Om vores rivaler VII

12 år 1 måned siden #5053 af Cristiano Ronaldo

DarioGomez skrev: Luis Suárez agent skulle ifølge flere medier være på vej til møde i Barcelona omkring et skifte ...

Jeg er ærlig talt lidt målløs over, at nogen klub i verden kan være så langt ude, at man vil have noget med sådan en bide-gal stodder at gøre?

Ja, jeg forstår det heller ikke når man tænker på hvad den catalanske presse skrev af negative ting om ham for et par dage siden og at han kun hørte hjemme i Real Madrid mht. personkarakter...hmm
Men vildt at de tør satse på denne mand trods hans alder og sikkert høje pris(tænker på hvor lang tid han er på topniveau mht. investeringen) og ikke mindst hans karantæne status og al den dårlige PR der er omkring ham pt.
Så lige at adidas overvejer at droppe deres kontrakt med ham.
Mener Bale og Cristiano var omkring 24 år da man betalte kassen for dem.
Egentligt havde jeg stor respekt for manden og hans præstationer inden episoden og troede egentligt at han havde lagt det bag sig....
Er stadig også itvivl om han ville passe ind på selve holdet, og kan lige se ham i den spanske liga i et tæt befolket felt i en hjørnesparkssituation hvor folk skubber og provokerer hinanden, Suarez vil jo bide 360 grader rundt! :-)
Sidste redigering: 12 år 1 måned siden ved Cristiano Ronaldo.
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5054 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

Cristiano Ronaldo skrev:

DarioGomez skrev: Luis Suárez agent skulle ifølge flere medier være på vej til møde i Barcelona omkring et skifte ...

Jeg er ærlig talt lidt målløs over, at nogen klub i verden kan være så langt ude, at man vil have noget med sådan en bide-gal stodder at gøre?

Ja, jeg forstår det heller ikke når man tænker på hvad den catalanske presse skrev af negative ting om ham for et par dage siden og at han kun hørte hjemme i Real Madrid mht. personkarakter...hmm
Men vildt at de tør satse på denne mand trods hans alder og sikkert høje pris(tænker på hvor lang tid han er på topniveau mht. investeringen) og ikke mindst hans karantæne status og al den dårlige PR der er omkring ham pt.
Så lige at adidas overvejer at droppe deres kontrakt med ham.
Mener Bale og Cristiano var omkring 24 år da man betalte kassen for dem.
Egentligt havde jeg stor respekt for manden og hans præstationer inden episoden og troede egentligt at han havde lagt det bag sig....
Er stadig også itvivl om han ville passe ind på selve holdet, og kan lige se ham i den spanske liga i et tæt befolket felt i en hjørnesparkssituation hvor folk skubber og provokerer hinanden, Suarez vil jo bide 360 grader rundt! :-)

Det med Adidas passer perfekt, for Barcelona sværger til Nike.

Noget andet er, at man givetvis får Luis Suárez til en pris, som i forhold til hans fodboldmæssige kvaliteter ligger langt under markedsprisen og det kan så opveje de kolossale summer, man sidste sommer gav til Neymar og hans far.

At man så i den grad ramler sammen med "Valors"-princippet, betyder nok ikke alverden i det dobbeltmoralske Catalonien........og så må vi jo altså ikke glemme, at det er Madrids skyld, at Suárez bider!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jelle
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5055 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII

raul7=kongen skrev: Jeg afviser ikke at de på sigt kan være med til at løfte United i en bedre retning. Nu og her er de også fornuftige spillere, men det er ikke spillere som gør forskellen på et mesterskabshold og de har kostet små 700 mio. d.kr.

Uniteds største problem i den forgangne sæson var - i mine øjne - klart manglen på topklasse. Der var mange middelmådige spillere, men få som kunne gøre en forskel, derfor forstår jeg heller ikke, at man ikke henter et par absolutte kvalitetsforstærkninger til den korte bane. Omvendt er det måske fornuftigt at bygge op på sigt, i anerkendelse af at man alligevel ikke kan konkurrere med City og Chelsea i den kommende sæson.

Jeg vil nu bestemt mene, at det er to kvalitetsspillere, som kan gå ind og tilføje holdet noget her og nu. Selvfølgelig har de ligeledes brug for nogle flere rutinerede spillere, men lur mig om ikke dette blot er begyndelsen og der kommer flere forstærkninger til.

Dertil bliver jeg nødt til lige at påpege, at Ander Herrera - trods sine unge alder (runder de 25 inden længe) - kommer med 123 La Liga-kampe i bagagen, samt europæisk erfaring og mere end en pæn håndfuld ungdomslandskampe for Spanien. Han var styrmanden på Athletics midtbane og med den udrensning der er på vej på det spanske landshold, så vil han stå på spring til at blive en del af det hold i fremtiden.

Manchester United har i øvrigt om noget manglet en kreativ styrmand på midtbanen siden Scholes. En spiller, der kan kontrollere og sætte tempoet i spillet. Det får de nu i Herrera, som kommer med lige netop de kvaliteter, de i høj grad har manglet der. Både han og Shaw bringer i det hele taget kvalitet og ungdommelig gå-på-mod.
Sidste redigering: 12 år 1 måned siden ved El_Juan.
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5056 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Så har narkomanen også lige været ude for at blande sig ifm. Suaréz ... om han udtaler sig som påvirket kokain-sniffer eller Barcelona-legende, skal jeg dog ikke gøre mig klog på; men folk der har så svært ved at følge loven burde nok holde igen med at lege politisk kommentator ...:

"¿A quién mató Luis? ¿Por qué no lo mandan a Guantánamo?"
"¿Quién se creen que son ustedes?", soltó Maradona a los dirigentes de FIFA en su programa. "Es una cosa de mafia increíble. Luisito estamos con vos".

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5057 af El_Juan
Dagen efter præsentationen af Ander Herrera, er den nu forhenværende Southampton-spiller, Luke Shaw - helt som ventet - også blevet præsenteret som ny spiller i Manchester United. United betaler eftersigende 30 mio. £ for den talentfulde back.

... og til dig der sagde, at han ville ryge til Chelsea: Told you so! ;-)

Mens Shaw nu officielt har forladt Southampton, så går der rygter om, at hans nu tidligere holdkammerat hos The Saints, Adam Lallana , er tæt på et skifte til Liverpool. Et skifte skulle angiveligt være nært forestående og ifølge BBC og Sky Sports skulle Lallana sågar allerede have været til lægetjek. Der snakkes om en pris i omegnen af de 25 mio. £ for den engelske landsholdsspiller.
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5058 af DarioGomez
Suaréz skulle være blevet enige med Barcelona; Liverpool forventer dog at tjente 85 mio. Euro på ham, og det har de sgu ætte råj te' ovre i Catalonien. Særligt ikke hvis de også vil have styrket forsvar og midtbane ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5059 af El_Juan
Lidt rygter omkring Juan Iturbe og Mario Mandzukic, der begge er sat i forbindelse med Real Madrid:

According to Gazzetta dello Sport, Juventus are keen for a quick answer from Hellas Verona regarding their offer of €21million (£16.8m) and Fabio Quagliarella for Juan Manuel Iturbe. Verona are reportedly waiting to see if AC Milan make an offer, but Juventus are in a position to offer Iturbe the chance to play in the UEFA Champions League next season.

Mario Mandzukic has been linked with the likes of Arsenal and Inter, but the Bayern striker's agent Ivan Cvjetkovic says there has been no contact. Cvjetkovic told calciomercato.com:

"For the time being there has been no contact with Inter, the same goes for all clubs in the Italian, Spanish and German leagues. Are we interested in going to Inter? At the moment, I can't give you any answers. However, there could be some new developments this coming Wednesday or Thursday."
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5060 af El_Juan
São Paulo claim they have reached a verbal agreement with the MLS, Orlando City and AC Milan to take Kaká on loan until the end of the year. Vice-president Ataide Gil Guerreiro told Sportv:

"There are steps to be taken but when it comes to values, there is an agreement between all parties involved – Milan, MLS, Orlando, Kaká and São Paulo."
Emnet er blevet låst.
  • Redondo
  • Gæst
  • Gæst
12 år 1 måned siden #5061 af Redondo
Besvaret af Redondo på emne Om vores rivaler VII

DarioGomez skrev: Suaréz skulle være blevet enige med Barcelona; Liverpool forventer dog at tjente 85 mio. Euro på ham, og det har de sgu ætte råj te' ovre i Catalonien. Særligt ikke hvis de også vil have styrket forsvar og midtbane ...

Bare vent og se. De skal nok få prisen sat ned på forunderlig vis.
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5062 af El_Juan
Lidt flere rygter omhandlende spillere, som ligeledes er sat i forbindelse med Real Madrid:

Chile midfielder Arturo Vidal has again been linked with Manchester United by reports in the Italian press. Gazzetta dello Sport claims that incoming United boss Louis van Gaal is a big admirer of the Juventus man, but the Serie A club will not be prepared to open negotiations for anything less than 45million euros.

Liverpool have fought off late interest from West Ham and Tottenham to hold on to Belgian World Cup striker Divock Origi.

Luis Suárez could earn £40million playing for FC Barcelona - but only if he agrees to a special 'bite clause'.

Og lidt nyt omkring Kakás situation og Atlético Madrids påståede jagt på to Inter-spillere:

AC Milan and Kaká have parted ways by mutual consent, the Italian club have announced. The 32-year-old has been strongly linked with a move to Major League Soccer in recent months and is expected to sign a contract with Orlando City. However, Kaká is set to play on loan for six months at São Paulo, where he started his career in 2001, before the MLS season begins.

Reports in Spain claim Atlético Madrid have made a 31million euros offer to acquire Mauro Icardi and goalkeeper Samir Handanovic from Inter, and president Erick Thohir has revealed that the Italians have knocked one bid back.

"We have received an offer but we don't want to sell Icardi. It's important for us to have a strong team."

Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5063 af DarioGomez
Suaréz har i dag offentligt undskyldt sin over-ivrighed i buffetten og han skulle angiveligt angre dybt.

Så vidt jeg har forstået, så er der dog en del spekulation om, at det er Barcelona, der har fremsat det som krav, hvis de skal hente ham ... bum, bum ...

Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
12 år 1 måned siden #5064 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

DarioGomez skrev: Suaréz har i dag offentligt undskyldt sin over-ivrighed i buffetten og han skulle angiveligt angre dybt.

Så vidt jeg har forstået, så er der dog en del spekulation om, at det er Barcelona, der har fremsat det som krav, hvis de skal hente ham ... bum, bum ...

Luis Suárez er Barcelona-spiller i den kommende sæson. Der synes ikke længere at være tvivl om den ting.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum