Om vores rivaler VII

12 år 5 måneder siden #3913 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII

falle skrev:

Madridnation. skrev: Hvis vi holder stabiliteten mod de mindre gode hold så VED jeg vi nok skal vinde ligaen. Barca er langtfra så gode som de var under pep, og atl madrid mener jeg stadig er en tand under real og barca når det nu kommer til stykket.
Ligaen bliver afgjort d. 23 marts på bernabeu
Glæder mig til at fejre mesterskabet tidligt i år

hala madrid !

Steen skrev: Så sikker er jeg nu ikke. Men jeg mener, at vi sagtens kan vinde ligaen. Barcelona hjemme, La Real ude og Sevilla ude er de eneste kampe hvor der kan være tvivl om sejren. Men vi burde vinde alle de øvrige. Jeg tror, at vinderen af Real Madrid - Barcelona vinder ligaen. Og det bliver os.

Haha kan godt se det nu... Jeg havde faktisk ikke læst at Madridnation. skrev '' Ligaen bliver afgjort d. 23 marts på bernabeu'', læste kun at Barcelona ikke var de samme som de var før, og at han glæder sig til at vinde ligaen.

Mit indlæg blev også lidt tvetydigt, men jeg mente at jeg ikke er så sikker på at vi vinder ligaen, men nærmere at vi vinder El Clasico, hvilket vil give os et forspring på 4 point. (Medmindre vi kvajer os imod Malaga). De 4 point burde være nok til at vinde ligaen, hvis man kigger på vores kampprogram og deres! Men det kan selvfølgelig ske at vi taber til Sevilla og La Real, og så kan Barcelona afgøre det. Jeg ved det ikke, det er svært. Lad os bare sige, at jeg mener at vi er svage favoritter.
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved Steen.
Emnet er blevet låst.
  • falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #3914 af falle
Besvaret af falle på emne Om vores rivaler VII
Jeg tror at vi kommer dertil hvor ligaen bliver afgjort i sidste spillerunde, præcis ligesom i '07. Det er god spænding, og jeg håber at det motiverer holdet til at give den en ekstra tand her i de sidste 12 kampe. Vi har desværre ikke råd til at sætte point til i nuværende fase, omvendt føler jeg heller ikke at det uafgjorte resultat mod Atletico var et stort tab da vi stadig er 3 point foran dem.

Barcelona og Atletico mødes i sidste runde, og her tror jeg at ligaen afgøres - forstået på den måde at Real Madrid vinder deres sidste kamp og de to konkurrenter enten deler eller at Atletico trækker det længste strå. Indimellem skal vi også gøre det onde ved Barcelona, både i ligaen og i pokalfinalen, og en evt. CL-runde. Det vil tage enhver selvtillid fra dem.

Juntos podemos!
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3915 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om vores rivaler VII
Puyol meddeler idag at han stopper i Barcelona til sommer.

Herfra skal der i hvert fald lyde et kæmpestort tak for kampen. Han har altid været en man kunne respektere, også selvom han spillede for rivalerne.

Og så er Puyol vel også efterhånden så slidt at det ikke vil få den helt store betydning for spillet på banen for Barcelona.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, DarioGomez, Dios, rezamadridista, andreashn, MMM
Emnet er blevet låst.
  • Barça
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #3916 af Barça
Besvaret af Barça på emne Om vores rivaler VII
Ikke just en overraskelse, men han kommer til at efterlade et stort hul. Hans person på banen er simpelthen fantastisk, og en af de mest fair af slagsen. En ydmyg kriger mange kunne lære af. Men Puyol har heldigvis en realitetssans, og ved hvornår nok er nok. Håber han finder en anden klub som han kan spille fast for! Så kunne han evt. fortsætte med at vise nogen af disse takter:
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3917 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Satans.

Så svigtende som han er blevet, måtte han gerne være fortsat fem år endnu. ;0)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: falle, Dios
Emnet er blevet låst.
  • falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 5 måneder siden #3918 af falle
Besvaret af falle på emne Om vores rivaler VII

Barça skrev: Ikke just en overraskelse, men han kommer til at efterlade et stort hul. Hans person på banen er simpelthen fantastisk, og en af de mest fair af slagsen. En ydmyg kriger mange kunne lære af. Men Puyol har heldigvis en realitetssans, og ved hvornår nok er nok. Håber han finder en anden klub som han kan spille fast for! Så kunne han evt. fortsætte med at vise nogen af disse takter:

Er han ikke 40 år med 12 kampe om året? ;)

J/K
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3919 af nono
Besvaret af nono på emne Om vores rivaler VII
Puyol er og har været fantastisk, helt fantastisk og alle fodbold-elskere skylder den mand en kæmpe klapsalve når han sætter støvlerne på hylden.

Så mangler vi bare at Xavi smutter til USA og så kan man med rette tale om en æra som er forbi.
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3920 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

nono skrev: Puyol er og har været fantastisk, helt fantastisk og alle fodbold-elskere skylder den mand en kæmpe klapsalve når han sætter støvlerne på hylden.

Så mangler vi bare at Xavi smutter til USA og så kan man med rette tale om en æra som er forbi.

Hvad med at give Xavi en enkeltbillet til månen!?

Puyol derimod, er lavet af den rigtige støbning. En af de få spillere, som ikke lod sig mærke af Hykler-æraen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, asp3200, Real Madrid, ZizouMo, rezamadridista, pm, andreashn
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3921 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Om vores rivaler VII
Aner ikke hvor jeg skal placere det, men here goes.

www.anpdm.com/newsletterweb/424658427147...7041415E417346455D43
Niels Christian Frederiksen til TV3 SPORT

Det er fandme løgn!!! Det var så lige den bedste kommentator i Danmark, der nu ikke længere skal kommentere spansk fodbold. Trist.......

Til gengæld er det da positivt at der nu i det mindste er en god kommentator hos Viasat, modsat tidligere.
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved mortenj.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3922 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om vores rivaler VII

mortenj skrev: Aner ikke hvor jeg skal placere det, men here goes.

www.anpdm.com/newsletterweb/424658427147...7041415E417346455D43
Niels Christian Frederiksen til TV3 SPORT

Det er fandme løgn!!! Det var så lige den bedste kommentator i Danmark, der nu ikke længere skal kommentere spansk fodbold. Trist.......

Til gengæld er det da positivt at der nu i det mindste er en god kommentator hos Viasat, modsat tidligere.

Vorherre til hest... Det er da sk*de irriterende altså!:O Han er klart min fortrukne kommentator. Så skal vi trækkes med Bajram Fetai aka. Patrick Nielsen (Tak Pelle;-P) Haha. Håber vi får Niels i Champions League kampene, så vi er fri for Per Frimann, Carsten Werge og Jan Mølby!

Elkjær og Niels Christian Frederiksen på alle Real Madrids kampe i ChL, Tak!

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 12 år 5 måneder siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3923 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Den bedste er nu med afstand Peter Piil og Morten Bruun, omend de naturligvis ikke er hos Canal 8 + 9.

Vi kommer til at høre meget mere til Kasper Marker i fremtiden. Ikke helt skidt.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
12 år 5 måneder siden #3924 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Om vores rivaler VII

DarioGomez skrev: Den bedste er nu med afstand Peter Piil og Morten Bruun, omend de naturligvis ikke er hos Canal 8 + 9.

Vi kommer til at høre meget mere til Kasper Marker i fremtiden. Ikke helt skidt.

ja, Peter Piil og Morten Bruun er toppen. men helt sikkert ærgerligt med Niels Christian Frederiksen.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum