Om vores rivaler VII

11 år 9 måneder siden #5713 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om vores rivaler VII
Fra FC Barcelona.dk

"Med sejren over Ajax Amsterdam på Amsterdam Arena onsdag aften skrev FC Barcelona historie. Den catalanske storklub er nu det hold med flest sejre på udebane nogensinde i Champions League.

Barca har i de sidste mange sæsoner udmærket sig ved at komme langt i Champions League, hvilket eksempelvis har resulteret i, at catalanerne har kunnet løfte pokalen med de store ører hele 3 gange siden 2006. Denne iøjenfaldende bedrift har nu kastet endnu en rekord af sig. Med sejren over Ajax i Amsterdam har Barca nemlig vundet 41 udebaneopgør i Champions League, og er dermed det hold med flest udebanesejre i turneringens historie.

Inden onsdagens opgør delte Barca rekorden med Real Madrid og Manchester United, der altså hver er noteret for 40 sejre på udebane. Rekorden understreger Barcas dominerende optræden i turneringen, som de har været med til at præge med flere imponerende præstationer.

Rekorden var dog ikke den eneste bedrift, der gjorde onsdag aftens opgør mod Ajax bemærkelsesværdigt, idet sejren på Amsterdam Arena var første gang, at Barca formåede at vinde på hollandsk jord i Champions League-sammenhæng."

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Emnet er blevet låst.
11 år 9 måneder siden #5714 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII
Hurtig omstilling af Almería - 1-0!!!! Ja tak!

"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
11 år 9 måneder siden #5715 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om vores rivaler VII
Barca bagud
Endda mod et hold der på ingen måde pakker sig. Nøj hvor kan Messi ikke spille ordenligt. Han nægter at aflevere bolden og afslutter elendigt. Og virkelig underligt at Enrique vælger at spare både Neymar og Suarez i en svær udekamp, hvor det i forevejen ikke har kørt for dem de seneste dage.
Emnet er blevet låst.
  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #5716 af Storken
Besvaret af Storken på emne Om vores rivaler VII
Barca går en rigtig grim tid i møde. Jeg frygter, at denne sæson bliver en lang nedtur. Luis Enrique og ledelsen er i gang med at med ødelægge klubben. Der mangler intelligente og kompetente mennesker omkring klubben.
Emnet er blevet låst.
11 år 9 måneder siden #5717 af Pelle

Storken skrev: Barca går en rigtig grim tid i møde. Jeg frygter, at denne sæson bliver en lang nedtur. Luis Enrique og ledelsen er i gang med at med ødelægge klubben. Der mangler intelligente og kompetente mennesker omkring klubben.

Du kan jo starte med at takke Jeres store helt, Messi :-) et simpelt hovedstød 3 meter fra mål, hvor målmanden er væk - og alligevel brænder han. Virkelig et lavt niveau for tiden.

Jeg er enig med dig, er virkelig spændt på jeres kampe mod Sevilla og Valencia :-)

Emnet er blevet låst.
11 år 9 måneder siden #5718 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om vores rivaler VII

Storken skrev: Barca går en rigtig grim tid i møde. Jeg frygter, at denne sæson bliver en lang nedtur. Luis Enrique og ledelsen er i gang med at med ødelægge klubben. Der mangler intelligente og kompetente mennesker omkring klubben.

Det underlige man gjorde i det hele taget var efter en sæson uden titler:
Satse på en uerfaren træner som blandt andet fejlede stort i Roma.
Man har kun Ini til de centrale midtbane, der virkelig har niveauet og fysikken til en hel sæson og man satser på kun en enkelt central midtbanespiller og det er en Sevilla-spiller med en enkelt stor sæson i bagagen.
Man satser alle sine penge på en enkelt angriber der ville glippe sæsonstarten og bruger ham som kant. Dernæst sælger man den kant man endelig havde fået til at fungere.
Så til sidst efter at man indså man desparat havde brug for gode forsvarsspillere, så satser man på en som ikke har spillet halvandet sæson og en 30 årig, der aldrig har været en topspiller.
Og nårh jo så køber man Douglas.

Mange sære beslutninger
Emnet er blevet låst.
  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #5719 af Storken
Besvaret af Storken på emne Om vores rivaler VII

Pelle skrev:

Du kan jo starte med at takke Jeres store helt, Messi :-) et simpelt hovedstød 3 meter fra mål, hvor målmanden er væk - og alligevel brænder han. Virkelig et lavt niveau for tiden.

Jeg er enig med dig, er virkelig spændt på jeres kampe mod Sevilla og Valencia :-)

Denne kamp er egentlig ligegyldig i det store billede. Selvom man vinder 3-1, så er Barca stadig i krise. Klubben lider under en middelmådig træner og en inkompetent ledelse.

Bonusinfo:
Barca har ramt overliggeren 5 gange siden de har scoret i ligaen sidst.
Emnet er blevet låst.
11 år 9 måneder siden #5720 af Pelle

Storken skrev:

Pelle skrev:

Denne kamp er egentlig ligegyldig i det store billede. Selvom man vinder 3-1, så er Barca stadig i krise. Klubben lider under en middelmådig træner og en inkompetent ledelse.

Bonusinfo:
Barca har ramt overliggeren 5 gange siden de har scoret i ligaen sidst.

Jeg er som sådan heller ikke i tvivl om, at Barca vinder denne kamp. Håber naturligvis det modsatte, men ville blive overrasket hvis det sker.

Der skal ske et eller andet. Kan dog ikke lige se, hvad det skal være - medmindre man skifter Lucho og får en klassetræner ind. Har hørt at Moyes er billig i øjeblikket :-)

Emnet er blevet låst.
  • Brylle
  • Gæst
  • Gæst
11 år 9 måneder siden #5721 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om vores rivaler VII
Pis man.... Flot forarbejde af Suarez, men lidt heldigt, at den lige hopper ind over stregen... Almeria har ellers holdt udmærket i bolden, når de har fået chancen, men nu bliver de sgu trykket lidt i bund. Hvem er ham Almerias driblekonge på venstre side?
Emnet er blevet låst.
11 år 9 måneder siden #5722 af Pelle
De SKAL jo vinde over Almería. Og det gør de da også. Men det ændrer ikke på, at de virkelig er skidt kørende, det er noget af det værste jeg har set dem spille i flere år. Sidder virkelig og glæder mig til deres to kampe mod Sevilla og Valencia! :-)

Edit - told you so!

Sidste redigering: 11 år 9 måneder siden ved Pelle.
Emnet er blevet låst.
11 år 9 måneder siden #5723 af Steen
Besvaret af Steen på emne Om vores rivaler VII
Messi så godt nok trist ud, efter de scorede til 2-1. Det eneste Messi tænker på, er de rekorder han er tæt på at slå.
Emnet er blevet låst.
11 år 9 måneder siden #5724 af FranciscoISCO
Besvaret af FranciscoISCO på emne Om vores rivaler VII

Du skal bare vide, Storken, at jeg til hver en tid vil accepterer dig som Real-konvertit <3 Valget er dog dit helt eget.

Altid Real Madrid.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum