Om vores rivaler VII
BBB skrev:
asp3200 skrev: 1:
Juventus (Kanon defensiv og iskolde på chancer)
Skal vi ikke bare sige, at Juve er så gode, at man ikke behøver at tillæge dem egenskaber de ikke besidder? Iskolde på chancer er de under ingen omstændigheder, når man ser på hvor ofte deres angribere rent faktisk får chancer, som de misbruger. Det Juve vinder på er, at der ikke er scoret 20 mål imod dem i denne sæson i ligaen, og at de kun har indkasseret fire mål i CL.
Som jeg sagde: God defensiv og de få chancer de har score de på. Har set alle deres kampe og effektive er de ihvertfald ift alle andre hold som er tilbage, dog er Bayern mere effektive.
Jeg er meget uenig. Det der har ødelagt meget for Barcelona er, i min optik, den hjemvendte søn. Fabregas løber i vejen for Iniesta, og Roura har tydeligvis ikke evnerne til at styre slaget. Det at han smed Villa ind i stedet for Fabregas er genialt, i forhold til at Villa fik et par sæsoner under Guardiola til at lære systemet helt.
Fabregas mangler tilsyneladende den taktiske forståelse for hvordan Guardiola ville spille, og det virkede til at Barca fuldstændig droppede hvad der virkede i perioden mellem de to Milan kampe, men de har fundet frem til det igen via 'automatismerne'. Hvis han bare holder fast i Guardiolas udvalgte + Alba, så bør det ikke gå galt for Barca.
Dermed ikke sagt, at de ikke kan ryge ud, men de ryger ikke ud til Milan, og Bayern kommer ikke til at dominere midtbanen. Derudover holder Robben og Ribery begge for meget på bolden til at de kan køre Barca rundt, men hvem siger at Bayern overhovedet vil stille med Robben?
Er da enig, men hvad er Xavi's undskyldning så?. Og Iniesta virkede ligeså idé forladt, da vi vandt 2-1 i ligaen, og det var uden Fabregas på banen. Nu er det ikke hver weekend jeg ser Barca spille, men alle de kampe jeg ser med dem, så spiller Iniesta aldrig som han gjorde for 2 år siden, medmindre hele maskineriet køre som smurt.
Han virker utrolig hæmmet i sit spil, og det er både med og uden Fabregas, og om han spiller centralt eller på venstrekanten.
Forstår ikke din hensigt med Fabregas, for han spillestil har jo aldrig passet til deres profil. Han har aldrig været den lille tekniker, og faktisk er han ikke specielt imponerende på små områder, som Barca altid spiller i.
Han ville passe langt bedre til Real Madrid, men jeg så det som en lille plan b, da han blev købt. Han var netop en modsætning til alle de centrale spillere, som de i forvejen havde, og tror faktisk aldrig, at han var tiltænkt som fast starter, uden og vide det selvfølgelig.
Villa er en tabt mand, og minder på mange måder om Kaká i Real Madrid. De har mistet utrolig meget kvalitet, og spiller på det forkerte hold.
Hvorfor kommer Bayern ikke til og dominere midtbanen?. Og hvad mener du med dominere?. Der er heller ingen som har sagt, at Robben overhovedet starter inde, og han er faktisk sat af holdet, men Robben passer umiddelbart bedre imod Barca tror jeg. Alt efter hvordan de ønsker og spille. Men 2 hurtige kanter, som tvinger Alba og Alves til og se lidt tilbage.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Gustavo og venstre back er ikke toppen, men de har et godt bundniveau og ingen på det hold falder igennem som en Di maria eller benzema kan gøre for Real. De er bundsolide, stabile og de vinder nok denne CHL, jeg bliver ihvertfald overrasket hvis Barcelona leger sig forbi dem som Storken ligger op til.
- Storken
- Gæst
-
Kroos har uden tvivl en stor fremtid foran sig. Han er kun 23 år gammel og spiller på et rigtig højt niveau. Xavi har til gengæld erfaringen med at spille de største kampe. Xavi har muligvis været inde i en dårlig periode, men det skyldes træthed i mine øjne. Han har brug for flere pauser i hans alder.
Schweinsteiger er en rigtig dygtig fodboldspiller, men Iniesta er bare bedre. Især i de største kampe er Iniesta fantastisk. Han bliver dog hæmmet af Fabregas, der endnu ikke har fundet sin plads på holdet.
Man skal ikke underkende Bayerns offensiv, men defensiven har en stor andel i den nuværende succes.
Iøvrigt gør det ondt at se Arsenal spille på den måde som de gør, Bayern giver dem så meget plads og alligevel kan de ikke udnytte det bedre, de kæmper næsten om at lave flest fejlafleveringer. Ingen tvivl om hvem der går videre, det ved både Arsenal og Bayern's fans, spillere og træner.
Malaga kampen tror jeg bliver meget dramatisk, jeg vil anbefale alle at skifte over og se den istedet, det gør jeg ihvertfald.
Det er netop det jeg skriver. Når de bruger Fabregas, så ødelægger de deres eget spil.Dios skrev: Er da enig, men hvad er Xavi's undskyldning så?. Og Iniesta virkede ligeså idé forladt, da vi vandt 2-1 i ligaen, og det var uden Fabregas på banen. Nu er det ikke hver weekend jeg ser Barca spille, men alle de kampe jeg ser med dem, så spiller Iniesta aldrig som han gjorde for 2 år siden, medmindre hele maskineriet køre som smurt.
Han virker utrolig hæmmet i sit spil, og det er både med og uden Fabregas, og om han spiller centralt eller på venstrekanten.
Forstår ikke din hensigt med Fabregas, for han spillestil har jo aldrig passet til deres profil. Han har aldrig været den lille tekniker, og faktisk er han ikke specielt imponerende på små områder, som Barca altid spiller i.
Jeg er enig lidt af vejen, men jeg tror stadig at Villa kan vende tilbage. Det tror jeg på ingen måde Kaká kan - han har simpelthen ikke grebet de chancer, der er kommet hans vej.Dios skrev: Villa er en tabt mand, og minder på mange måder om Kaká i Real Madrid. De har mistet utrolig meget kvalitet, og spiller på det forkerte hold.
Dominere som i styre hvor modstanderne løber. Enten ved at lukke bolden inde i den ene side (afskærme spilmuligheder i den ene side eller midten), eller ved at have bolden og få modstanderen til at løbe. Du nævnte selv Robben som en af de to kanter.Dios skrev: Hvorfor kommer Bayern ikke til og dominere midtbanen?. Og hvad mener du med dominere?. Der er heller ingen som har sagt, at Robben overhovedet starter inde, og han er faktisk sat af holdet, men Robben passer umiddelbart bedre imod Barca tror jeg. Alt efter hvordan de ønsker og spille. Men 2 hurtige kanter, som tvinger Alba og Alves til og se lidt tilbage.
Jeg er enig i at Robben passer godt til Barca, hvis man ikke vælger at spille possession, men fokuserer på omstillinger.
Stærkt, hold føringen.
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
imponerende Arsenal kan score to mål mod Bayern. Tænk hvis de havde spillet mere taktisk hjemme?
Steen skrev: Malaga foran 2-0, og Porto har rødt kort!
Stærkt, hold føringen.
Ja, Malaga fortjener ros, de leverede en rigtig god indsats efter lidt startsvanskeligheder. Arsenal fortjener også ros, og det er rart at have bevidnet, at Bayern egentlig ikke er uovervindelige. Bastian, Badstuber og Ribery manglede..... meeeeeen.
En skam, at deres ejer ikke betaler regninger....
PSG, Malaga eller Galatasaray er det hold jeg håber vi trækker.
Bayern
Dortmund
Real madrid
Juve
Psg
Malaga
Galata
Saadan ser jeg favorit raekkefoelgen. Haaber at bayern traekker barca og vi traekker nogle af de daarlige hold
Har valgt at takke af på forum!