Om vores rivaler VII

12 år 5 måneder siden #3649 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Messi er en catalansk dværg. Manchester City er en europæisk dværg.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Henrik--
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3650 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om vores rivaler VII
Godt nok var forseelsen uden for feltet, men typisk Barcelona og dommeren har være elendig overordnet.

Men jeg synes City fortjener det. Kujonagtig tilgang til kampen. Så kan de lære det.
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3651 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Om vores rivaler VII
Barca og PSG videre - de to bedste hold af dem der spiller i dag, så det er vel retfærdigt nok. Vi skal vel slå alle de bedste før La Decima smager rigtigt godt ;-)

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, 2:18
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3652 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII
Hvad havde folk regnet med?

Alt hvad Alves og co har sagt om City har været sandt...: De er ingenting, når det kommer til at have ægte klasse. Men i PL kan de selvfølgelig stadig være med - Det kræver knap så meget;)
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3653 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Giv os nu bare de aber i næste runde ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, madrid2000
Emnet er blevet låst.
  • Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #3654 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om vores rivaler VII
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3655 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII

M_linding skrev: Hvad havde folk regnet med?

Alt hvad Alves og co har sagt om City har været sandt...: De er ingenting, når det kommer til at have ægte klasse. Men i PL kan de selvfølgelig stadig være med - Det kræver knap så meget;)

Folk, der blåstempler noget som helst som Dani Alves har udtalt, bør seriøst formenes adgang til dette forum for resten af deres levetid!!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, madrid2000, Roesen7, JimmyBroe, rezamadridista, BBB, Real Madrid 7, andreashn
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3656 af M_linding

DarioGomez skrev:

M_linding skrev: Hvad havde folk regnet med?

Folk, der blåstempler noget som helst som Dani Alves har udtalt, bør seriøst formenes adgang til dette forum for resten af deres levetid!!

Det er også første gang, at han har været nogenlunde fornuftig;)

Men selv en idiot kan jo have ret, en sjælden gang....
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, Real Madrid 7, andreashn
Emnet er blevet låst.
  • Zizou1981
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #3657 af Zizou1981
Besvaret af Zizou1981 på emne Om vores rivaler VII
Kom nu videre med det Uefalona.
Når ret skal være ret, blev Barcelona også snydt for et klokkeklart mål. Hvor der dømmes offside.
Dommeren var hverken dårligere eller bedre end andre dommere.
City dummede sig desværre. Længere er den ikke
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3658 af M_linding
Jeg kan heller ikke have været den eneste, som blev lidt "skuffet" over Pelle, da jeg så City's opstilling...?

Hvis de gerne vil lege storklub, så skal de sgu ikke stille defensivt op PÅ HJEMMEANE, når det er så gode hjemme i PL. Jeg troede faktisk, at de ville have nok selvtillid til, at angribe Barcelona i den første kamp.
Emnet er blevet låst.
  • Jack Daniels
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #3659 af Jack Daniels
Besvaret af Jack Daniels på emne Om vores rivaler VII
Der er ingen tvivl om det røde kort - den var klokkeklar. At der så ikke er straffe, men frispark på kanten af feltet, det kan også ske. Jeg synes dog, at dommeren i første halvleg fløjtede alt, alt for meget - hver gang det blev fysisk med skuldertacklinger blev der fløjtet og sjældent gjort brug af fordelsreglen. Jeg synes absolut ikke, at Eriksson gjorde det eksemplarisk i dag, men det var ikke ham, der sikrede Barcelona sejren - det var Citys oplæg til kampen, hvor de vælger et helt nyt spilsystem og bruger deres velnok dårligste centrale forsvarsspiller mod driblestærke spillere.

Barcelona var bare bedre på dagen - selvom de ikke på nogen måde var skræmmende i dag.
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3660 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII
City var bange fra start til slut. Fortjent sejr. Ærgeligt Aguero er ude.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum