Om vores rivaler VII
- madrid01
- Gæst
-
Forresten der er foretaget en test lodtrækning i nyon, ifølge den skulle Real madrid møde dortmund, og barca mod juventus, lad os nu se om den holder imorgen. jeg tror ikke på det, da jeg tror at barca trækker bayern ,
madrid01 skrev: Er der virkelig ingen som frygter os, bayern, juventus,dortmund og psg fans alle ønsker at trække os, er vi dårlig eller ingen frygter os mere som de gjorde engang.
Jeg tror ikke, at folk tror på os som vindere af ChL.
Alle forventer Bayern, for mange holder med Barca og så har folk de altid disciplineredes italienere som outsidere.
Det kan alt sammen komme os til gode.
Jeg frygter at måde Bayern og Juventus. Ingen andre hold tror jeg kan true os, end ikke Barca. Dortmund får ikke sejren over 2 kampe. PSG? Haha.
- Storken
- Gæst
-
Senyera skrev:
NDR skrev: Der bliver skrevet i nogle tidligere indlæg at man mener at Real Madrid har været heldig utallige gange sidste sæson at vinde!!!
Jeg mener at der altid har været held og uheld til for alle hold. I denne sæson har Barcelona været heldige i 3-4 kampe overhovedet at få point, og Real Madrid har været uheldig trods knap så godt spil ikke at få point i 2-3 af deres kampe hvor de var klart overlegne i starten af sæsonen. Derudover kan nævnes at Barcelona faktisk i mere end halvdelen af sæsonen ikke har undværet andre end Puyol hvor Real Madrid har måtte undvære halvdelen af alle spillere på skift + har fået anulleret 4 klare mål. FUCK HVOR VAR DET UHELDIGT!!!!!!
Jeg tænkte sjovt nok på samme scene, da jeg læste debatten igennem. Det var dog mere Luke's replik, "Your overconfidence is your weakness".
:)
- Storken
- Gæst
-
Du forspildte en fantastisk mulighed. Du kunne have lavet et spidsfindigt comeback med en lille raffineret:
"Your faith in your friends is yours."
;-)
Storken skrev: @NDR
Du forspildte en fantastisk mulighed. Du kunne have lavet et spidsfindigt comeback med en lille raffineret:
"Your faith in your friends is yours."
;-)
Barca fan som ser Star Wars?. Haha stramme tider :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Hvis Zlatan for lov til, at spille første kamp mod Barcelona, må man som Barcelona-fan blive godt vred... Det ville da være helt tåbeligt.
- yuzuf1
- Gæst
-
vi er favoritter, men mener ikke det er meget, de fandt ud af i Milankampen at man skulle lade være med at spille Inieste på kanten, bare det gør dem til et bedre hold.
Tror vi får Dortmond, Juventus, Real Madrid og Barcelona at se i semifinalen, da jeg ikke synes Bayern har spillet særlig godt i Champions League endtil videre.
Dortmond er vel en gave at få i en semifinale, selv for os, så burde de heller ikke være sværere.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Nu er det selvfølgelig en formildende omstændighed, at det var Marchena det gik ud over, men er fire spilledage ikke ret billigt sluppet og er det ikke lidt ude af proportioner, at Ramos (og Valdés) får samme antal karantæne-dage for at brokke sig til dommeren.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev: www.marca.com/videosmarca/?v=NkMnEQ7Ut1M
Nu er det selvfølgelig en formildende omstændighed, at det var Marchena det gik ud over, men er fire spilledage ikke ret billigt sluppet og er det ikke lidt ude af proportioner, at Ramos (og Valdés) får samme antal karantæne-dage for at brokke sig til dommeren.
Giv Aspas 8 spilledage, og 2 Marchena for at sparke ud efter sin drabsmand...
Portugal uden sejr i de sidste 5 kampe, de skal stramme op hvis de har nogen planer om at komme med til VM.