barca, han er kommet lidt i overskud med købet af Marquinhos, der i forvejen af bag Alex og Silva i midterforsvaret.

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Emnet er blevet låst.
13 år 1 dag siden #1963 af El_Juan

Hugol skrev: Higuain har scoret for Napoli til 2-1.. Vil gerne lige spejde efter hans kasse.

Han var ikke den eneste tidligere Real Madrid-spiller der fik spilletid. Både han, Albiol og Callejón var med fra start: Reina; Mesto, Albiol, Britos, Zúñiga; Inler, Behrami; Callejón, Hamsik, Insigne; Higuaín

Målet kan ses her: futbol.as.com/futbol/2013/08/09/internac...76080726_640796.html
Sidste redigering: 13 år 1 dag siden ved El_Juan.
Emnet er blevet låst.
  • rene
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 dag siden #1964 af rene
Besvaret af rene på emne Om vores rivaler VII

Sådan så Higuains første Napoli mål ud her til aften!
Emnet er blevet låst.
13 år 1 dag siden #1965 af baggins
Besvaret af baggins på emne Om vores rivaler VII

JimmyBroe skrev:

baggins skrev: *lad os håbe at Khedira ryger til Chelsea næste sommer og at vi så henter Javi Martinez

Jeg er ellers (næsten) altid enig med dig, men det her er nonsens. Hvor kom det fra?:P

Ja, vi næsten altid enige :), men som jeg har udtrykt før, så er jeg ikke den store Khedira-fan. Jeg værdsætter Khediras store løbearbejde, men det kan Martinez også. Og så er Martinez bedre med bolden end Khedira - og netop boldomgangen og de offensive er min største anke ved Khedira.

*DarioGomez - jeg kunne også godt se Barca gå efter Íñigo Martínez - håber dog at an ender hos os. Ellers er der Mangala fra Porto, Santiago Vergini fra newell's old boys (håber det bliver ham) ellers bliver det en fjerde, femte osv. - jeg tror de er ret disparate.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Sidste redigering: 13 år 1 dag siden ved baggins.
Emnet er blevet låst.
13 år 1 dag siden #1966 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII

DarioGomez skrev: Agger gjort til viceanfører i Liverpool. Så er den handelsmulighed ligesom også lukket.

inigo Martinez, håber han kommer til os og Pepe sælges..
Emnet er blevet låst.
  • rene
  • Gæst
  • Gæst
13 år 1 dag siden #1967 af rene
Besvaret af rene på emne Om vores rivaler VII
Barcelona har her til aften budt på Tottenhams Jan Vertonghen.

www.dailystar.co.uk/sport/football/33154...ham-s-Jan-Vertonghen
Emnet er blevet låst.
13 år 1 dag siden #1968 af El_Juan

rene skrev: Barcelona har her til aften budt på Tottenhams Jan Vertonghen.

www.dailystar.co.uk/sport/football/33154...ham-s-Jan-Vertonghen

Hvis det er sandt, så er det efterhånden pinligt, hvordan de fører sig frem i jagten på en ny centerforsvarer. De virker en anelse desperate, for nu at sige det mildt.

Tottenham har lige solgt Steven Caulker og jagter sjovt nok selv en ny centerforsvarer.
Sidste redigering: 13 år 1 dag siden ved El_Juan.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum