Om vores rivaler VII

12 år 4 måneder siden #4189 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om vores rivaler VII
Er det bare mig som fuldstændig har overset, hvor der helt specifikt står Barcelona ikke må handle spillere ind?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4190 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Om vores rivaler VII
Den var så rimelig overraskende....MEN: Kan de ikke bare leje 4-5 stjernespillere (som de mindst har brug for) evt. med en købsoption efter 1 år ??
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4191 af baggins
Besvaret af baggins på emne Om vores rivaler VII
hvad betyder det for de køb de allerede har færdig gjort? de har allerede købt Halilović og sandsynligvis også Marc-Andre Ter Stegen.

hvis de to transfer ikke går igennem, bliver det sjovt at se barca med Pinto som førstevalg igennem en hel sæson, hvis de ikke kan overtale Valdes til at blive. Derudover kommer de også til at mange en kvalificeret forsvarsspiller når Puyol stopper karrieren.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4192 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Jeg vil altså gerne se det effektueret først - de anker vel som Chelsea og ender i sidste ende med at få lov alligevel.

Desuden er deres hold jo ganske glimrende, så det går jo nok, men mon ikke man skynder sig at forlænge med Valdes, inden sagen er endeligt afsluttet. (Dette såfremt man altså ikke har handlet færdig med Ter-Stegen).

Det værste for dem er vel forsvaret, men det har vi sagt i 2-3 år nu, og de klarer sig jo stadigvæk trods skader osv.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4193 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om vores rivaler VII
Jeg tror desværre, man skal passe meget på at glæde sig for tidligt. Den dom bliver helt sikkert appelleret og sikkert også omstødt. Det ender formentligt med kun en bøde. Det kunne ellers være ganske morsomt at se dem hutle igennem to yderligere transfervinduer med det amputerede forsvar.
Men om ikke andet, så afdækker det da meget godt al den råddenskab og dobbeltmoral, der hersker under den overflade af fairness, de prøver at bilde omverdenen ind.
Emnet er blevet låst.
  • Casper HN
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #4194 af Casper HN
Besvaret af Casper HN på emne Om vores rivaler VII
Chelsea ankede til CAS, men endte med at lave et forlig med Lens. Det var altså ikke CAS der omstødte afgørelsen, men forliget der ophævede afgørelsen. Jeg ved ikke om Barcelona kan indgå forlig i denne sag, men man kan ikke bruge Chelsea som præcedens.

Edit: Sådan husker jeg det i hvert fald.
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved Casper HN.
Emnet er blevet låst.
  • RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #4195 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Om vores rivaler VII

Dios skrev: Er det bare mig som fuldstændig har overset, hvor der helt specifikt står Barcelona ikke må handle spillere ind?

Jeg ser det heller ikke sort på hvidt nogen steder. Men uanset hvad, så bliver det nok aldrig udfaldet.

Desuden er det fuldkommen åndsvagt at antyde, at vi vader igennem ligaen næste sæson, hvis Barcelona ikke må handle. De har en stærk trup, og vil også være yderst konkurrencedygtige i næste sæon uden forstærkninger.
Emnet er blevet låst.
  • Casper HN
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #4196 af Casper HN
Besvaret af Casper HN på emne Om vores rivaler VII
Det ser ud som om, at Barcelona har fået 90 dage til at rette op på situationen. Mon ikke de gør det..
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4197 af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII

raul7=kongen skrev: Kan man i øvrigt forestille sig, at sagen har ulmet allerede, da Rosell stak halen mellem benene?

Det hele lugter godt nok lidt!

Fra sidste år: espnfc.com/news/story/_/id/1380496/blatt...-suspensions?cc=5739

Rosell har godt vist hvad der var på vej. Also: LOL Blatter.
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4198 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII

Dios skrev: Er det bare mig som fuldstændig har overset, hvor der helt specifikt står Barcelona ikke må handle spillere ind?

With regard to the case in question, FC Barcelona has been found to be in breach of art. 19 of the Regulations in the case of ten minor players and to have committed several other concurrent infringements in the context of other players, including under Annexe 2 of the Regulations.

The Disciplinary Committee regarded the infringements as serious and decided to sanction the club with a transfer ban at both national and international level for two complete and consecutive transfer periods, together with a fine of CHF 450,000. Additionally, the club was granted a period of 90 days in which to regularise the situation of all minor players concerned.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4199 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Om vores rivaler VII

Casper HN skrev: Det ser ud som om, at Barcelona har fået 90 dage til at rette op på situationen. Mon ikke de gør det..

Med det menes der, at de naturligvis skal bringe det ulovlige forhold i orden. Ikke at de undgår straffen, selv om de bringer forholdene i orden.
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4200 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Om vores rivaler VII

The Disciplinary Committee regarded the infringements as serious and decided to sanction the club with a transfer ban at both national and international level for two complete and consecutive transfer periods, together with a fine of CHF 450,000. Additionally, the club was granted a period of 90 days in which to regularise the situation of all minor players concerned.

Det betyder i øvrigt også, at Halilovic og Ter Stegen ikke kan hentes, da de ikke kan signes udenfor et transfer-vindue og derfor heller ikke kan støde til klubben til sommer.

Bliver interessant, om klubben kan få held med en anke, men Chelseas sag med Lens blev ordnet udenom retten, da klubben gav Lens 1 mio. pund. Derfor kan man ikke sammenligne Barcas sag, da det drejer sig om 10 unge spillere. Det lugter af, at FIFA vil statuere et eksempel, for mon ikke andre klubber også har overskredet reglerne hist og her.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum