Om vores rivaler VII

12 år 6 måneder siden #3397 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Om vores rivaler VII

Bismo skrev: Husker jeg forkert, eller kom Rosell og andre fra FCB ledelsen ikke med den ene stikpille efter den anden, da vi købte Bale? Og så viser det sig, at de selv har betalt røven ud af bukserne for en brasiliansk spiller med et enkelt år tilbage på sin kontrakt. Smukt.

Hykleriets højborg længe leve! ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Real HWL, Real-MOU, Real Madrid 7, andreashn
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #3398 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Om vores rivaler VII

MMM skrev: eta. Det var annonceret at kaptajnerne ville være tilstede, men jeg kunne ikke få øje på dem. Var der nogen der kunne?

Nej. Hvad jeg dog fik øje på, var en regn af klapsalver...

No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Emnet er blevet låst.
  • Barça
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 måneder siden #3399 af Barça
Besvaret af Barça på emne Om vores rivaler VII
Det er simpelthen for pinligt det her...
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #3400 af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII

Jaken skrev:

MMM skrev: eta. Det var annonceret at kaptajnerne ville være tilstede, men jeg kunne ikke få øje på dem. Var der nogen der kunne?

Nej. Hvad jeg dog fik øje på, var en regn af klapsalver...

Hvis jeg var katalansk presse ville jeg også mene at han fortjente et tak for at gøre det så nemt at fylde avisernes sider gennem de sidste par år ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, Jaken
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #3401 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

Barça skrev: Det er simpelthen for pinligt det her...

Ja, det er en grim sag for Barcelona.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #3402 af Humanisten
Besvaret af Humanisten på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev:

Humanisten skrev:

Siempre Madrid skrev: www.bold.dk/nyt/Mata-skifte-overrasker-Wenger

Fra og med i dag er det direkte udsmidnings-grund, hvis man omtaler Arsene Wenger i rosende toner ;-)

Den mand er da bare så usigeligt snotdum!

Jeg forstår ikke, hvorfor det er så dumt? Det er jo rigtigt! Det er da unfair, at Arsenal skal møde et stærkere ManUtd hold end Chelsea skulle. Og lad vær med at nævne skader. En skade svarer ikke til en transfer. Man har jo ikke muligheden for at vælge en skade til eller fra. Han er jo bare idealistisk, og det er da vel egenlig ikke noget i vejen med. Det er vintertransfervinduet, der er snotdumt.

Det er såmænd bare historien om den store fisk i vandet, som spiser de mindre fisk. Det er der ikke noget urimeligt eller unfair i.

Idealisme i den form er både dum og kvalmende.

Det forstår jeg slet ikke. Synes du også, at man burde fjerne transfervinduerne helt? Det ville være håbløst, mener jeg, da det ville betyder kaos: De økonomisk stærke hold (dem du kalder de store fisk, formoder jeg) ville jo i de sidste runder af turneringen kunne forstærke rivalernes modstandere eller evt. købe nøglespillere hos en lille fisk der tilfældigvis blander sig i topstriden. Det er en radikal tanke, men det er jo netop det, der sker i mindre skala i Mata-handlen. Jeg synes klart, at man burde lukke vintervinduet. Jeg er ikke ærkeidealist (som fan af Real er man vel pragmatiker i en eller anden grad), men jeg synes dog, at der må være noget rimelighed til. Man burde slutte turneringen med de samme spillere som man begynder den med.
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #3403 af Siempre Madrid
Nej, det er fint nok, som det er nu.

Men det er en gang sådan, at har du penge, så kan du forstærke dig og har du ikke, så må du søge andre muligheder. Det er forskellen på de store og mindre klubber. Om man forstærker sig vildt og voldsomt hen over sommeren eller køber lidt ekstra i januar, er tindrende ligegyldigt.

Arsene Wenger er blot et tudefjæs af værste skuffe.

Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #3404 af Humanisten
Besvaret af Humanisten på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev: Nej, det er fint nok, som det er nu.

Men det er en gang sådan, at har du penge, så kan du forstærke dig og har du ikke, så må du søge andre muligheder. Det er forskellen på de store og mindre klubber. Om man forstærker sig vildt og voldsomt hen over sommeren eller køber lidt ekstra i januar, er tindrende ligegyldigt.

Arsene Wenger er blot et tudefjæs af værste skuffe.

Vi er enige om, at har man penge, så kan man forstærke sig. Sådan er det og sådan burde det være. Jeg synes bare, at det er underligt, at man ikke spiller en turnering færdig med de samme spillere, som man begyndt den med. Men det er vi så uenige om.
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #3405 af Siempre Madrid
Lidt skæg dag, at Neymar har valgt at lægge en selfie ud på Instagram, hvor han storsmilende siger: Endnu en dejlig dag.

Der er sgu lidt Madridista i ham.

Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid 7, andreashn
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #3406 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
Apropos hykleriets højborg. Godt nok kæmper Rosell med Wenger om prisen som dagens hykler, men Rosell trumfer alligevel Wenger her til aften. Først den klassiske offerrolle:

Rosell: "I and my family have suffered"

Og min personlige favorit:

Rosell: "The rights of a club member to know has to be balanced with the need to protect the club"

Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, andreashn
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #3407 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
@MMM

Apropos Rosells lille brasilianske eventyr:

Rosell could be sentenced to up to eight years in jail in Brazil
The Barcelona president is under investigation for forging documents in two cases involving ex-president of the CBF, Ricardo Teixeira.

The ‘Neymar case’ is just the latest controversial bit of business by Sandro Rosell in Brazil. Nike’s former representative in the South American country and personal friend of the ex-president of the Brazilian Football Federation (CBF) Ricardo Teixeira is under investigation by the Brazilian prosecutors for suspected fraud in two cases.

Rosell could be sentenced to up to eight years in jail for forgery and for benefiting economically from contracts to promote a friendly between Brazil and Portugal in 2008.

The prosecutors are seeking the return of three million euros paid to the company Ailanto Marketing Ltda, owned by Sandro Rosell.

The Catalan businessman is also under investigation for allegedly receiving part of funds paid to the CBF by countries from around the world for friendlies against Brazil. The monies were supposedly diverted to bank accounts of companies owned by him, with headquarters in the US and the tax haven of Andorra.

Ricardo Teixeira was forced to resign from the CBF with accusations of corruption and unjustified enrichment over his 23 years in charge of Brazilian football being levelled at him. However, before resigning Teixeira supposedly put in place a system for funds to continue being diverted to Rosell from these friendlies up to 2022.

There are a number of business dealings between Rosell and Teixeira that are being looked at by Brazilian prosecutors. Rosell was allegedly in business with Teixeira’s wife, Ana Carolina Wigand Pessanha Rodrigues, buying and selling two commercial properties in Rio de Janeiro valued at 2.4 million euros.

According to Brazilian newspaper ‘Estado de Sao Paulo’, another company held by Sandro Rosell may have been involved in seeking Andorran residency for Ricardo Teixeira. According to the newspaper the authorities in the Pyrenean principality approved the move at the end of 2012, with Teixeira supposedly depositing 4.9 million euros in the Andorra Private Bank, whose president is Ramón Cierco Noguer, one of Rosell’s executives at Barcelona.

(as.com/diarioas/2014/01/23/english/1390504545_453468.html)

Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM
Emnet er blevet låst.
12 år 6 måneder siden #3408 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om vores rivaler VII
Er Neymar's kontrakt blevet offentliggjort? Jeg tænker mere på om man ved hvor meget han i virkeligheden tjener ift. Messi :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum