Om vores rivaler VII
At mene, at ankemuligheden (også i strafudmålingen) er åndsvag er relativt vanvittigt og forhåbentligt blot et hyklerisk udtryk for blindt had til Barcelona.
Had eller frygt. Det klæder virkelig ikke nogen, at gå så meget op i en spids over at et retssystem er langsomt.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Barcelona er angiveligt ved at sælge Alexis Sanchez for cirka samme pris, man betalte for ham i sin tid?
Slet og ret idioti - i min optik er han en af verdens bedste driblere og hans tal fra i år viser store evner.
Jeg kan dog godt forstå chileren, han spiller ikke nok - og hans førnævnte dribleevner er totalt hæmmet af, at Barcelonas taktiske oplæg, der fokuserer på afleveringer fremfor individuel frihed. Med mindre man altså hedder Messi ...
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Inspektøren
- Gæst
-
Og I må meget gerne komme med jeres bud på, hvem I synes der fortjener at vinde trofæet, hvis den skulle gives lige nu.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Inspektøren skrev: Jeg ved godt, at der mangler meget af 2014 (bl.a. en VM-slutrunde), men synes I jeg er mør, hvis jeg mener, at Thibaut Courtois fører i kampen om FIFA Ballon d'Or 2014? :)
Og I må meget gerne komme med jeres bud på, hvem I synes der fortjener at vinde trofæet, hvis den skulle gives lige nu.
Lidt tidligt at komme med bud på dette ... dog er jeg ikke uenig i buddet omkring Thibaut - omend forsvarspillere jo desværre aldrig får den slags trofæer.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Pepe
- Gæst
-
Gribben skrev: Selvfølgelig skal der være mulighed for at anke. Men hvorfor anken ikke kan behandles på 2 måneder, så der kan komme en beslutning inden transfervinduet starter, når man i forvejen har brugt rigtigt lang tid på at undersøge sagen, er mig en gåde...
Måske var alt aftalt på forhånd mellem barca og Fifa om hvordan den vil bliv håndteret så Barcelona alligevel kunne købe og sælge spiller til sommer, ellers har de godt nok tigget om benådning for ellers vil deres næste sæson have vært en katastrofe af dimensioner .
Gribben skrev: Selvfølgelig skal der være mulighed for at anke. Men hvorfor anken ikke kan behandles på 2 måneder, så der kan komme en beslutning inden transfervinduet starter, når man i forvejen har brugt rigtigt lang tid på at undersøge sagen, er mig en gåde...
Fordi på trods af hvad visse Madridistas kan forlede dig til at tro, så er Barca ikke verdens navle - både FIFAs appelkammer og CAS har andre sager, der skal behandles før de når til Barcas.
- Inspektøren
- Gæst
-
Jeg synes personligt godt, at man kunne tillade sig at bytte Costa ud med Messi. Leo har måske ikke spillet op til sit bedste i denne sæson, men han har stadig scoret et mål mere end Costa, i færre kampe. Og så må man også huske (eller hurtigst muligt glemme), at han også lavede et hattrick mod os, i den vigtigste kamp i sæsonen, på Bernabéu endda. Til gengæld har Costa jo haft en stor andel i mesterskabet, og samtidig har han på papiret dårligere medspillere.. Det er sgu et svært valg.
Pepé, Di Maria, Arda Turan og i særdeleshed Modric er også spillere, der kunne komme i betragtning til holdet. Men hele sæsonen taget i betragtning, har de udvalgte spillere på holdet, fortjent deres plads. Det skal der ikke herske nogen tvivl om.
Off topic: Er der nogen som kan fortælle mig, hvorfor Scolari begik den kæmpe brøler ikke at udtage Filipe Luís, der i mine øjne har været sæsonens klart bedste venstre-back? Maxwell og Marcelo er på ingen måder bedre end ham. Marcelo (som også har været meget skadet) er måske offensivt bedre, men laaaaaaaaaaangt fra defensivt. Det er jo en kæmpe joke.
Inspektøren skrev: Jeg ved godt, at der mangler meget af 2014 (bl.a. en VM-slutrunde), men synes I jeg er mør, hvis jeg mener, at Thibaut Courtois fører i kampen om FIFA Ballon d'Or 2014? :)
Ligaens brdstr i 13/14. Europas bedste på sin position i sæsonen.
- Inspektøren
- Gæst
-
There is no smoke without fire...... Det her kommer fra manden himself. Det er ikke noget BS fra en eller anden journalist.
Jeg er normalt ikke tilhænger af at bruge mange penge på en enkelt spiller. Men lige præcis med Messi, er der en undtagelse. Kæft, hvor gad jeg godt se ham og Ronaldo på samme hold. Det vil minde om the Dream Team fra 1992 i Barcelona med Magic, Bird, Jordan, Malone, Pippen mfl.
Alene i merchandise, vil man kunne tjene de brugte penge (250 m. euro) tilbage. Og han er desuden også en 'Adidas mand'. Derfor kunne man måske også få lidt støtte fra dem.
Selvfølgelig kan man ikke vide sig sikker på, om det ville blive til nogen sportslig succes. Men alligevel. Hvis muligheden skulle byde sig, så syntes jeg man skal gå all in...
Hvad synes I?
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Messi har jo ikke på nogen måde talt om at skride fra Barcelona.
Han taler blot om, at hvis klubben ikke ønsker ham, så er han klar til at rejse - og risikoen/muligheden for dette er jo så godt som ikke-eksisterende.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.