Om vores rivaler VII
Daniel skrev:
Steen skrev: Malaga foran 2-0, og Porto har rødt kort!
Stærkt, hold føringen.
Ja, Malaga fortjener ros, de leverede en rigtig god indsats efter lidt startsvanskeligheder. Arsenal fortjener også ros, og det er rart at have bevidnet, at Bayern egentlig ikke er uovervindelige. Bastian, Badstuber og Ribery manglede..... meeeeeen.
Bayern var alt for arrogante, hvis det havde været en anden modstander eller deres føring havde været mindre så havde de aldrig spillet sådan der. Arsenal fik et på papiret flot resultat, men spillemæssigt skal de have en skideballe af Wenger. Til sommer skal de væk med spillere som Ramsey og Rosicksy, samt hente et par store spillere hvis de vil tilbage til fordums styrke. Det lidt ærgerligt at se Arsenal være synket så langt ned i løbet af de sidste par år, et hold man er vant til at se være med langt henne i alle turneringer...
håber på psg i kvarten.
men flot med 3 spanske. Stærkeste liga er vist bevist.
Hugol skrev: Barca
Bayern
Dortmund
Real madrid
Juve
Psg
Malaga
Galata
Saadan ser jeg favorit raekkefoelgen. Haaber at bayern traekker barca og vi traekker nogle af de daarlige hold
Sådan ser jeg den:
Real madrid
Barcelona
Bayern
Juventus
Dortmund
PSG
Malaga
Galatasaray
Jeg tror kvartfinalerne kommer til at se sådan her ud:
Real madrid - Juventus
Barcelona - Malaga
Bayern - PSG
Dortmund - Galatasaray
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
- kongmadrid
- Gæst
-
hvis vi skal vinde CHL, skal vi vinde over de bedste hold i verden! for vi har holdet til det og viljen til det,, dem der siger at vi skal trække malaga eller galatasaray er nogle typer der frygter at vi taber dvs, at de ikke rigtig stoler på holdet evne og styrke..
konklusion: hvis vi skal vinde CHL, skal vi vinde den på den bedste måde og vise kongeklubben ære!
HALA MADRID!
ZizouMo skrev:
Hugol skrev: Barca
Bayern
Dortmund
Real madrid
Juve
Psg
Malaga
Galata
Saadan ser jeg favorit raekkefoelgen. Haaber at bayern traekker barca og vi traekker nogle af de daarlige hold
Sådan ser jeg den:
Real madrid
Barcelona
Bayern
Juventus
Dortmund
PSG
Malaga
Galatasaray
Jeg tror kvartfinalerne kommer til at se sådan her ud:
Real madrid - Juventus
Barcelona - Malaga
Bayern - PSG
Dortmund - Galatasaray
Det er også det nemmeste at glemme kampene mod Dortmund og Man U på Old Trafford.
Har valgt at takke af på forum!
Er Bayern dårlige efter 2-0 nederlaget HJEMME mod Arsenal?
Mod Man U faldt vi helt igennem, men bliver reddet af at Nani lavet en tåbelighed.
Formdyk betyder at man i en længere periode spiller under standard. Det har Dortmund gjort på det seneste, mens Real måske har spillet det bedste fodbold i denne sæson de sidste 3-4 kampe.
Barcelona
Bayern
Juventus
Real madrid
Dortmund
PSG
Galatasaray
Malaga
Det hele bliver afgjort af hvem der møder hvem.. Er lidt splittet omkring hvem jeg ser som den største favorit, det er et tæt løb mellem Barca og Bayern.
Lækkert med ingen engelske hold, deres kæphøje fans kan hygge sig med at se Europa League.
Vejen til finalen kan både blive nem, men også utrolig svær... Hvis man møder Galatasaray i kvartfinalen, og semifinalen så bestod af vinderen mellem Real Madrid - GS og vinderen af Malaga - PSG, så ville vi uden tvivl nå finalen. Tror dog ikke heldet er med os i lodtrækningen, men det vil tiden vise.
Det kan kun gå for langsomt før det bliver fredag hvor lodtrækningen finder sted, jeg kan slet ikke vente, har brugt hele dagen på at tænke på de forskellige scenarier der kan forekomme, nerverne er så småt ved at komme frem.
Hugol skrev: Vi har slet ikke spillet godt, men taktisk holdte vi Barcelona fra fadet. Hele sæsonen har jo været fyldt med store fejl og kritiske punkter i Mourinhos måde at træne holdet på. Formdykket er totalt og det kan 2 kampe mod Barcelona og en heldig sejr mod Man U ikke ændrer på!
Jeg synes vi spillede smukt i 3-1 sejren mod barca på udebane! At hele sæsonen har været fyldt med store fejl fortæller intet om Reals favorithed i kvartfinalen af Champions league.
Real Madrid har det seneste stykke tid spillet det bedste fodbold i denne sæson. Dortmund har til gengæld haft et formdyk på det seneste.
De seneste 5 kampe for Real: V, V, V, V og V.
De seneste 5 kampe for Dortmund: T, V, U, V og T.