Om vores rivaler VII
- Inspektøren
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev: Lionel Messi vil jeg aldrig aldrig ALDRIG se i Real Madrids trøje. Jeg får kvalme ved tanken.
Af en eller anden grund, vidste jeg, at du ville komme med sådan et svar, Siempre :). Spørgsmålet er så bare, hvorfor du ikke vil have ham til Real Madrid. Jeg tænker umiddelbart det har noget at gøre med 1. Zlatans bog. eller 2. hans seneste kontrakt der vil gøre ham til den best betalte spiller. Har jeg ret?
- Inspektøren
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Inspektøren skrev:
Siempre Madrid skrev: Lionel Messi vil jeg aldrig aldrig ALDRIG se i Real Madrids trøje. Jeg får kvalme ved tanken.
Af en eller anden grund, vidste jeg, at du ville komme med sådan et svar, Siempre :). Spørgsmålet er så bare, hvorfor du ikke vil have ham til Real Madrid. Jeg tænker umiddelbart det har noget at gøre med 1. Zlatans bog. eller 2. hans seneste kontrakt der vil gøre ham til den best betalte spiller. Har jeg ret?
Er det dine to bedste bud på, hvorfor jeg ikke ønsker ham til Real Madrid!? Tak for kaffe!
Nej, det er fordi, han har lugte-ost med i madpakken.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Inspektøren
- Gæst
-
www.marca.com/2014/05/19/futbol/equipos/...tico/1400516076.html
- Inspektøren
- Gæst
-
Siempre Madrid skrev:
Inspektøren skrev:
Er det dine to bedste bud på, hvorfor jeg ikke ønsker ham til Real Madrid!? Tak for kaffe!
Nej, det er fordi, han har lugte-ost med i madpakken.
- HugoSanchez
-
- Senior bruger
-
Hugo Sanchez
- Ikertheman
- Gæst
-
OFFICIAL: Barça announce the signing of Ter Stegen; Rafinha and Deulofeu meanwhile to be incorporated into the 1st team squad.
OFFICIAL: Luis Enrique confirmed as new Barcelona coach on a 2-year deal
Kilde: AS
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Ikertheman skrev: Så skete det uundgåelige!!!
OFFICIAL: Barça announce the signing of Ter Stegen; Rafinha and Deulofeu meanwhile to be incorporated into the 1st team squad.
OFFICIAL: Luis Enrique confirmed as new Barcelona coach on a 2-year deal
Kilde: AS
Umiddelbart er jeg mere end et par kilometer fra at være skræmt.
Enrique leverede fint med Celta, men hans tid i Roma var elendig. Storklub-komplekser?
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Det tror jeg næppe du skal lægge meget i. Frank Rijkaard begyndte med at træne det hollandske landshold, for siden at blive træner for en hollandsk klub hvor han endte med at rykke ned til 2 division. - Han var mildest talt et "nul" og alligevel formåede Barcelona at høste et par la liga og Champions league. - Pep var også et "nul" til at starte med.
Luis Enrique er en sats. Han kan lige så godt ende med at være en succes som fiasko.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Kasillas skrev: @DarioGomez
Det tror jeg næppe du skal lægge meget i. Frank Rijkaard begyndte med at træne det hollandske landshold, for siden at blive træner for en hollandsk klub hvor han endte med at rykke ned til 2 division. - Han var mildest talt et "nul" og alligevel formåede Barcelona at høste et par la liga og Champions league. - Pep var også et "nul" til at starte med.
Luis Enrique er en sats. Han kan lige så godt ende med at være en succes som fiasko.
Pep er stadig et nul!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev:
Kasillas skrev: @DarioGomez
Pep er stadig et nul!
Nej! - blot en hykler der hellere vil ævle om at være i boldbesiddelse på trods af et nederlag hjemme med 0-4.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
DarioGomez skrev: Umiddelbart er jeg mere end et par kilometer fra at være skræmt.
Enrique leverede fint med Celta, men hans tid i Roma var elendig. Storklub-komplekser?
Stop. Manden har været i én storklub. I én enkelt sæson. Og du taler allerede om storklub-komplekser.
Bar' lad vær' ;-)