Om vores rivaler VII

• Zizou1981
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #3889 af Zizou1981
Besvaret af Zizou1981 på emne Om vores rivaler VII
Jeg må igen og igen bøje mig dybt i respekt overfor Bayern München. Tænk at være så stabile på i ligaen og i CL.
Hvordan ser i vores chancer mod dem over to kampe, hvis vi skulle løbe ind i dem?
Umiddelbart tænker jeg vi har 35-40% chance hvis man sådan skal sætte procenter på.
De er måske det bedste og mest komplette hold verden nogensinde har set.

Hva tænker i?
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3890 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII

Zizou1981 skrev: Jeg må igen og igen bøje mig dybt i respekt overfor Bayern München. Tænk at være så stabile på i ligaen og i CL.
Hvordan ser i vores chancer mod dem over to kampe, hvis vi skulle løbe ind i dem?
Umiddelbart tænker jeg vi har 35-40% chance hvis man sådan skal sætte procenter på.

Hva tænker i?

Jeg tænker at du overvurderer Bayern.....;)
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3891 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII

Zizou1981 skrev: Jeg må igen og igen bøje mig dybt i respekt overfor Bayern München. Tænk at være så stabile på i ligaen og i CL.

Hva tænker i?

Jeg tænker at de er mere til at tale med i år end sidste år. Kampen mod Arsenal viste klart, at kæden mellem midtbane og forsvar efterlader meget tilbage at ønske. Arsenal sad jo reelt på kampen indtil det røde kort.

Jeg mener at vores offensiv p.t. Er den bedste i verden og jeg tror bestemt, vi har chancer mod et stadig stærkt Bayern-hold. Kunne vi undgå en hjerneblødning a lá første kamp mod Dortmund i CL sidste år, så kan vi godt tage den.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3892 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om vores rivaler VII

M_linding skrev:

Hva tænker i?

Jeg tænker at du overvurderer Bayern.....;)

Tænker det samme. Hvis Arsenal kan volde dem store problemer i forsvaret, så kan Madrid i hvert fald også.

De er lige så en-dimensionelle som Guardiolas Barca, og har en lige så usikker defensiv, hvis man tør presse dem. Det er altså ikke en uoverkommelig modstander.

Det eneste, jeg kan frygte, er, at vi spiller en gang kujon fodbold og ændrer på vores stil, som vi gjorde i første halvleg mod Barca i ligaen. Så taber vi. Ellers har vi en rigtig god chance for at slå dem i en evt. kamp.
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved Bismo.
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3893 af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII

Dios skrev: Siempre Madrid skrev:

Mig bekendt har Moyes og Manchester United-ledelsen haft både hele sommeren og hele januar til at forstærke truppen og hvad er det blevet til? Fellaini og Mata.

Ferguson gjorde dette hold til engelsk mester, så jeg mener klart at ansvaret skal placeres hos ledelsen og hos Moyes, som vel under ingen omstændigheder har kvaliteterne til at træne en klub af Manchester Uniteds størrelse og det er vel her, at Ferguson kan klandres, fordi han udpegede ham som sin afløser.

Men at klandre Ferguson (og Mourinho for Inter) er som at klandre Vicente del Bosque for at efterlade et hold i ruiner, da han røg ud af Real Madrid.

Rigtgt at de havde hele sommeren, men var det ikke noget med at ledelsen ikke var villig til at købe nogle af de spillere Moyes bad om?. Godt nok kom Fellaini i de sidste timer, men langtfra optimalt, og Baines var for dyr blev der sagt.
United har aldrig købt stjernen, men altid købt den potentielle stjerne. Men lige pt. så er det kun gamle og dårlige spillere tilbage i klubben. Godt nok er der ham der Januzaj, men han er dog ikke en jeg tror på i fremtiden.

Jeg siger ikke Ferguson eller Mourinho skal have skylden, men bare at i Mourinho's tilfælde var pisse ligeglad med klubben efter han forlod den, og jeg synes faktisk man kan sige det samme om Ferguson, selvom det på ingen måde vil give mening.
Der skal jo købes et helt nyt hold ind, men det var noget Moyes ikke fik lov til i sommers ifølge mine utrolig mange United venner, så derfor føler jeg ikke rigtig ansvaret udelukkende kan placeres på ham, men nok nærmere ledelsen.

Syntes godt nok Del Bosque eksemplet falder lidt igennem. Mourinho og Ferguson sagde selv op, og vidste det i et godt stykke tid i forvejen, hvor Del Bosque blev fyret efter sidste spillerunde. Og bare lige for at jævne det helt til jorden, så var der vidst ham der præsidenten i Real Madrid, som med rette tog al skylden tilbage i 06.

Men igen, så mener jeg heller ikke Ferguson skulle have købt 4-5 nye spillere forrige sommer, da han jo nok godt vidste det var hans sidste sæson, og det var nu også derfor jeg skrev Ferguson og ledelsen.

Jeg synes alligevel at der er forskel på 27 og 2 år. Alt andet lige, så var der kaos i Inter både før, under og efter Mourinhos tid og man kan nok stile spørgsmålstegn både ved hvor villig han var til at undergrave sin efterfølger og til den 'stemning' han efterlod klubben i, men han havde trods alt ikke opbygget Inters organisation. Anderledes med Ferguson, han har haft fingrene i alle dele af Utds kage i en menneskealder - når der ikke er en organisation til at afbøde faldet efter hans tilbagetrækning, så bærer han også en del af ansvaret for det.

Noget andet er, at jeg synes det glemmes hvor elendige United har været i Europa de sidste par sæsoner. Når de kom tæt på at true os over to kampe sidste år, så sagde det vel egentlig mere om hvor dårlig en periode vi var inde i. Som du siger, så er der virkelig ikke megen kvalitet i den nuværende trup og endnu mindre karakter. Roy Keane beklagede sig sågar over den manglende karakter i Michael Carricks interview efter kampen og selvom Keane muuuuligvis presser den en smule, så synes jeg stadig det var utroligt, at der ikke var nogen reaktion fra spillerne. Moyes Everton var ikke nær så ringe som Utd er pt og Moyes svagheder kan ikke alene forklare den situation de står i lige nu.
Emnet er blevet låst.
  • Brylle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #3894 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om vores rivaler VII

Dios skrev: Jeg synes situationen minder utrolig meget om Mourinho's Inter. Ledelsen og Ferguson skal også have én over nakken, for at give Moyes en så elendig trup at arbejde med. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at Ferguson er en klart bedre manager end Moyes, og respekten deri, men der er ikke én spiller i United jeg ville bytte ud med i Real Madrid, hvis vi lige ser bort fra Mata selvfølgelig :).
Rooney er fantastisk anonym og til tider elendig, selvom hans topniveau er enormt højt. Han er bare for ustabil i sit spil, og igår forventede jeg han gik forrest, men han lavede også den ene fejl efter den anden.

Hvis jeg var træner for United, så ville det kun være De Gea og Rooney jeg ville finde gode nok til United næste sæson. Nu kan man ikke skifte 22 spillere ud, men de skal ud og finde en ny venstreback, 2 nye centerforsvarer, 2 nye centrale midtbanespillere, 1 kantspiller og 1 angriber.

Man må altså også bærer lidt over med Moyes selvom han heller ikke står uden skyld. Ferguson har efterladt et hold i ruiner, og grunden til jeg nævnte Mourinho tidligere, så fik jeg bare flachback af Inter's kaos efter Mourinho's afgang.
I øvrigt er det voldsomt og se hvordan en spiller som Vidic bare er faldet i niveau de sidste 2-3 år. Hans niveau styrtdykker for hver kamp han spiller. For satan hvor håber jeg den mand rykker til Barcelona til sommer :).

Ja, jeg kan egentlig sagtens følge dig i det meste. Kigger vi på de spillere de har, så bør og skal man forvente mere når der også findes folk som RVP og Carrick i truppen. Valencia spillede en super sæson for et par år siden (kan være han overpræsterede den sæson) og Rafael, Phil Jones, Nani i glimt og Danny Wellbeck har jo også vist, at der er noget i dem.

Jeg er helt enig i, at der skal noget af en udrensning til, men det er ikke bare at sælge 10 spillere og købe 10 nye. Som jeg skrev tidligere, så synes jeg, at man bør forvente nogle indikationer på, at der bliver arbejdet hen mod en filosofi eller en strategi, som kan bære dem fremad på længere sigt, ligesom man så det med Ferguson. Det føler jeg dog ikke er tilfældet, og så er det rigtig svært at lave handler hvis ikke man ved hvordan spillerne skal bruges. Det bedste eksempel er vel Mata, som bliver brugt på kanten i noget, fordi man allerede har Rooney. Det ligner dermed ikke et køb, der har været en dybere mening med, men et køb for at købe en stor spiller.
Når disse forberedelser er i orden, så kan jeg se ideen i at lave en udrensning, men før der er tegn på fremgang på den front, så er det svært at købe de rigtige spillere til holdet.
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3895 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Cataloniens allerstørste klub vil forynge sig.

Ter Stegen har længe syntes sikker som målmand, men nu skal man også være meget tæt på at sikre sig Kroatiens stortalent, Alen Halilovic.

Herudover vil man hente Rafinha og Deulofeu hjem og rykke Denis Suárez op i førsteholdstruppen.

Prisen for de to første kommer vel til at ligge et sted mellem 10 millioner € og 250 millioner €, før og efter skat, før og efter klausuler, før og efter diverse bøder, før og efter betaling til fædre og fonde.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, baggins, Real-MOU, Steen, rezamadridista, mortenj, andreashn
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3896 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev: Cataloniens allerstørste klub vil forynge sig.

Ter Stegen har længe syntes sikker som målmand, men nu skal man også være meget tæt på at sikre sig Kroatiens stortalent, Alen Halilovic.

Herudover vil man hente Rafinha og Deulofeu hjem og rykke Denis Suárez op i førsteholdstruppen.

Prisen for de to første kommer vel til at ligge et sted mellem 10 millioner € og 250 millioner €, før og efter skat, før og efter klausuler, før og efter diverse bøder, før og efter betaling til fædre og fonde.

HAHHAHA god humor ;)
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3897 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII

New Barcelona signing Alen Halilovic has a ‘Hala Madrid’ tattoo on his wrist

www.101greatgoals.com/blog/new-barcelona...n-his-wrist-picture/
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3898 af baggins
Besvaret af baggins på emne Om vores rivaler VII

Steen skrev:

New Barcelona signing Alen Halilovic has a ‘Hala Madrid’ tattoo on his wrist

www.101greatgoals.com/blog/new-barcelona...n-his-wrist-picture/

Det er lidt morsomt at han ligefrem har tatoveret det på håndledet, men dog også set før, at man spiller for ens rivaliserende hold. Den gamle og vores Halilovic, Modric, skulle angiveligt være Barca fan. Og man kunne nævne så mange andre.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3899 af Realex
Besvaret af Realex på emne Om vores rivaler VII
Florerer denne Alen Halilovic ikke allerede som bruger på vores forum?!
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3900 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII

Realex skrev: Florerer denne Alen Halilovic ikke allerede som bruger på vores forum?!

Hahahaha!!! Dog ikke - men det er godt nok tæt på! :0)

Brugeren her hedder Alan Sahinovic, men det lugter da bestemt derhen af ... :-D

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum