Om vores rivaler VII
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Storken
- Gæst
-
baggins skrev:
Det er lidt morsomt at han ligefrem har tatoveret det på håndledet, men dog også set før, at man spiller for ens rivaliserende hold. Den gamle og vores Halilovic, Modric, skulle angiveligt være Barca fan. Og man kunne nævne så mange andre.
Isco havde i 2009 erklæret sig anti-madridista og har en hund opkaldt efter Messi. Læg dertil dette billede af ham i ført en Barca trøje:
Klubfølelse kan dog også tage overhånd. Hvem husker ikke Balotelli, der bar en Milan trøje, da han spillede for Inter. Det var måske ikke så smart, på trods af hans forkærlighed for Rossoneri.
Vi må bare erkende, at penge får folk til at gøre ting, de ellers ikke ville have gjort.
- Storken
- Gæst
-
“I haven’t liked Madrid since I was small. The truth is, I would say I’m a bit of an antimadridista. One never knows where his future lies, but it’s a team I’ve never liked.”
“I get the impression that Real Madrid are an arrogant club, likewise the players and you don’t get anywhere without humility.”
Han havde da ret i, at man aldrig ved hvad fremtiden bringer :)
Nårh ja, det er sådan det er ;)
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Raúl 7
- Gæst
-
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Barcelona hjemme, Sevilla ude, La Real ude og Valencia hjemme.
Der er nok af svære opgør tilbage i sæsonen.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- Madridnation.
-
- Ekspert bruger
-
Ligaen bliver afgjort d. 23 marts på bernabeu
Glæder mig til at fejre mesterskabet tidligt i år
hala madrid !
Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).
- falle
- Gæst
-
Madridnation. skrev: Hvis vi holder stabiliteten mod de mindre gode hold så VED jeg vi nok skal vinde ligaen. Barca er langtfra så gode som de var under pep, og atl madrid mener jeg stadig er en tand under real og barca når det nu kommer til stykket.
Ligaen bliver afgjort d. 23 marts på bernabeu
Glæder mig til at fejre mesterskabet tidligt i år
hala madrid !
Steen skrev: Så sikker er jeg nu ikke. Men jeg mener, at vi sagtens kan vinde ligaen. Barcelona hjemme, La Real ude og Sevilla ude er de eneste kampe hvor der kan være tvivl om sejren. Men vi burde vinde alle de øvrige. Jeg tror, at vinderen af Real Madrid - Barcelona vinder ligaen. Og det bliver os.