Om vores rivaler VII

13 år 4 måneder siden #373 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Om vores rivaler VII
Igen, Zizou statistik er ikke altid vigtigst.
Må erklære mig enig med Hugol, taktisk gode kampe mod FCB og en del held mod MU, krydret med en straffesparks-sejr i weekenden. See my point? Du får mig ikke til at juble, og sige at Mourinho er verdens bedste træner, som så mange andre Real-fans gør. Når holdet vindet 15-20 kampe i træk, så kan du se mig måbe. Det imponerende folk glemmer vores lortesæson, efter 2-3 kampe. Altså - RM har spillet ligesom lort, i et halvt år, hvis ikke lidt mere. Mourinho går ALDRIG helhjertet efter en sejr, hvis en uafgjort kan sende os videre, eller få os til at vinde mesterskabet. Det er virkelig en taberindstilling. Mod Bayern på hjemmebane. Hvorfor fanden angriber Real Madrid ikke?! Det er underligt man er tilfreds med at have scoret et enkelt mål.Det så ærgerligt vi ikke har en Iniesta-type. Han skulle have fulgt sin barndoms drøm og kommet til RM :-)

Til noget helt andet. Vil komme med en påstand, som jeg håber nogle kan be/afkræfte.
Sidste år, da vi vandt mesterskabet, der vandt vi en del kampe på udebane. Selv mod FCB. Mit spørgsmål er så:
Hvor mange kan huske ANDRE kampe, hvor vi spillede på et OK-niveau? Jeg husker mange af kampene som heldige sejre. I år har det været uheldigt/dårligt.. Anyone?
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #374 af dumdidadum
Besvaret af dumdidadum på emne Om vores rivaler VII
Jamen stop dog.
Sidder du og siger at de 16 kampe vi vandt på udebane, ud af 19, var ren og skær held? (Eller de 15 åbenbart)
Vi scorede 2,7 mål i gennemsnit og lukkede blot 0,7 ind.
Jeg aner ikke hvordan du ser fodbold, men hvis du mener at en sejr er heldig fordi man ikke har 70% af boldbesiddelsen, så holder du nok med det forkerte hold.

Hvis du kun kigger på resultatet af kampen, hvad så med følgende:
6-0 Zaragoza, 4-0 Espanyol, 4-0 Malaga, 6-2 Sevilla, 5-1 Osasuna, 4-1 Atl. Madrid.

Vi skrabede lige så mange point på udebane som på hjemmebane. Det godt nok heldigt...
Følgende bruger(e) sagde tak: rezamadridista, NDR
Emnet er blevet låst.
  • Artiom
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #375 af Artiom
Besvaret af Artiom på emne Om vores rivaler VII
Jeg ser gerne en revanche mod hvilket som helst af disse hold: Juve (2005), Dortmund (2012) og sidst men ikke mindst Bayern (2012).
Når det så er sagt så er det jo 8 klasse mandskaber der står tilbage. Man skal ikke undervurdere hold som Gala, Malaga, Psg, de har allesammen deres at byde på. Gala med fantastisk hold mentalitet, vi ved jo alle at tyrkerne står sammen. Malaga med deres spanske flotte fodbold som vi har set de seneste 2 sæsoner + de har en fantastisk træner i Pellegrini (som jeg elskede i madrid). Psg er et helt fantastisk stjernespækket hold med massere af pontentiale og de har også en Ancelotti ved roret som også har vundet den store øret pokal.
Jeg gemmer selvf. barcelona da det er vores største konkurent til CL og det ved vi jo allesammen.
Alt i alt håber jeg på en god lodtrækning på fredag og så må vi se om vi møder en af vores 3 hold som vi kan få revanche overfor, CL 3 underdogs eller vores største rival!
Jeg glæder mig ihvertfald til næste runde!

HALLA MADRID
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #376 af Realmadrid94

dumdidadum skrev: Jamen stop dog.
Sidder du og siger at de 16 kampe vi vandt på udebane, ud af 19, var ren og skær held? (Eller de 15 åbenbart)
Jeg aner ikke hvordan du ser fodbold, men hvis du mener at en sejr er heldig fordi man ikke har 70% af boldbesiddelsen, så holder du nok med det forkerte hold.

6-0 Zaragoza, 4-0 Espanyol, 4-0 Malaga, 6-2 Sevilla, 5-1 Osasuna, 4-1 Atl. Madrid.

Vi skrabede lige så mange point på udebane som på hjemmebane. Det godt nok heldigt...

Ah. Nu strammer du den. Statistik er IKKE det vigtigste, vil hellere spille flot og vinde 1-0 end at vinde 4-0 og sidde med en bitter smag. Munden. Det skete flere gange sidte sæson. 5-10 af udekampene spiller vi decideret elendigt. Husker tydeligt Rayo kampen hvor Ronaldo scorer med hælen. Der bliver vi jo nærmest spillet ud af banen. De hold der er i La liga er jo historiske svage, tænk for 10 år siden. Nu vinder Real/Barcaa med 30 point!
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved Realmadrid94.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #377 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Om vores rivaler VII

Realmadrid94 skrev:

Ah. Nu strammer du den. Statistik er IKKE det vigtigste, vil hellere spille flot og vinde 1-0 end at vinde 4-0 og sidde med en bitter smag. Munden. Det skete flere gange sidte sæson. 5-10 af udekampene spiller vi decideret elendigt. Gusker tydeligt Rayo kampen hvor Ronaldo scorer med hælen. Der bliver vi jo nærmest spillet ud af banen. De hold der er i La liga er jo historiske svage, tænk for 10 år siden. Nu vinder Real/Barcaa med 30 point!

Jeg vil nærmere kalde de to hold historisk stærke.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #378 af Realmadrid94

ZizouMo skrev:

Realmadrid94 skrev:

Ah. Nu strammer du den. Statistik er IKKE det vigtigste, vil hellere spille flot og vinde 1-0 end at vinde 4-0 og sidde med en bitter smag. Munden. Det skete flere gange sidte sæson. 5-10 af udekampene spiller vi decideret elendigt. Gusker tydeligt Rayo kampen hvor Ronaldo scorer med hælen. Der bliver vi jo nærmest spillet ud af banen. De hold der er i La liga er jo historiske svage, tænk for 10 år siden. Nu vinder Real/Barcaa med 30 point!

Jeg vil nærmere kalde de to hold historisk stærke.

Kombineret med økonomisk krise til alle andre hold. Real madrid og FcB ødelægger spansk bold med deres monopol på tv-pengene. :) det er synd at suptopholdene aldrig kan forstærke sig markant, uden at komme i gæld...
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved Realmadrid94.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #379 af Real Madrid 7
Besvaret af Real Madrid 7 på emne Om vores rivaler VII
Okey vi er Real Madrid vi skal ikke være bange for nogle af det andre hold vi kan vinde cl og Copa del Rey vi skal bare tro på det vi kan vinde det vi har vundet over Barca to gange 1 mod Manchester uanset hvilket hold vi trækker kan vi vinde over málaga Barca Juventus Bayer München så vi skal bare har vores angreb klar
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #380 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII
Jeg er ikke bange for at møde nogen som sådan, men er klar over, at det ikke er vores bedste sæson. Alene det, at vores træner (måske) blev opsagt for 75 dage siden, siger en del om den underlige situation... Jeg vil dog gerne undgå Bayern og Juventus i 1/4-finalerne, og håbe at vi bliver skarpere og skarpere op mod 1/2-finalerne.

Dortmund er stærke, men jeg ser det som en lille fordel, at vi har spillet mod dem to gange i efteråret, og derfor kender dem endnu bedre. Desuden er vi en hel del stærkere nu - dengang gik ALT jo bare galt. Nu har vi da tro på tingene, og sammenhold spillerne imellem.

Barcelona frygter jeg ikke... For undskyld mig, men hvorfor skulle man det?
Vi har lige slået dem i ligaen med B-kæden. Før det, slog vi dem ud af CdR, netop over to kampe. Så spillede vi uafgjort, og inden da slog vi dem igen over to kampe, da vi vandt Super Cuppen..... Og gangen før det, vandt vi den fantastiske mesterskabsfinale på Camp Nou....(!)

Det er ret mange kampe i træk, hvor vi har haft det samlede overtag. Læg dertil, at vi er blevet stærkere, og de svagere over de seneste to måneder.

Men jeg har fået nok El Clasico lige for den næste tid... Så gerne, at dette bliver 1/2-finalerne:

Barcelona vs. Bayern.
Real Madrid vs. Juventus.
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved M_linding.
Følgende bruger(e) sagde tak: madrid2000, Mathiaska, Jaken
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #381 af NDR
Besvaret af NDR på emne Om vores rivaler VII
Der bliver skrevet i nogle tidligere indlæg at man mener at Real Madrid har været heldig utallige gange sidste sæson at vinde!!!

Jeg mener at der altid har været held og uheld til for alle hold. I denne sæson har Barcelona været heldige i 3-4 kampe overhovedet at få point, og Real Madrid har været uheldig trods knap så godt spil ikke at få point i 2-3 af deres kampe hvor de var klart overlegne i starten af sæsonen. Derudover kan nævnes at Barcelona faktisk i mere end halvdelen af sæsonen ikke har undværet andre end Puyol hvor Real Madrid har måtte undvære halvdelen af alle spillere på skift + har fået anulleret 4 klare mål. FUCK HVOR VAR DET UHELDIGT!!!!!!
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #382 af NDR
Besvaret af NDR på emne Om vores rivaler VII
Og forresten, ang. lodtrækningen imorgen omkring CH. .....Hvor jeg dog håber at Barcelona ryger ud af turneringen snart, jeg er så træt af at se de forfærdelige mennesker som Barca har stående i deres forsvar, og her tænker jeg på Pique og Alves.
Så Barcelona mod Real Madrid igen, så er vi sikker på ikke at skulle se de 2 idioter i finalen når den tid kommer.
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #383 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Om vores rivaler VII
I undervurdere Dortmund alt for meget. Vi har en større chance for at slå Bayern og Barca ud af CL end at vi slår Dortmund ud.

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved rezamadridista.
Emnet er blevet låst.
  • Senyera
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #384 af Senyera
Besvaret af Senyera på emne Om vores rivaler VII

NDR skrev: Der bliver skrevet i nogle tidligere indlæg at man mener at Real Madrid har været heldig utallige gange sidste sæson at vinde!!!

Jeg mener at der altid har været held og uheld til for alle hold. I denne sæson har Barcelona været heldige i 3-4 kampe overhovedet at få point, og Real Madrid har været uheldig trods knap så godt spil ikke at få point i 2-3 af deres kampe hvor de var klart overlegne i starten af sæsonen. Derudover kan nævnes at Barcelona faktisk i mere end halvdelen af sæsonen ikke har undværet andre end Puyol hvor Real Madrid har måtte undvære halvdelen af alle spillere på skift + har fået anulleret 4 klare mål. FUCK HVOR VAR DET UHELDIGT!!!!!!

Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum