Om vores rivaler VII
- RasmusKring
- Gæst
-
Vi kan også sagtens slå dem med Neymar og Messi - for den sags skyld. Så har de heller ikke den undskyldning, når de taber mesterskabet.
Angående CL, så må Bayern være den helt store favorit, men statistikken taler ikke for, at man genvinder titlen. Dortmund og United er ikke så stærke i år, mens Atletiico Madrid og PSG begge mangler erfaring i CL, og Atletico har tilmed en meget smal trup. Af den grund er jeg ikke så bange for de fire hold. Så længe vi undgår Barca/City, Bayern og Chelsea, så ser det godt ud. Men lad os lige slå Schalke , inden vi for alvor analysere det her. Det er trods alt et udemærket hold.
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
El Rojo skrev: Jeg går ind for sportsmanship, og det er selvfølgelig dårlig stil at håbe at modstanderne bliver skadede, men jeres "heldigvis har neymar det okay" og "gid at det må gå ham godt"-stil synes jeg er lige engle-agtig nok. Altså, han spiller for vores største rivaler, det er da lækkert han er skadet.
On a different note: Jeg vil gerne spørge hvordan i ser på CL fremad i denne sæson?
Hvem ser folk som storfavoritter, og hvem skal vi håbe at undgå, hvis vi vil i semi for 4. år i træk? Selv har jeg naturligvis Bayern som storfavorit. De engelske mandskaber har svinget meget, og de mest velspillende hold for tiden er vel Arsenal og City som begge har en ordentlig mundfuld at skulle gabe over, allerede i 1/8. Jeg tror oprigtigt på, at City kan sende Barca ud, og jeg håber selvfølgelig også på det. De har en vanvittig grad af individuel kvalitet, hele vejen gennem holdet. Deres forsvar sejler måske, men for tiden virker det som om, at de bare scorer endnu flere mål i den anden ende. Tre skarpe angribere med Agüero, Dzeko og Negredo, dem har jeg svært ved at forestille mig, at Barca kan holde.
I den anden af storkampene, så er jeg bange for at det bliver alt for svært for Arsenal, som jeg ellers har stor sympati for. Deres spil er dejligt at se på, men nok lige en kende for romantisk. I PL synes jeg tit de spiller modstanderne lidt flade, ved at holde bolden i egne rækker, og så slå til, men jeg er bange for det ikke er nok mod uhyggelige Bayern. Hvis den kamp også går som jeg tror, så står vi tilbage med 8 hold (antager favoritsejre i de andre 6)
Manchester City
Bayern München
Paris Saint-Germain
Atletico Madrid
Manchester United
Chelsea
Borussia Dortmund
Real Madrid
Der skal selvfølgelig nok være et eller to af de ovenstående hold der ikke klarer sig igennem, men alt andet lige bliver det nogle kradsbørstige kvartfinaler i år. Hvad siger I? Hvem vil I helst trække, hvis vi som formodet slår Schalke ud? Og hvem har I som favoritter og outsidere?
Psg eller Dortmund eller Manchester United Manchester united er svagest hvis man kigger offensivt og defensivt så vil jeg helst at vi trækker dem og jeg håber at vi trække i kvartfinalen PSG og i semi Chelsea og i finalen hvis vi kommer Bayer.
Hala Madrid :)
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
Det forklare da hvorfor Ronaldo ikke fik flere stemmer og at Messi næsten vandt.
Real Madrid 7 skrev:
El Rojo skrev: Jeg går ind for sportsmanship, og det er selvfølgelig dårlig stil at håbe at modstanderne bliver skadede, men jeres "heldigvis har neymar det okay" og "gid at det må gå ham godt"-stil synes jeg er lige engle-agtig nok. Altså, han spiller for vores største rivaler, det er da lækkert han er skadet.
On a different note: Jeg vil gerne spørge hvordan i ser på CL fremad i denne sæson?
Hvem ser folk som storfavoritter, og hvem skal vi håbe at undgå, hvis vi vil i semi for 4. år i træk? Selv har jeg naturligvis Bayern som storfavorit. De engelske mandskaber har svinget meget, og de mest velspillende hold for tiden er vel Arsenal og City som begge har en ordentlig mundfuld at skulle gabe over, allerede i 1/8. Jeg tror oprigtigt på, at City kan sende Barca ud, og jeg håber selvfølgelig også på det. De har en vanvittig grad af individuel kvalitet, hele vejen gennem holdet. Deres forsvar sejler måske, men for tiden virker det som om, at de bare scorer endnu flere mål i den anden ende. Tre skarpe angribere med Agüero, Dzeko og Negredo, dem har jeg svært ved at forestille mig, at Barca kan holde.
I den anden af storkampene, så er jeg bange for at det bliver alt for svært for Arsenal, som jeg ellers har stor sympati for. Deres spil er dejligt at se på, men nok lige en kende for romantisk. I PL synes jeg tit de spiller modstanderne lidt flade, ved at holde bolden i egne rækker, og så slå til, men jeg er bange for det ikke er nok mod uhyggelige Bayern. Hvis den kamp også går som jeg tror, så står vi tilbage med 8 hold (antager favoritsejre i de andre 6)
Manchester City
Bayern München
Paris Saint-Germain
Atletico Madrid
Manchester United
Chelsea
Borussia Dortmund
Real Madrid
Der skal selvfølgelig nok være et eller to af de ovenstående hold der ikke klarer sig igennem, men alt andet lige bliver det nogle kradsbørstige kvartfinaler i år. Hvad siger I? Hvem vil I helst trække, hvis vi som formodet slår Schalke ud? Og hvem har I som favoritter og outsidere?
Psg eller Dortmund eller Manchester United Manchester united er svagest hvis man kigger offensivt og defensivt så vil jeg helst at vi trækker dem og jeg håber at vi trække i kvartfinalen PSG og i semi Chelsea og i finalen hvis vi kommer Bayer.
Du vil helst have vi trækker Man u, men håber at vi trækker PSG og dernæst Chelsea?
Alle hold udover Bayern burde vi kunne slå, så håber ikke vi trækker dem i kvart eller semi, hvis vi ryger videre.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
- Real Madrid 7
-
- Platin bruger
-
ZizouMo skrev:
Real Madrid 7 skrev:
Manchester City
Bayern München
Paris Saint-Germain
Atletico Madrid
Manchester United
Chelsea
Borussia Dortmund
Real Madrid
Du vil helst have vi trækker Man u, men håber at vi trækker PSG og dernæst Chelsea?
Alle hold udover Bayern burde vi kunne slå, så håber ikke vi trækker dem i kvart eller semi, hvis vi ryger videre.
Ja det har du ret i jeg håber da bare at vi trækker Manchester United men hvem vil du have at vi trækker?
Real Madrid 7 skrev:
ZizouMo skrev:
Real Madrid 7 skrev:
Manchester City
Bayern München
Paris Saint-Germain
Atletico Madrid
Manchester United
Chelsea
Borussia Dortmund
Real Madrid
Ja det har du ret i jeg håber da bare at vi trækker Manchester United men hvem vil du have at vi trækker?
Du startede med at skrive:
"Psg eller Dortmund eller Manchester United Manchester united er svagest hvis man kigger offensivt og defensivt så vil jeg helst at vi trækker dem og jeg håber at vi trække i kvartfinalen PSG og i semi Chelsea og i finalen hvis vi kommer Bayer."
... Forstod ikke dit indlæg så.
Jeg håber vi møder PSG, da vi beviste sidst at vi kunne slå dem med et reservespækket hold.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Og her en sjov lille Premier League-tabel:
The Blues do not want other clubs to interfere in their attempts to sign the 25-year-old and are ready to offer goalkeeper Thibaut Courtois, on-loan at the Calderón since 2011, on a permanent basis to make the deal more affordable.
According to The Times, Chelsea are happy to include the goalkeeper in a deal because the club are unwilling to pay the entirety of the player's 38-million-euro release clause, partly due to the pressure of UEFA's Financial Fair Play regulations.
as.com/diarioas/2014/01/17/english/1389995698_578392.html
- Rubæk
- Gæst
-
Dejligt at se at Roberto Martinez kan udfordre the usual suspects om 4. pladsen med Everton omend der selvfølgelig er færre hold om buddet med Manchester Uniteds nedsmeltning (indtil videre).El_Juan skrev: Og her en sjov lille Premier League-tabel:
Jeg er til gengæld overrasket over at Swansea roder rundt så langt nede i tabellen.
Rubæk skrev: Dejligt at se at Roberto Martinez kan udfordre the usual suspects om 4. pladsen med Everton omend der selvfølgelig er færre hold om buddet med Manchester Uniteds nedsmeltning (indtil videre).
Jeg er til gengæld overrasket over at Swansea roder rundt så langt nede i tabellen.
Han er en topmanager, class - som de siger derovre - og en skønne dag kommer han helt sikkert til, at træne en af de største klubber. Uniteds nedsmeltning måtte komme før eller siden, men mon ikke de nok skal være der til sidst, i kampen om fjerdepladsen. Jeg er ikke ét sekund i tvivl om, at de tre øverste kommer til, at kæmpe om mesterskabet. Med Manchester City som min favorit til, at vinde titlen. Så bliver det ellers en drabelig duel om den sidste Champions League-billet.
Jeg er ikke så overrasket igen over Swansea. Newcastle overrasker mig faktisk mest, dog på den positive måde. Havde du spurgt mig inden sæsonstart, ville jeg nok have byttet rundt på dem og Swansea, om end Swansea efter min mening ikke er så stærke igen. Men efter alt det 'tumult' der var i Newcastle, især omkring Kinnears tilbagevenden, så troede jeg virkelig, at de ville skyde sig selv i foden igen. Jeg udpegede dem sågar til nedrykningskandidater.
New Koke deal takes fizz out of United interest
Back on 3rd September, Atlético announced that Koke, Óliver and Manquillo had committed their futures to the club until 2018. However, barely three months later Manchester United came sniffing around Koke, expressing its willingness to pay his €24 million release clause.
The player never considered leaving and the club had no intention of letting him go, but the English outfit's interest led the parties to go back to the negotiating table. Though it wasn't announced publicly, the Atlético playmaker put pen to paper again a few weeks ago.
While the length of the contract is the same, the new deal includes an improved salary and, even more importantly, an increased release clause of €60 million – by some way the highest at the club. To give you an idea, Diego Costa's is just €38 million.
Having made his Atlético debut in the 09-10 season – at none other than the Camp Nou – Jorge Resurrección signed his first big contract in February 2011, tying him to his hometown club until 2016.
The next few months proved difficult for Koke, whose progress stalled under new coach Gregorio Manzano, who had replaced Quique Sánchez Flores. In fact, had Diego Simeone not arrived in December that year, the midfielder would have been on his way out.
As it was, 'El Cholo' changed everything. The youngster established himself back in the team in the 12-13 season, becoming a fixture in the hole behind the strikers or in a deeper-lying role. He has also forced his way into Vicente Del Bosque's Spain set-up and is a contender for a place at the World Cup. Not for nothing was United hot on his trail.
www.marca.com/2014/01/18/en/football/spa...ball/1390062611.html
Betis in 48 days: Stosic sacks Mel. Stosic signs Garrido. Bosch sacks Stosic. Garrido signs. Guillén sacks Bosch. Guillén sacks Garrido.
Og den nye træner er Gabriel Humberto Calderón, fordi Argentinere er på mode. Og han spillede i Betis engang i 80'erne.