Om vores rivaler VII
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
hvis de to transfer ikke går igennem, bliver det sjovt at se barca med Pinto som førstevalg igennem en hel sæson, hvis de ikke kan overtale Valdes til at blive. Derudover kommer de også til at mange en kvalificeret forsvarsspiller når Puyol stopper karrieren.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Desuden er deres hold jo ganske glimrende, så det går jo nok, men mon ikke man skynder sig at forlænge med Valdes, inden sagen er endeligt afsluttet. (Dette såfremt man altså ikke har handlet færdig med Ter-Stegen).
Det værste for dem er vel forsvaret, men det har vi sagt i 2-3 år nu, og de klarer sig jo stadigvæk trods skader osv.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Men om ikke andet, så afdækker det da meget godt al den råddenskab og dobbeltmoral, der hersker under den overflade af fairness, de prøver at bilde omverdenen ind.
- Casper HN
- Gæst
-
Edit: Sådan husker jeg det i hvert fald.
- RasmusKring
- Gæst
-
Dios skrev: Er det bare mig som fuldstændig har overset, hvor der helt specifikt står Barcelona ikke må handle spillere ind?
Jeg ser det heller ikke sort på hvidt nogen steder. Men uanset hvad, så bliver det nok aldrig udfaldet.
Desuden er det fuldkommen åndsvagt at antyde, at vi vader igennem ligaen næste sæson, hvis Barcelona ikke må handle. De har en stærk trup, og vil også være yderst konkurrencedygtige i næste sæon uden forstærkninger.
- Casper HN
- Gæst
-
raul7=kongen skrev: Kan man i øvrigt forestille sig, at sagen har ulmet allerede, da Rosell stak halen mellem benene?
Det hele lugter godt nok lidt!
Fra sidste år: espnfc.com/news/story/_/id/1380496/blatt...-suspensions?cc=5739
Rosell har godt vist hvad der var på vej. Also: LOL Blatter.
Dios skrev: Er det bare mig som fuldstændig har overset, hvor der helt specifikt står Barcelona ikke må handle spillere ind?
With regard to the case in question, FC Barcelona has been found to be in breach of art. 19 of the Regulations in the case of ten minor players and to have committed several other concurrent infringements in the context of other players, including under Annexe 2 of the Regulations.
The Disciplinary Committee regarded the infringements as serious and decided to sanction the club with a transfer ban at both national and international level for two complete and consecutive transfer periods, together with a fine of CHF 450,000. Additionally, the club was granted a period of 90 days in which to regularise the situation of all minor players concerned.
Casper HN skrev: Det ser ud som om, at Barcelona har fået 90 dage til at rette op på situationen. Mon ikke de gør det..
Med det menes der, at de naturligvis skal bringe det ulovlige forhold i orden. Ikke at de undgår straffen, selv om de bringer forholdene i orden.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
The Disciplinary Committee regarded the infringements as serious and decided to sanction the club with a transfer ban at both national and international level for two complete and consecutive transfer periods, together with a fine of CHF 450,000. Additionally, the club was granted a period of 90 days in which to regularise the situation of all minor players concerned.
Det betyder i øvrigt også, at Halilovic og Ter Stegen ikke kan hentes, da de ikke kan signes udenfor et transfer-vindue og derfor heller ikke kan støde til klubben til sommer.
Bliver interessant, om klubben kan få held med en anke, men Chelseas sag med Lens blev ordnet udenom retten, da klubben gav Lens 1 mio. pund. Derfor kan man ikke sammenligne Barcas sag, da det drejer sig om 10 unge spillere. Det lugter af, at FIFA vil statuere et eksempel, for mon ikke andre klubber også har overskredet reglerne hist og her.