Om vores rivaler VII

12 år 4 måneder siden #4249 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Haha. Hvor er det dog et sølle svar. De burde straffes ekstra for den slags...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4250 af Lykke
Besvaret af Lykke på emne Om vores rivaler VII

SR4 skrev: hahah læs deres anke.. et af deres argumenter for hvorfor dommen skal ankes er fordi Ini, Xavi og Messi var i top 3 Ballon d'or. Et andet er fordi La Masia altid bliver hyldet som noget meget positivt. Halvdelen af deres anke går på at deres La Masia klarer sig godt sportsligt. Her troede man de tog så lang tid om en anmeldelse, fordi det skulle være noget gennemtænkt, og så har de ikke engang forstået hvorfor de er blevet straffet.

kan du smide et link til det op? bare for os dovne
Emnet er blevet låst.
  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #4251 af Storken
Besvaret af Storken på emne Om vores rivaler VII

Lykke skrev:

SR4 skrev: hahah læs deres anke.. et af deres argumenter for hvorfor dommen skal ankes er fordi Ini, Xavi og Messi var i top 3 Ballon d'or. Et andet er fordi La Masia altid bliver hyldet som noget meget positivt. Halvdelen af deres anke går på at deres La Masia klarer sig godt sportsligt. Her troede man de tog så lang tid om en anmeldelse, fordi det skulle være noget gennemtænkt, og så har de ikke engang forstået hvorfor de er blevet straffet.

www.fcbarcelona.com/club/detail/article/...ciplinary-commission
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4252 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om vores rivaler VII

Storken skrev:

Lykke skrev:

www.fcbarcelona.com/club/detail/article/...ciplinary-commission

Det danske link
fcbarcelona.dk/nyhedsarkiv/artikler/nyhe...rca-svarer-fifa-igen

Det kan cuttes ned:

La Masia er perfekt og alle har det godt og får en uddannelse. Derfor burde reglen ikke gælde Barcelona. Elendigt argument. Reglen gælder for alle. Betyder det så bare at hvis klubben er rig nok til at man kan holde en god model så må man gerne, mens alle de fattige klubber ikke må?

La Masia bliver hyldet af alt og alle. Men er ret sikker på de mere er hyldet af sportslige årsager end sociale. Og iøvrigt er det ligemget. Fordi man får godt omtale, betyder det ikke man skal slippe for straffe.

La Masia klarer sig godt sportsligt, bl.a til Ballon d'or. Well så hvis man klarer sig godt sportsligt, så slipper man altså for straffe? Så Bayern fx kan nu slippe for alt mulig straffe, fordi holdet vinder så mange titler på tiden?

Barca har snakket om at reglen burde ændres og den er dårlig. Jeg synes ikke om parkeringsbøder og det har jeg i lang tid diskuteret med adskillige betjente. Må jeg slippe for bøderne nu?
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo, andreashn
Emnet er blevet låst.
  • Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #4253 af Pepe
Besvaret af Pepe på emne Om vores rivaler VII
Er alle i den møg klub på stoffer eller hvad? Hvis jeg sad i komiteen så var jeg blevet godt og grundigt rundtosset over de Argumenter som barca kommer med, hold da kæft man skulle næsten tro at deres ledelse tager pis på fifa. Den møg klub burde straffes endnu hårdere. Barcelona er et godt eksempel på Falskhed og dobbeltmoralske handlinger og udtalelser.
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4254 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Om vores rivaler VII
4) Alle spillere i Barca altid og på alle tidspunkter haft deres føderale licenser, præcis som det har været påkrævet af de respektive forbund. Der har ikke været en eneste undtagelse.

6) Fra da FIFA åbnede denne sag, er spillernes licenser blevet trukket tilbage og de har herefter ikke deltaget i officielle kampe. Dermed har der ikke været nogen sportslig deltagelse fra nogle af disse spillere, som strider imod reglerne.

Ingen kommentar!!!
Emnet er blevet låst.
  • Pepe
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #4255 af Pepe
Besvaret af Pepe på emne Om vores rivaler VII

ElMadrid skrev: 4) Alle spillere i Barca altid og på alle tidspunkter haft deres føderale licenser, præcis som det har været påkrævet af de respektive forbund. Der har ikke været en eneste undtagelse.

6) Fra da FIFA åbnede denne sag, er spillernes licenser blevet trukket tilbage og de har herefter ikke deltaget i officielle kampe. Dermed har der ikke været nogen sportslig deltagelse fra nogle af disse spillere, som strider imod reglerne.

Ingen kommentar!!!

Ser du noget som jeg ikke kan se?
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4256 af ElMadrid
Besvaret af ElMadrid på emne Om vores rivaler VII
FC Barcelona has added a number 15 to it's list of arguments:
"15. Messi was 13 when he joined La Masia and look how he turned out."

Beklager Storken..men kunne ikke lad være med at "stjæle" den.
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4257 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Om vores rivaler VII
Rakitic bringes i spil til den kommende sæson efter en række glimrende optrædener, ikke mindst forleden mod "os".

Et eller andet sted en perfekt reserve for Modric til billige penge da hans kontrakt udløber næste sommer og nok kan hentes for under 100 mio DKK i Sevilla.

Pogba viser sig nok at være umulig og så kunne Sevilla-spilleren være et ok alternativ til for Alonso, Khedira, Modric, Di Maria, Isco og Di Maria,

Moreno til backen, Rakitic til midten og en teknisk stærk og alsidig angriber som reserve til BBC.

futbol.as.com/futbol/2014/04/02/primera/1396465075_636906.html
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved Elkrimi.
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4258 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Om vores rivaler VII
Jeg er simpelthen i chok over, at så stor en organisation ikke står stærkere i krisetider. Elendig kommunikation og et svar uden jura - det bliver nok rettet til anken, men det umiddelbare er jo helt tåbeligt.

Reelt set siger klubben, at man gerne må bryde reglerne, da man uddanner spillerne i La Masia. Det har bare ikke rigtig noget med anklagen og gøre, ligesom de ikke forholder sig til, at bryder man reglerne, så får man en konkurrencemæssig fordel. Så kan man selvfølgelig diskutere om andre klubber gør det samme, men i og med det tilsyneladende er Real Madrid og Valencia som har angivet Barca, kunne man så forestille sig, at andre klubber rent faktisk har følt sig snydt, fordi Barca har fået en konkurrencemæssig fordel.
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4259 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Om vores rivaler VII
Det bedste der kunne ske ift. la liga er, at Barca i en anstrengende kamp i næste i uge (gerne i forlænget spilletid) besejrer Atletico. Hvis det sker har de følgende program i slutningen af april (!):
16.04.14 Real Madrid, CdR
20.04.14 Athletic Bilbao (hjemme)
22/23.04.14 Semifinale, CL
27.04.14 Villarreal (ude)
29/30.04.14 Semifinale, CL
....
18.5.14 Atl Madrid (hjemme)

Held og lykke med Pinto; Alves, Masch, Bartra og Alba...

Atletico derimod er pressede allerede i denne weekend mod Villarreal med skader til Diego Costa og Ardan (tvivlsomme). Derudover har de udekampe mod Valencia og Barcelona.

Ligaen lever stadig! Og efter en sejr i weekenden mod Sociedad er det ikke urealistisk at Los Blancos gør rent bord i de resterende kampe, hvoraf kun to er på udebane mod overkommelige modstandere som Celta og Valladolid!
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved Elkrimi.
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4260 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Her i oversat form.
fcbarcelona.dk/nyhedsarkiv/artikler/nyhe...rca-svarer-fifa-igen

Den her krisekommunikation er sjov.

3) Modellen bag La Masia indeholder programmer for uddannelse, indkvartering, måltider, lægehjælp og fokus på hvad mindreårige har brug for i deres opvækst. Barca skaber mennesker før sportsfolk og dette faktum bliver ignoreret af FIFA, som ikke tager højde for det uddannelsesmæssige program i hele modellen bag La Masia.

Selvfølgelig må vi gerne handle med børn, de får jo mad og alt muligt lækkert.

"5) Nogle af de spillere som er forbundet med sagen fra FIFA, har endda været udtaget af det catalanske fodboldforbund for at deltage i landskampe for det catalanske landshold."

Umiddelbart vil jeg mene, at det er ret ligegyldigt, at de har været udtaget til en provensiel træningskamp ...

12) Vores kandidater ved Ballon d’Or er et eksempel på FIFA’s anderkendelse af vores ungdomsarbejde.

Kandidater? Nu er hverken Iniesta eller Xavi mig bekendt hentet fra andre lande, men det med geografien handler tydeligvis også.
Se os vi har købt en lavstammet dreng med pagehår og dårlig tøjstil - og det må vi altså gerne, for han har været inviteret med til et par awardshows.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved DarioGomez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe, Jelle, andreashn
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum