Om vores rivaler VII
asp3200 skrev:
DarioGomez skrev: Agger gjort til viceanfører i Liverpool. Så er den handelsmulighed ligesom også lukket.
Mourinho sagde i går, at han ikke på nogen måde vil sælge Luiz.
Hummels bliver i Dortmund.
Thiago Silva forlængede med Paris SG.
Varane sagde nej i samme øjeblik, han blev spurgt.
Hvem har Barcelona reelt tilbage som realistiske emner, der kan forstærke deres elendige forsvar? Slap af en dårlig ledelse, der ikke har fået den slags på plads ..
inigo Martinez, håber han kommer til os og Pepe sælges..
Tvivler godt nok på at Sociedad vil sælge endnu en af deres profiler i dette transfervindue. De har allerede solgt Illara til os, og nægter at tro på at de også sælger Iñigo Martinez. De er trods alt med i CL-kvalen og hvis de skal gøre sig forhåbninger om noget der, så bør de beholde Martinez og det tror jeg også på at de gør.
- Brian_H
- Gæst
-
Så bliver Barcelona endnu større kæledægge her i Danmark.
Barcelona dat, Barcelona dit, og Luna som kommer med sine dumme udtalelser, endnu værre bliver det hvis Agger skifter dertil.
- zgtaf
- Gæst
-
Så er Atlético Madrid angiveligt blot milimeter fra, at sikre sig Getafes målmand, Miguel Ángel Moyà (MARCA). Atléti har sendt både Roberto og Asenjo ud på lån i denne sæson, til henholdsvis Olympiakos og Villarreal, hvorfor de har jagtet en ny reservekeeper. Og det ser nu endegyldigt ud til, at det bliver Moyà, som skal agere reserve for Courtois.
Det betyder samtidig, at Getafe ligeledes må på jagt efter en ny målmand. Går handlen igennem som ventet, så står Getafe blot tilbage med en mand til posten i skikkelse af den tidligere Real Madrid-spiller, Jordi Codina. Getafe kan så meget passende rettet blikket mod en anden (snart tidligere) Real Madrid-spiller: Antonio Adán.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Derfor undrer det mig i høj grad også, at jeg i denne optakt til sæsonen har kunnet følge et Real Madrid-hold, som har spillet mod nogle af de absolut bedste hold i verden, konstant haft modstand og tydeligvis er blevet stærkere og stærkere frem mod de første kampe i sæsonen. Holdet virker ganske simpelt skarpere og med et mere defineret koncept end tidligere på dette tidspunkt, mon ikke modstanden har noget med det at gøre?
Omvendt har Barca nærmest kun mødt Bayern München, vel at mærke i den første kamp og uden en fuld trup. For herefter at møde det ene tegneseriehold efter det andet. Det på trods af ny træner, Neymars ankomst og flere andre ændringer i truppen og konceptet.
Jeg forudser allerede nu, at Barca kan få en svær start på sæsonen. Klubben spiller to kampe om ugen allerede fra første fløjt pga. Super Cup'en mod Atletico, møder Malaga allerede i anden runde og følger derefter op med Valencia og Sevilla. Det bliver i høj grad spændende, hvordan de kommer igennem det program, taget i betragtning, at man reelt endnu ikke har mødt modstand.
Jeg ved ikke hvor omdiskuteret det har været herinde i de seneste uger, da det er begrænset hvor meget jeg har fulgt med, men jeg var simpelthen nødt til at kommentere på det igen. Det er mig ubegribeligt, at en klubledelse ikke kan tænke bare én sommer tilbage, når man planlægger optakten til en sæson.
El_Juan skrev: Det har ikke rigtig været omtalt, men jeg synes du rammer et vigtig pointe. Jeg har selv undret mig over FC Barcelonas opstartssæson og jeg synes det virker ganske mærkværdigt. Omvendt er jeg glad for, at intensiteten er tilbage i Real Madrid-spillerne i forbindelse med opstarten. Det manglede rigtigt nok før forrige sæson.
Nu er jeg skuffet!:)
Jeg har faktisk omtalt forskellen på Real Madrid og Barcelonas pre-season, og påpeget hvor meget vi har fået ud af disse hårde kampe....
Men fejlen er tilgivet;)
Så ruller matchfixing-striden videre i det spanske: as.com/diarioas/2013/08/10/english/1376139799_037781.html
M_linding skrev: Nu er jeg skuffet!:)
Jeg har faktisk omtalt forskellen på Real Madrid og Barcelonas pre-season, og påpeget hvor meget vi har fået ud af disse hårde kampe....
Men fejlen er tilgivet;)
Jeg sagde det har ikke rigtig været omtalt - rettere sagt - meget lidt ;-)) Du må være en af de få! Og cadeau for det!
Apropos den snak, så synes jeg endvidere det er interessant, at Barcelona - udover en noget lunken opstartssæson - har haft deres at se til med trænerskifte, Pep-konflikten, polemik omkring deres seneste tur til Malaysia og andre småkonflikter hist og her. For en gangs skyld, har der været mere ro i Real Madrid-lejren, som ovenikøbet har haft en god og intens opstart.
Dortmunds startopstilling: Langerak; Grosskreutz, Subotic, Hummels, Schmelzer; Bender, Sahin; Aubameyang (Hofmann, 81. min.), Gündogan (Blaszczykowski, 57. min.), Reus; Lewandowski (Durm, 88. min.)
Har valgt at takke af på forum!
El_Juan skrev: Aubameyang spillede hele kampen og debuterede med et hattrick, da Borussia Dortmund her til eftermiddag vandt deres første kamp i sæsonen med 0-4 ude over Augsburg. Lewandowski scorede kampens sidste mål på straffespark. Dortmund måtte undvære deres faste målmand, Weidenfeller, samt den langtidsskadede Pisczek og nyindkøbet, Mkhitaryan. Et andet nyindkøb, Sokratis, sad på bænken i hele kampen. Gündogan var tvivlsom inden kampen, men startede dog alligevel inde på den offensive midtbane. Han holdte i en lille times tid. Sahin fik fuld tid i opgøret på den centrale midtbane ved siden af Sven Bender.
Dortmunds startopstilling: Langerak; Grosskreutz, Subotic, Hummels, Schmelzer; Bender, Sahin; Aubameyang (Hofmann, 81. min.), Gündogan (Blaszczykowski, 57. min.), Reus; Lewandowski (Durm, 88. min.)
Nøj, hvor var han impnerende i den kamp, Aubameyang. Bliver godt nok spændende at følge ham i den her sæson. Det bliver også spændende at følge mesterskabskampen i Bundesligaen i denne sæson, som jeg tror bliver mere lige end vi så i sidste sæson. Jeg tror at Dortmund i højere grad kan drille Bayern i denne sæson. De indkøb de har foretaget er efter min mening vanvittigt gode!
Vil mene, at de nu har et hold der lige er en tand stærkere end det hold de havde i sidste sæson.
Hugol skrev: 2-0 tabte Betis i deres seneste træningskamp mod Hull. Det bliver en god åbningskamp hvor vi skal fuld fart fremad.
Flere engelske og spanske hold har brugt dagen i dag på at teste formen af mod hinanden, forud for sæsonstart i Premier League og Liga BBVA næste weekend.
Som du nævner vandt Hull over Betis. Godt nok 3-0 og ikke 2-0. Aston Villa slog Málaga med 3-2. Cardiff vandt 2-1 over Athletic. Og Southampton vandt med 4-3 over Real Sociedad. Tottenham spiller lige nu mod Espanyol, uden Bale, men til gengæld med uofficiel debut til Paulinho og Soldado.