Om vores rivaler VII
MMM skrev:
Pepe skrev: as.com/diarioas/2014/02/25/english/1393343657_248823.html
Det er jo helt amatør agtigt det som Barcelona har gang i , ingen respekt for loven, dommer, modstander, andre klubber, eller nogen overhovedet. PINLIGT.
Oh gud, kan vi ikke lige huske vores egen historie med dommere, modstandere, andre klubber og gud og hver mand inden helligheden tager helt over? Det begynder sgu mest af alt at ligne Barca fans...
Ja, lige nøjagtig MMM. Folk har tendens til at glemme vores egne brølere, når der skal skydes med skarpt mod konkurrenterne. Må jeg bede om at få indstillet sigtekornet rigtig, på disse våben?:D
-#7- skrev:
NDR skrev: Jeg hader Barcelona, og elsker Real Madrid, og så vil jeg så også lige nævne...hold da kæft hvor spillede Sociedad godt imod Bøsselona den anden aften, måske en af de fedeste kampe i nyere tid.
Ja undskyld jeg siger det, men det er folk som dig der kan ødelægge enhver eventuel saglig diskussion.
Bøsselona, UEFAlona osv.. De udtryk skal dø og forsvinde langt ud af den her verden. Sammen med udtrykket "en sejr for fodbolden" i øvrigt.
EDIT: Men ellers er jeg enig, Real Sociedad spillede en super kamp.
Jeg er bimlende enig. De udtryk river hele indlæg, ja sågar debatter ned på et så lavt niveau, at det ikke er madridista.dk værdig.
@NDR
Jeg ved du er en glimrende debattør og du "beskytter" altid vores spillere og klubben sådan helt generelt.:) Så ingen grund til at ødelægge det gode indtryk (af dig) af et af de latterlige "udtryk".:)
Jeg er her stadig XOXO
- Pepe
- Gæst
-
raul7=kongen skrev:
MMM skrev:
Pepe skrev: as.com/diarioas/2014/02/25/english/1393343657_248823.html
Det er jo helt amatør agtigt det som Barcelona har gang i , ingen respekt for loven, dommer, modstander, andre klubber, eller nogen overhovedet. PINLIGT.
Oh gud, kan vi ikke lige huske vores egen historie med dommere, modstandere, andre klubber og gud og hver mand inden helligheden tager helt over? Det begynder sgu mest af alt at ligne Barca fans...
Jeg synes ellers det hele toppede, da svadaen kom fra brugeren 'Pepe'.......
Undskyld mig jeg hedder altså ikke brugern, men Pepe tak ;)
- Brylle
- Gæst
-
Nu er det i hvert fald tydeligt at se, at Sir Alex kunne løfte et middelmådigt hold til et af de bedste. Der er ingen på holdet, der ønsker at tage ansvar, selvom der er masser af rutine på holdet. Det hænger slet ikke sammenMMM skrev: Jeg forstår ikke, at de fleste Utd. fans forbeholder deres vrede for Moyes - det er jo helt vanvittigt hvor ringe en attitude Utd. spillerne ligger for dagen. Rio skulle om nogen bruge mindre tid på twitter og mere på træningsbanen. Men godt for Míchel!
Jeg synes dog heller ikke, at Moyes har gjort sit. Hvis bare man kunne ane, at manden var ved at arbejde med et system eller en gennemarbejdet strategi, så var det blot et spørgsmål om tålmodighed. Det er dog ikke noget jeg kan få øje på :)
Brylle skrev:
Nu er det i hvert fald tydeligt at se, at Sir Alex kunne løfte et middelmådigt hold til et af de bedste. Der er ingen på holdet, der ønsker at tage ansvar, selvom der er masser af rutine på holdet. Det hænger slet ikke sammenMMM skrev: Jeg forstår ikke, at de fleste Utd. fans forbeholder deres vrede for Moyes - det er jo helt vanvittigt hvor ringe en attitude Utd. spillerne ligger for dagen. Rio skulle om nogen bruge mindre tid på twitter og mere på træningsbanen. Men godt for Míchel!
Jeg synes dog heller ikke, at Moyes har gjort sit. Hvis bare man kunne ane, at manden var ved at arbejde med et system eller en gennemarbejdet strategi, så var det blot et spørgsmål om tålmodighed. Det er dog ikke noget jeg kan få øje på :)
Enig, Moyes skal bestemt ikke gå fri. Men han er langt fra alene om ansvaret, på trods af at det mest er ham der står for skud fra både fans og presse. Hvis jeg var ham ville jeg lade spillerne tage turen tilbage til England på tomlen. Oy, det var ringe. Men han gør da underværker for Fergies ry ;-)
Er der nogen der lige på stående fod, kan huske hvornår vi sidst har vundet på tysk grund? I ChL sammenhæng velogmærke.
Jeg har svært ved at sætte mig op til kampen, da jeg (åbenbart) allerede ser os i kvartfinalen.:/ Lad os ikke håbe spillerne har det på samme måde, for så kan det hurtig blive en fiasko. Jeg er sikker på at det ikke bliver en walkover, men tror bare at fordi jeg ser Real Madrid værende flere niveauer over '04, så er det en "sikkerkamp".
Vil nogen være venlig at give mig nogle nerver på, så jeg kan komme "in the zone?":D
Jeg er her stadig XOXO
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
I aften kan godt blive gang nr. 2, at vi vinder på tysk grund. Foreløbig siger de 25 kampe, at vi har vundet den ene kamp, spillet 6 uafgjorte og tabt 18 kampe.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Brylle skrev:
Jeg synes situationen minder utrolig meget om Mourinho's Inter. Ledelsen og Ferguson skal også have én over nakken, for at give Moyes en så elendig trup at arbejde med. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at Ferguson er en klart bedre manager end Moyes, og respekten deri, men der er ikke én spiller i United jeg ville bytte ud med i Real Madrid, hvis vi lige ser bort fra Mata selvfølgelig :).
Rooney er fantastisk anonym og til tider elendig, selvom hans topniveau er enormt højt. Han er bare for ustabil i sit spil, og igår forventede jeg han gik forrest, men han lavede også den ene fejl efter den anden.
Hvis jeg var træner for United, så ville det kun være De Gea og Rooney jeg ville finde gode nok til United næste sæson. Nu kan man ikke skifte 22 spillere ud, men de skal ud og finde en ny venstreback, 2 nye centerforsvarer, 2 nye centrale midtbanespillere, 1 kantspiller og 1 angriber.
Man må altså også bærer lidt over med Moyes selvom han heller ikke står uden skyld. Ferguson har efterladt et hold i ruiner, og grunden til jeg nævnte Mourinho tidligere, så fik jeg bare flachback af Inter's kaos efter Mourinho's afgang.
I øvrigt er det voldsomt og se hvordan en spiller som Vidic bare er faldet i niveau de sidste 2-3 år. Hans niveau styrtdykker for hver kamp han spiller. For satan hvor håber jeg den mand rykker til Barcelona til sommer :).
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Dios skrev:
Brylle skrev:
Jeg synes situationen minder utrolig meget om Mourinho's Inter. Ledelsen og Ferguson skal også have én over nakken, for at give Moyes en så elendig trup at arbejde med. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at Ferguson er en klart bedre manager end Moyes, og respekten deri, men der er ikke én spiller i United jeg ville bytte ud med i Real Madrid, hvis vi lige ser bort fra Mata selvfølgelig :).
Rooney er fantastisk anonym og til tider elendig, selvom hans topniveau er enormt højt. Han er bare for ustabil i sit spil, og igår forventede jeg han gik forrest, men han lavede også den ene fejl efter den anden.
Hvis jeg var træner for United, så ville det kun være De Gea og Rooney jeg ville finde gode nok til United næste sæson. Nu kan man ikke skifte 22 spillere ud, men de skal ud og finde en ny venstreback, 2 nye centerforsvarer, 2 nye centrale midtbanespillere, 1 kantspiller og 1 angriber.
Man må altså også bærer lidt over med Moyes selvom han heller ikke står uden skyld. Ferguson har efterladt et hold i ruiner, og grunden til jeg nævnte Mourinho tidligere, så fik jeg bare flachback af Inter's kaos efter Mourinho's afgang.
I øvrigt er det voldsomt og se hvordan en spiller som Vidic bare er faldet i niveau de sidste 2-3 år. Hans niveau styrtdykker for hver kamp han spiller. For satan hvor håber jeg den mand rykker til Barcelona til sommer :).
Mig bekendt har Moyes og Manchester United-ledelsen haft både hele sommeren og hele januar til at forstærke truppen og hvad er det blevet til? Fellaini og Mata.
Ferguson gjorde dette hold til engelsk mester, så jeg mener klart at ansvaret skal placeres hos ledelsen og hos Moyes, som vel under ingen omstændigheder har kvaliteterne til at træne en klub af Manchester Uniteds størrelse og det er vel her, at Ferguson kan klandres, fordi han udpegede ham som sin afløser.
Men at klandre Ferguson (og Mourinho for Inter) er som at klandre Vicente del Bosque for at efterlade et hold i ruiner, da han røg ud af Real Madrid.
Mig bekendt har Moyes og Manchester United-ledelsen haft både hele sommeren og hele januar til at forstærke truppen og hvad er det blevet til? Fellaini og Mata.
Ferguson gjorde dette hold til engelsk mester, så jeg mener klart at ansvaret skal placeres hos ledelsen og hos Moyes, som vel under ingen omstændigheder har kvaliteterne til at træne en klub af Manchester Uniteds størrelse og det er vel her, at Ferguson kan klandres, fordi han udpegede ham som sin afløser.
Men at klandre Ferguson (og Mourinho for Inter) er som at klandre Vicente del Bosque for at efterlade et hold i ruiner, da han røg ud af Real Madrid.
Rigtgt at de havde hele sommeren, men var det ikke noget med at ledelsen ikke var villig til at købe nogle af de spillere Moyes bad om?. Godt nok kom Fellaini i de sidste timer, men langtfra optimalt, og Baines var for dyr blev der sagt.
United har aldrig købt stjernen, men altid købt den potentielle stjerne. Men lige pt. så er det kun gamle og dårlige spillere tilbage i klubben. Godt nok er der ham der Januzaj, men han er dog ikke en jeg tror på i fremtiden.
Jeg siger ikke Ferguson eller Mourinho skal have skylden, men bare at i Mourinho's tilfælde var pisse ligeglad med klubben efter han forlod den, og jeg synes faktisk man kan sige det samme om Ferguson, selvom det på ingen måde vil give mening.
Der skal jo købes et helt nyt hold ind, men det var noget Moyes ikke fik lov til i sommers ifølge mine utrolig mange United venner, så derfor føler jeg ikke rigtig ansvaret udelukkende kan placeres på ham, men nok nærmere ledelsen.
Syntes godt nok Del Bosque eksemplet falder lidt igennem. Mourinho og Ferguson sagde selv op, og vidste det i et godt stykke tid i forvejen, hvor Del Bosque blev fyret efter sidste spillerunde. Og bare lige for at jævne det helt til jorden, så var der vidst ham der præsidenten i Real Madrid, som med rette tog al skylden tilbage i 06.
Men igen, så mener jeg heller ikke Ferguson skulle have købt 4-5 nye spillere forrige sommer, da han jo nok godt vidste det var hans sidste sæson, og det var nu også derfor jeg skrev Ferguson og ledelsen.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Det fortæller lidt om organisationen i de pågældende klubber, hvis de er så afhængige af trænerne, at alt er kaos, når de forlader dem.
Siempre Madrid skrev: Men for såvel Ferguson som Mourinho gør sig gældende, at klubberne i god tid vidste, at de ville forlade klubben og at de efterlod klubberne som titelvindere af henholdsvis Premier League og Champions League, så det er altså ikke helt uefne hold.
Det fortæller lidt om organisationen i de pågældende klubber, hvis de er så afhængige af trænerne, at alt er kaos, når de forlader dem.
Ferguson var jo Manchester United, og jeg tror på det som du skriver til sidst.
Der er total kaos, efter at han har forladt dem, og jeg tror United vil lave en "Liverpool" de næste 3-5 år i Premier League med mange midt placeringer.