Om vores rivaler VII

12 år 4 måneder siden #4237 af JSaxtorph
Besvaret af JSaxtorph på emne Om vores rivaler VII

Jaken skrev:

Real HWL skrev: Går ud fra han har sat sig ordenligt ind i sagen inden han optræder direkte på tv.

Så kender du ikke til Flemming Toft og TV2s almindelige arbejdsform.

;)

Hov hov.. du må forveksle med DR! ;)
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4238 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
Barça face uphill CAS battle, unable to register Ter Stegen

What Year-Long FIFA Transfer Window Ban Will Mean for Barcelona

FCB could sell players and sign a manager. But the start of the transfer ban period will depend on success of appeal

FCB got other 6 player transfers blocked last March RT @elpais_deportes La FIFA ya vetó el pasado marzo a seis menores de La Masia deportes.elpais.com/deportes/2014/… vía @el_pais

Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4239 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om vores rivaler VII

Barça skrev:

raul7=kongen skrev: Det mest interessante er vel efterhånden, at vi kører på tredje time siden udmeldingen(som vi må forvente Barca har kendt på forhånd) og klubben endnu ikke har meldt noget ud. Det er godt nok påfaldende, at en så stor organisation er så passiv og kommer så meget på bagkant. Den dygtige kommunikationsafdeling havde vel med det samme meldt kontra på denne dom, sået tvivl om FIFAs bevæggrunde eller lignende.

Det eneste man har hørt er, at der er lækket en lille smule til spanske medier om, at man måske har 90 dage til at undgå sagen, samt at det er Real Madrid og Valencias skyld(meget overraskende).

Med mindre Barca har noget i baghånden snart, så er det godt nok dårlig krisekommunikation, men ovenpå Neymar-sagen kan man vel efterhånden ikke være overrasket på det punkt.

Det kommer
"Barcelona har indkaldt til møde og vil i løbet af onsdagen melde offentligt ud, hvordan de ønsker at tackle den meget hårde straf. - See more at: barcelonafc.dk/ShowNews.asp?act=showNews...sthash.Y35oqPp9.dpuf "

Den side har ikke styr på en skid.. De skriver at Barca blot skal rive kontrakterne og så er sagen slut og de slipper for straffen.
Emnet er blevet låst.
  • Barça
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #4240 af Barça
Besvaret af Barça på emne Om vores rivaler VII

SR4 skrev:

Barça skrev:

raul7=kongen skrev: Det mest interessante er vel efterhånden, at vi kører på tredje time siden udmeldingen(som vi må forvente Barca har kendt på forhånd) og klubben endnu ikke har meldt noget ud. Det er godt nok påfaldende, at en så stor organisation er så passiv og kommer så meget på bagkant. Den dygtige kommunikationsafdeling havde vel med det samme meldt kontra på denne dom, sået tvivl om FIFAs bevæggrunde eller lignende.

Det eneste man har hørt er, at der er lækket en lille smule til spanske medier om, at man måske har 90 dage til at undgå sagen, samt at det er Real Madrid og Valencias skyld(meget overraskende).

Med mindre Barca har noget i baghånden snart, så er det godt nok dårlig krisekommunikation, men ovenpå Neymar-sagen kan man vel efterhånden ikke være overrasket på det punkt.

Det kommer
"Barcelona har indkaldt til møde og vil i løbet af onsdagen melde offentligt ud, hvordan de ønsker at tackle den meget hårde straf. - See more at: barcelonafc.dk/ShowNews.asp?act=showNews...sthash.Y35oqPp9.dpuf "

Den side har ikke styr på en skid.. De skriver at Barca blot skal rive kontrakterne og så er sagen slut og de slipper for straffen.

Den sætning jeg refererer til er næppe noget de selv har fundet på.
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4241 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Om vores rivaler VII

Jaken skrev:

Real HWL skrev: Går ud fra han har sat sig ordenligt ind i sagen inden han optræder direkte på tv.

Så kender du ikke til Flemming Toft og TV2s almindelige arbejdsform.

;)

Det gør jeg helt sikkert ikke :) Men lige nu suger jeg alt til mig. Jeg finder sagen ekstremt morsom :)
Sidste redigering: 12 år 4 måneder siden ved Real HWL.
Emnet er blevet låst.
  • Rubæk
  • Gæst
  • Gæst
12 år 4 måneder siden #4242 af Rubæk
Besvaret af Rubæk på emne Om vores rivaler VII

Indlæg med gifs er måske ildeset, men den har jo aldrig været mere relevant, altså..
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4243 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII

Barça skrev:

SR4 skrev:

Barça skrev:

Det kommer

Haha. Det svaret jo til at begå et bankrøveri og så rive pengene itu for at slippe for straf.

De kan jo starte med at henrette de forudrettede børn, der er blevet handlet ulovligt. Måske det hjælper...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, andreashn, Pelle
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4244 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Om vores rivaler VII

Barça skrev:

SR4 skrev:

Barça skrev:

Det kommer

Igen refererer du til en yderst svag kilde, henvender dig ikke med noget brugbart, forholder dig ikke til, at Barca rent faktisk har gjort noget forkert og undlader at se på det problem jeg egentlig fremhæver, den manglende kommunikation. Vi kører snart på syvende time og Barca har intet officielt meldt ud. Uanset om man er korrekt eller forkert dømt, så er man kommunikativt langt efter.

Jeg finder det yderst imponerende, at en milliardforretning ikke har en bedre plan, når kriser rammer. Denne burde man endda være forberedt på, det er simpelthen umuligt, at klubben ikke har været informeret om, at den er blevet undersøgt i de seneste måneder.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4245 af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII
Hjælpen er nær:

Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4246 af SR4

raul7=kongen skrev:

Barça skrev:

SR4 skrev:

Barça skrev:

Det kommer

Igen refererer du til en yderst svag kilde, henvender dig ikke med noget brugbart, forholder dig ikke til, at Barca rent faktisk har gjort noget forkert og undlader at se på det problem jeg egentlig fremhæver, den manglende kommunikation. Vi kører snart på syvende time og Barca har intet officielt meldt ud. Uanset om man er korrekt eller forkert dømt, så er man kommunikativt langt efter.

Jeg finder det yderst imponerende, at en milliardforretning ikke har en bedre plan, når kriser rammer. Denne burde man endda være forberedt på, det er simpelthen umuligt, at klubben ikke har været informeret om, at den er blevet undersøgt i de seneste måneder.

Jeg er også ret sikker på at klubben har vidst noget et stykke tid. Det underlige er bare hvor stille der har været. Det er jo netop derfor det kommer som et chok. I modsætning til Neymar, hvor man vidste prisen ville blive ufattelig høj og kunne regne med en promlematisk handel før den overhoved skete.
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4247 af Lykke
Besvaret af Lykke på emne Om vores rivaler VII
Kan ikke andet end at finde det trist at der kommer den ene negative ting efter den anden med Barca. De har godt nok fået nogle gevaldige knæk i denne sæson. Om de slipper fri fra det her eller ej, håber jeg virkelig at de får skiftet ud på en masse poster, rådne folk som ikke kan overholde reglerne hører ikke til i fodbold verdenen. Håber de får et ordentligt hak over fingrene og har lært at man ikke bare kan snøre reglerne som det passer en, når man gør det hele 10 gange så er det bevidst.
+ at de føler behov for at lave egene regler går ud over de forkerte spillere, træneren og fans.
Det skal dog siges at Barca nok ikke kommer til at lide så meget som andre hold ville, for de har et godt hold og et super B hold.
Emnet er blevet låst.
12 år 4 måneder siden #4248 af SR4
hahah læs deres anke.. et af deres argumenter for hvorfor dommen skal ankes er fordi Ini, Xavi og Messi var i top 3 Ballon d'or. Et andet er fordi La Masia altid bliver hyldet som noget meget positivt. Halvdelen af deres anke går på at deres La Masia klarer sig godt sportsligt. Her troede man de tog så lang tid om en anmeldelse, fordi det skulle være noget gennemtænkt, og så har de ikke engang forstået hvorfor de er blevet straffet.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum