Om vores rivaler VII

12 år 5 måneder siden #3925 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om vores rivaler VII
Peter Grønborg, Peter Piil og Morten Bruun var/er the shit :)

Hvem husker ikke æraen med Peter Grønborg på kanal 5 med Insomnia beatet på alle la liga reklamerne? det var tider dengang :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, -#7-, Real Madrid, mortenj
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3926 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

Dios skrev: Peter Grønborg, Peter Piil og Morten Bruun var/er the shit :)

Hvem husker ikke æraen med Peter Grønborg på kanal 5 med Insomnia beatet på alle la liga reklamerne? det var tider dengang :)

Tak - Bare TAK!!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Dios
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3927 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om vores rivaler VII

JimmyBroe skrev: Vorherre til hest... Det er da sk*de irriterende altså!:O Han er klart min fortrukne kommentator. Så skal vi trækkes med Bajram Fetai aka. Patrick Nielsen (Tak Pelle;-P) Haha. Håber vi får Niels i Champions League kampene, så vi er fri for Per Frimann, Carsten Werge og Jan Mølby!

Elkjær og Niels Christian Frederiksen på alle Real Madrids kampe i ChL, Tak!

Det tror jeg godt, at du kan skyde en hvid pil efter. Dertil er Werge for selvfed og selvpromoverende. Han opgiver ikke storkampe uden videre.

Hvis vi er heldig så holder han sig dog til de engelske kampe, men så vil heldet nok, at vi udelukkende trækker engelske hold. :-(
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3928 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om vores rivaler VII

DarioGomez skrev: Den bedste er nu med afstand Peter Piil og Morten Bruun, omend de naturligvis ikke er hos Canal 8 + 9.

Og 7'eren:( Skrækkelig kanal...

Jeg mener ikke de to du nævner er så langt foran. Det jeg godt kan lide ved Niels C. F. er at han er så entusiastisk når han kommentere. Morten og Peter ( ;) ) har utrolig stor fodboldviden og især inden for engelskfodbold er de toppen af poppen. Men Bruuns stemme kan engang imellem godt blive lidt dyb og kedelig, omend jeg stadig mener han og Mr. Piil er fremragende kommentatorer.:)

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved JimmyBroe.
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3929 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Om vores rivaler VII

Peter Grønborg... den meste magiske kommentator nogensinde. Selv Barcelona's kampe, kunne han gøre spændende. Han rullede perfekt på r'erne.

Rrrrrrronaldooooooooooo!
Rrrrrrrronaldinhooooooo!

You get my point ;-)

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3930 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om vores rivaler VII

Real Madrid skrev:

Peter Grønborg... den meste magiske kommentator nogensinde. Selv Barcelona's kampe, kunne han gøre spændende. Han rullede perfekt på r'erne.

Rrrrrrronaldooooooooooo!
Rrrrrrrronaldinhooooooo!

You get my point ;-)

Jeg har aldrig rigtig lagt mærke til hans ansigt eller hvordan han så ud, men første gang jeg hørte ham i nyhederne på Tv2, så kneb jeg næsten en tåre, og satte med det samme Insomnia på :D

Jeg forstår udmærket din pointe og han var virkelig fantastisk. Når man så sidder og hører på Bajram Fetai, og kampen nogle gange bliver vist på 7'eren, som er den eneste kanal som ikke sendes i HD, så dør noget inde i mig. Der er mange kommentatorer som har fået mig til at mute en fodboldkamp, men Bajram Fetai får prisen for at sprænge mit fjernsyn med ligegyldig info i 93 min. selvom jeg havde trykket på mute knappen! :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved Dios.
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3931 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Barca & Storken

Lige et spørgsmål om Barcelona:

I siger farvel til Puyol og Valdés til sommer, men kan man forestille sig, at klubben laver den helt store udrensning og siger farvel til flere garvede folk, eksempelvis Mascherano, Xavi og Iniesta eller vil det blive en mere glidende overgang?

Grunden til, at jeg nævner de to spaniere er, at de ikke har været så fremtrædende i denne sæson.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
  • Barça
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #3932 af Barça
Besvaret af Barça på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev: Barca & Storken

I siger farvel til Puyol og Valdés til sommer, men kan man forestille sig, at klubben laver den helt store udrensning og siger farvel til flere garvede folk, eksempelvis Mascherano, Xavi og Iniesta eller vil det blive en mere glidende overgang?

Grunden til, at jeg nævner de to spaniere er, at de ikke har været så fremtrædende i denne sæson.

Jeg er ret sikker på at Iniesta og Xavi bliver 100%. Xavi har ikke spillet ligeså meget som han plejer, og det hænger selvfølgelig sammen med alderen. Iniesta er jeg dog ikke bekymret for, og han skal nok blive værdifuld som han plejer. Han har jo haft lidt skader i år, men så er det jo heldigt at vi har Fabregas, som mere og mere tager over for Xavi!
Hvad angår Mascherano så kunne han blive en rigtig god breddespiller. Jeg håber inderligt at vi får købt en centerforsvar, SÆRLIGT nu hvor Puyol han er væk. De kan sgu ikke blive ved med at rykke det! Pique og så ham vi køber skulle gerne danne et sikkert forsvar med Bartra som 3. valg og så kunne Masch jo blive 4. valg. Men der er måske en chance for at han ryger til sommer. Jeg håber det ikke. Jeg frygter tilgengæld at Alves måske kan være på vej væk. Han har ikke været så skarp som han tidligere har været, men derfor er han stadig uerstattelig pt!
Emnet er blevet låst.
  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #3933 af Storken
Besvaret af Storken på emne Om vores rivaler VII

Det her er ikke særlig konstruktivt, men jeg havde smidt Song, Mascherano og Alves på porten. De har simpelthen ikke niveauet. Især Alves er ved at gå mig på nerverne.

Jeg er ret sikker på, at Xavi bliver endnu en sæson. Han er på ingen måde den dominerende faktor han vat engang, men han bringer vigtig erfaring til holdet, især nu når Puyol finder nye græsgange. Iniesta skal nok holde nogle år endnu. Han er tit afgørende, når Messi ikke er på toppen.
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3934 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Om vores rivaler VII

Storken skrev:

Det her er ikke særlig konstruktivt, men jeg havde smidt Song, Mascherano og Alves på porten. De har simpelthen ikke niveauet. Især Alves er ved at gå mig på nerverne.

Jeg er ret sikker på, at Xavi bliver endnu en sæson. Han er på ingen måde den dominerende faktor han vat engang, men han bringer vigtig erfaring til holdet, især nu når Puyol finder nye græsgange. Iniesta skal nok holde nogle år endnu. Han er tit afgørende, når Messi ikke er på toppen.

Jeg er meget enig med dig, faktisk synes jeg det lugter af et mere gennemgribende generationsskifte end som så - noget jeg egentlig ikke håber, da La Liga er bedre med to klassemandskaber.

De 15 spillere som har spillet mest for Barca er(ifølge Wiki): Valdes, Pique, Mascherano, Adriano, Alves, Alba, Song, Fabregas, Xavi, Iniesta, Busquets, Pedro, Alexis, Messi, Neymar.

Det er allerede officielt at Valdes forlader klubben, afløseren er mere fremtidssikker, men det vil helt sikkert koste i de første par sæsoner. Samtidig er Puyol, som nævnt i truppen fortid. Derudover har Mascherano, Adriano, Alves og Xavi alle set deres bedste dage. Iniesta kan diskuteres, men jeg tror ikke vi ser ham på toppen over en hel sæson igen, slet ikke med henblik på sommerens VM.

Reelt set skal Barca til den kommende sæson finde en verdensklasse central forsvarer, i den grad overveje en højre back, finde en rotationsspiller til midtbanen, som virker tynd med en 36-årig Xavi og 30-årig Iniesta(til næste sæson). Offensivt ser det godt nok noget bedre ud, men jeg vil fortsat argumentere for, at Barca mangler den plan b, en stor stærk centerforward kunne være.

Alt i alt synes jeg der er en del huller. Godt nok har man delvist spillet Montoya og Bartra ind i denne sæson, begge er glimrende rotationsspillere, men jeg har svært ved at se dem i den absolutte verdenselite. Sammenligner man lidt, så stoler jeg i hvert fald noget mere på Carvajal og Varane fra vores trup.

Generelt synes jeg ikke det ser pokkers lyst ud. Cuenca, Roberto, Jonathan og Tello er de offensive talenter som har fået chancen, og ingen af dem har for alvor brudt igennem, faktisk ligner de alle middelvarer på fodboldhylden. Dermed efterlader det Barca med Neymar af store offensive talenter.

Sammenligner man igen lidt, har Barca af spillere under 25 i truppen: Neymar, Montoya, Jonathan, Bartra, Alba, Tello, Cuenca, Roberto og Oier.
Real Madrid har: Bale, Carvajal, Casemiro, Nacho, Jesé, Morata, Isco og Illarra.
Jeg ved godt hvilken, af de to grupper jeg helst ville have.

I det hele taget skal Barca så småt ud at sprænge banken for et par verdensklassespillere, man har ikke de gigantiske talenter talenter på vej, som man tidligere har set - den slags kommer i bølger, selvom Barca ikke har villet indrømme det de seneste år. Hvilket gør at jeg forudser et par svære sæsoner for Barca. Hvis meget har været lagt over til Messi det seneste år, så tør jeg slet ikke tænke på, hvad det bliver de næste sæsoner.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Storken, JimmyBroe, rezamadridista
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3935 af BBB
Besvaret af BBB på emne Om vores rivaler VII

raul7=kongen skrev: Sammenligner man igen lidt, har Barca af spillere under 25 i truppen: Neymar, Montoya, Jonathan, Bartra, Alba, Tello, Cuenca, Roberto og Oier.
Real Madrid har: Bale, Carvajal, Casemiro, Nacho, Jesé, Morata, Isco og Illarra.

+ Varane :-)
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3936 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Om vores rivaler VII

raul7=kongen skrev:

Storken skrev:

Jeg er meget enig med dig, faktisk synes jeg det lugter af et mere gennemgribende generationsskifte end som så - noget jeg egentlig ikke håber, da La Liga er bedre med to klassemandskaber.

De 15 spillere som har spillet mest for Barca er(ifølge Wiki): Valdes, Pique, Mascherano, Adriano, Alves, Alba, Song, Fabregas, Xavi, Iniesta, Busquets, Pedro, Alexis, Messi, Neymar.

Det er allerede officielt at Valdes forlader klubben, afløseren er mere fremtidssikker, men det vil helt sikkert koste i de første par sæsoner. Samtidig er Puyol, som nævnt i truppen fortid. Derudover har Mascherano, Adriano, Alves og Xavi alle set deres bedste dage. Iniesta kan diskuteres, men jeg tror ikke vi ser ham på toppen over en hel sæson igen, slet ikke med henblik på sommerens VM.

Reelt set skal Barca til den kommende sæson finde en verdensklasse central forsvarer, i den grad overveje en højre back, finde en rotationsspiller til midtbanen, som virker tynd med en 36-årig Xavi og 30-årig Iniesta(til næste sæson). Offensivt ser det godt nok noget bedre ud, men jeg vil fortsat argumentere for, at Barca mangler den plan b, en stor stærk centerforward kunne være.

Alt i alt synes jeg der er en del huller. Godt nok har man delvist spillet Montoya og Bartra ind i denne sæson, begge er glimrende rotationsspillere, men jeg har svært ved at se dem i den absolutte verdenselite. Sammenligner man lidt, så stoler jeg i hvert fald noget mere på Carvajal og Varane fra vores trup.

Generelt synes jeg ikke det ser pokkers lyst ud. Cuenca, Roberto, Jonathan og Tello er de offensive talenter som har fået chancen, og ingen af dem har for alvor brudt igennem, faktisk ligner de alle middelvarer på fodboldhylden. Dermed efterlader det Barca med Neymar af store offensive talenter.

Sammenligner man igen lidt, har Barca af spillere under 25 i truppen: Neymar, Montoya, Jonathan, Bartra, Alba, Tello, Cuenca, Roberto og Oier.

I det hele taget skal Barca så småt ud at sprænge banken for et par verdensklassespillere, man har ikke de gigantiske talenter talenter på vej, som man tidligere har set - den slags kommer i bølger, selvom Barca ikke har villet indrømme det de seneste år. Hvilket gør at jeg forudser et par svære sæsoner for Barca. Hvis meget har været lagt over til Messi det seneste år, så tør jeg slet ikke tænke på, hvad det bliver de næste sæsoner.

De har dog Deulofeu og Rafinha som de sandsynligvis hiver hjem
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum