Om vores rivaler VII

12 år 3 uger siden #5197 af Dios
Besvaret af Dios på emne Om vores rivaler VII
Conte har sagt sin stilling op, og det skulle eftersigende være fordi Iturbe nu havner i Roma! Vild vild konsekvens fra Conte's side af, men han har været meget utilfreds med Juve's transferpolitik.

www.tuttosport.com/calcio/serie_a/juvent...egnato+le+dimissioni

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Emnet er blevet låst.
12 år 3 uger siden #5198 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Om vores rivaler VII
HAHA! Den havde jeg godt nok ikke set komme! Se dét, er morsomt!

Om Iturbe er på vej til AS Roma eller ej, skal jeg ikke kunne sige, men i det hele taget har det nok noget med deres ageren på transfermarkedet at gøre, eller manglen på samme. Vidal og Pogba meldes på vej væk. Manchester United meldes tæt på Vidal, mens Pogba er sat i forbindelse med bl.a. Chelsea, PSG og Manchester City. Samtidig missede de Alexis. Og hvis de så ligeledes står til, at gå glip af Iturbe. De har ret beset kun hentet den meget talentfulde Kingsley Coman af betydning. Derudover Sturaro og Marrone, samtidig med, at de fået afviklet en masse delejerskaber.

Det interessante er selvfølgelig, hvor dette stiller Morata. For Conte var om nogen manden, der ønskede, at hente Morata til Juventus. Det er Conte, der har talt varmt om Morata.

Interessant er det ligeledes, hvem der skal tage over. Prandelli var nok lidt for hurtig til, at takke 'ja' til Galatasaray. Mit bedste bud er Luciano Spalletti. Mancini kunne være et bud, men hans relationer til Juventus er måske ikke helt i top. Jeg vil i øvrigt sige, at de to - nu sammen med Conte - er i spil til det italienske landstræner-job.
Sidste redigering: 12 år 3 uger siden ved El_Juan.
Emnet er blevet låst.
12 år 3 uger siden #5199 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Om vores rivaler VII

El_Juan skrev: HAHA! Den havde jeg godt nok ikke set komme! Se dét, er morsomt!

Om Iturbe er på vej til AS Roma eller ej, skal jeg ikke kunne sige, men i det hele taget har det nok noget med deres ageren på transfermarkedet at gøre, eller manglen på samme. Vidal og Pogba meldes på vej væk. Manchester United meldes tæt på Vidal, mens Pogba er sat i forbindelse med bl.a. Chelsea, PSG og Manchester City. Samtidig missede de Alexis. Og hvis de så ligeledes står til, at gå glip af Iturbe. De har ret beset kun hentet den meget talentfulde Kingsley Coman af betydning. Derudover Sturaro og Marrone, samtidig med, at de fået afviklet en masse delejerskaber.

Det interessante er selvfølgelig, hvor dette stiller Morata. For Conte var om nogen manden, der ønskede, at hente Morata til Juventus. Det er Conte, der har talt varmt om Morata.

Interessant er det ligeledes, hvem der skal tage over. Prandelli var nok lidt for hurtig til, at takke 'ja' til Galatasaray. Mit bedste bud er Luciano Spalletti. Mancini kunne være et bud, men hans relationer til Juventus er måske ikke helt i top. Jeg vil i øvrigt sige, at de to - nu sammen med Conte - er i spil til det italienske landstræner-job.

Hvor godt er Zidane bundet til Castilla? Hvis man skulle smide et helt frækt bud på bordet.

Vores jagt på en angriber virker i øvrigt ikke-eksisterende *gulp* kunne Morata ende med at blive?
Emnet er blevet låst.
12 år 3 uger siden #5200 af El_Juan

raul7=kongen skrev: Hvor godt er Zidane bundet til Castilla? Hvis man skulle smide et helt frækt bud på bordet.

Vores jagt på en angriber virker i øvrigt ikke-eksisterende *gulp* kunne Morata ende med at blive?

Jeg kan ikke forestille mig andet, end at Pérez har bundet Zidane godt op! Jeg kan heller ikke forestille mig, at det er den profil Juventus går efter. Jeg ville have sagt Prandelli, hvis han ikke var skiftet til Galatasaray, så det er nok mere et spørgsmål om, hvor godt han er bundet op. Ellers synes det ligger lige til Spalletti.

Jeg håber ikke for Morata, at han bliver. Ikke fordi, jeg ikke gerne vil have, at han fortsætter, men jeg tror ærlig talt, at hans hoved er et andet sted end i Madrid. Jeg tror han er indstillet på Juventus. Eller i det hele taget indstillet på, at forlade Real Madrid. Så må vi se, om de vil gennemføre handlen efter Contes afgang, selv om Morata uden tvivl var Contes ønske. Det kan være en anden klub melder sig på banen, f.eks. Monaco, Arsenal eller Wolfsburg.

Edit: Værd at notere er det i øvrigt, at Casemiro og Morata trænede alene sammen i dag og ikke med resten af truppen.
Emnet er blevet låst.
12 år 3 uger siden #5201 af El_Juan
Jeg vil i øvrigt heller ikke afvise, at Allegri kan blive ny mand i spidsen for Juventus. Han må endvidere ligeledes være i spil til jobbet som italiensk landstræner.
Emnet er blevet låst.
12 år 3 uger siden #5202 af El_Juan

MMM skrev: Bummelum. Conte har netop sagt op i Juve:

Så er det vist nu vi skal snige Vidal ud af bagdøren...

Bum-bummelum. Conte tog nødudgangen, mens Vidal går ud af bagdøren og kommer ind af frontdøren hos - Manchester United. www.gazzetta.it/Calcio/Serie-A/Juventus/...l-801246992382.shtml
Emnet er blevet låst.
12 år 3 uger siden #5203 af El_Juan

Inter have completed the signing of Yann M'Vila on a season-long loan from Rubin Kazan.

Dermed kunne det godt tyde på, at de har droppet den påståede interesse i Casemiro.

Tata Martino bliver Argentinas nye landstræner og Atlético Madrid melder sig ind i jagten på Juan Manuel Iturbe .
Emnet er blevet låst.
  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
12 år 3 uger siden #5204 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Om vores rivaler VII
Er der egentlig nogen der kan forklare mig, hvordan Manchester United har været i stand til at forhandle en bedre aftale med Adidas på plads, end den vi har forhandlet på plads? Jeg føler lidt, at vi er blevet snydt.
Emnet er blevet låst.
12 år 3 uger siden #5205 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Om vores rivaler VII
Og i forlængelse af Inspektørens spørgsmål, vil jeg også spørge hvordan Manchester United for formået at strikke en aftale med Chevrolet der årligt giver dem 30-40% mere end hvad Barca, Munchen og Madrid får som sidder på de efterfølgende pladser uden den store gab imellem hinanden.

Nogle økonomisk kyndige her med forstand på ussel mammon og dets ageren?

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Emnet er blevet låst.
12 år 3 uger siden #5206 af El_Juan

FC Porto have confirmed the arrival of Cristian Tello at the Estádio do Dragão. The two-year loan deal contains an option to buy after its conclusion, and reunites the winger with his former national-team boss Julen Lopetegui.

FC Barcelona have confirmed that Spain winger Cristian Tello, 22, is to be loaned to FC Porto for two seasons.

Inter's pursuit of Cardiff's Chile international midfielder Gary Medel continues, with the Italian club's general director Marco Fassone telling Sky Sport Italy:

"We like Medel, and we hope to find a good agreement but it's a situation in evolution. Let's hope it can be finalised."

Emmanuel Rivière ser ud til, at skifte fra AS Monaco til Newcastle for 6 mio. £. Det kan måske åbne op for Álvaro Morata til Monaco, hvis hans ellers ventede skifte til Juventus falder igennem ovenpå Antonio Contes afgang. Apropos Juventus, så bliver det den tidligere AC Milan-træner, Massimiliano Allegri, som tager over efter Conte.

Så mener MARCA at vide, at Atlético Madrid er interesserede i José Callejón og de skulle angiveligt være klar til, at betale €20 mio. for Napoli-spilleren. Læs mere om den historie her .
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM
Emnet er blevet låst.
12 år 3 uger siden #5207 af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII
Til alles store overraskelse (ahem) har Chelsea underskrevet Filipe Luis for €25 mio: www.clubatleticodemadrid.com/noticias/ac...spaso-de-filipe-luis
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan
Emnet er blevet låst.
12 år 3 uger siden #5208 af El_Juan

MMM skrev: Til alles store overraskelse (ahem) har Chelsea underskrevet Filipe Luis for €25 mio: www.clubatleticodemadrid.com/noticias/ac...spaso-de-filipe-luis

På dagen hvor det blev officielt, at Filipe Luís forlader Atlético Madrid til fordel for Chelsea - mens Demba Ba i øvrigt forlader selv samme Chelsea til fordel for Besiktas - har Atlético samtidig annonceret tilgangen af Jan Oblak, der kommer til fra Benfica som afløser for Courtois: www.clubatleticodemadrid.com/noticias/at...el-traspaso-de-oblak

Så har Juventus præsenteret Massimiliano Allegri som ny træner, mens FC Barcelona har erkendt, at de er ude efter Mathieu:

One of FC Barcelona's top transfer targets is Valencia defender Jérémy Mathieu, and at today's press conference, sporting director Andoni Zubizarreta has confirmed that a bid has been lodged for the 30-year-old France international.

Alt imens er Deportivo og Stoke ude efter Bojan, som med sikkerhed forlader FC Barcelona. Og så har Sevilla skrevet en toårig kontrakt med den argentinske målmand, Mariano Barbosa, der kommer til fra Las Palmas.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum