Om vores rivaler VII

• madrid01
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #385 af madrid01
Besvaret af madrid01 på emne Om vores rivaler VII
Er der virkelig ingen som frygter os, bayern, juventus,dortmund og psg fans alle ønsker at trække os, er vi dårlig eller ingen frygter os mere som de gjorde engang.

Forresten der er foretaget en test lodtrækning i nyon, ifølge den skulle Real madrid møde dortmund, og barca mod juventus, lad os nu se om den holder imorgen. jeg tror ikke på det, da jeg tror at barca trækker bayern ,
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved madrid01.
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #386 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Om vores rivaler VII

madrid01 skrev: Er der virkelig ingen som frygter os, bayern, juventus,dortmund og psg fans alle ønsker at trække os, er vi dårlig eller ingen frygter os mere som de gjorde engang.

Jeg tror ikke, at folk tror på os som vindere af ChL.
Alle forventer Bayern, for mange holder med Barca og så har folk de altid disciplineredes italienere som outsidere.
Det kan alt sammen komme os til gode.

Jeg frygter at måde Bayern og Juventus. Ingen andre hold tror jeg kan true os, end ikke Barca. Dortmund får ikke sejren over 2 kampe. PSG? Haha.
Emnet er blevet låst.
  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #387 af Storken
Besvaret af Storken på emne Om vores rivaler VII

Senyera skrev:

NDR skrev: Der bliver skrevet i nogle tidligere indlæg at man mener at Real Madrid har været heldig utallige gange sidste sæson at vinde!!!

Jeg mener at der altid har været held og uheld til for alle hold. I denne sæson har Barcelona været heldige i 3-4 kampe overhovedet at få point, og Real Madrid har været uheldig trods knap så godt spil ikke at få point i 2-3 af deres kampe hvor de var klart overlegne i starten af sæsonen. Derudover kan nævnes at Barcelona faktisk i mere end halvdelen af sæsonen ikke har undværet andre end Puyol hvor Real Madrid har måtte undvære halvdelen af alle spillere på skift + har fået anulleret 4 klare mål. FUCK HVOR VAR DET UHELDIGT!!!!!!

Jeg tænkte sjovt nok på samme scene, da jeg læste debatten igennem. Det var dog mere Luke's replik, "Your overconfidence is your weakness".

:)
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved Storken.
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #388 af NDR
Besvaret af NDR på emne Om vores rivaler VII
Haha...Storken, jeg mener seriøst du har humor, og det er med til at gøre dette forum mere underholdende, men fordi der er nogle Barcafans her på siden, så bliver i sku nød til at tage et nederlag med oprejst pande, fordi på et eller andet tidspunkt, der vil Barcelona nok vinde over Real Madrid igen...hvem ved, måske næste gang.
Emnet er blevet låst.
  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #389 af Storken
Besvaret af Storken på emne Om vores rivaler VII
@NDR

Du forspildte en fantastisk mulighed. Du kunne have lavet et spidsfindigt comeback med en lille raffineret:
"Your faith in your friends is yours."

;-)
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #390 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om vores rivaler VII

Storken skrev: @NDR

Du forspildte en fantastisk mulighed. Du kunne have lavet et spidsfindigt comeback med en lille raffineret:
"Your faith in your friends is yours."

;-)

Barca fan som ser Star Wars?. Haha stramme tider :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, NDR
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #391 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Om vores rivaler VII
Sahin scorer lige to mål for Dortmund. Forhåbentligt rammer han niveauet, der gjorde ham til Europas bedste unge talent for nogle år siden.
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #392 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII
www.marca.com/2013/03/18/en/football/barcelona/1363640053.html

Hvis Zlatan for lov til, at spille første kamp mod Barcelona, må man som Barcelona-fan blive godt vred... Det ville da være helt tåbeligt.
Emnet er blevet låst.
  • yuzuf1
  • Gæst
  • Gæst
13 år 4 måneder siden #393 af yuzuf1
Besvaret af yuzuf1 på emne Om vores rivaler VII
Jeg synes folk virker lidt arrogante efter vores to sejre over Barcelona, selvfølgelig kan de da slå os, kan godt være at
vi er favoritter, men mener ikke det er meget, de fandt ud af i Milankampen at man skulle lade være med at spille Inieste på kanten, bare det gør dem til et bedre hold.

Tror vi får Dortmond, Juventus, Real Madrid og Barcelona at se i semifinalen, da jeg ikke synes Bayern har spillet særlig godt i Champions League endtil videre.
Dortmond er vel en gave at få i en semifinale, selv for os, så burde de heller ikke være sværere.
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #394 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
www.marca.com/videosmarca/?v=NkMnEQ7Ut1M

Nu er det selvfølgelig en formildende omstændighed, at det var Marchena det gik ud over, men er fire spilledage ikke ret billigt sluppet og er det ikke lidt ude af proportioner, at Ramos (og Valdés) får samme antal karantæne-dage for at brokke sig til dommeren.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #395 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev: www.marca.com/videosmarca/?v=NkMnEQ7Ut1M

Nu er det selvfølgelig en formildende omstændighed, at det var Marchena det gik ud over, men er fire spilledage ikke ret billigt sluppet og er det ikke lidt ude af proportioner, at Ramos (og Valdés) får samme antal karantæne-dage for at brokke sig til dommeren.

Giv Aspas 8 spilledage, og 2 Marchena for at sparke ud efter sin drabsmand...
Emnet er blevet låst.
13 år 4 måneder siden #396 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
Hvor er det vigtigt! Coentrao scorede til 3-3 i Porguals kamp mod Israel, godt comeback som forhindrer Israel i at overtage den vigtige 2 plads.

Portugal uden sejr i de sidste 5 kampe, de skal stramme op hvis de har nogen planer om at komme med til VM.
Sidste redigering: 13 år 4 måneder siden ved Steen.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum