Om vores rivaler VII
11 år 4 måneder siden #6361
af ElMadrid
Selv om jeg ikke altid er enig med dig, Pelle, så vil jeg give dig fuldstændig ret her. Jeg hr sjældent set en så irriterende og sensationshungrende type som ham/hende her..."Knægten" skriger jo hele tiden efter "Se mig..se mig"
Besvaret af ElMadrid på emne Om vores rivaler VII
Pelle skrev: Årh, stop nu med den evige politiske korrekthed, bitte. Manden kan da bare stramme op, vi har nævnt det 50 gange...
Selv om jeg ikke altid er enig med dig, Pelle, så vil jeg give dig fuldstændig ret her. Jeg hr sjældent set en så irriterende og sensationshungrende type som ham/hende her..."Knægten" skriger jo hele tiden efter "Se mig..se mig"
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991
Emnet er blevet låst.
- Inspektøren
- Gæst
-
11 år 4 måneder siden #6362
af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Om vores rivaler VII
Copa del Rey finalen skal spilles på Camp Nou.
Det er det helt rigtige valg, i mine øjne. Udover at vi undgår diverse kontroverser mellem styret i Madrid og seperatisterne, så er det også stadionen, hvor klubberne kan få flest billeter til fans. Bare ærgeligt, at Barcelona faktisk er på hjemmebane, men det var vi jo også, da Copa del Rey finalen blev spillet på Bernabeu i 2013. Så må vi bare håbe, at Barcelona lider samme skæbne.
Det er det helt rigtige valg, i mine øjne. Udover at vi undgår diverse kontroverser mellem styret i Madrid og seperatisterne, så er det også stadionen, hvor klubberne kan få flest billeter til fans. Bare ærgeligt, at Barcelona faktisk er på hjemmebane, men det var vi jo også, da Copa del Rey finalen blev spillet på Bernabeu i 2013. Så må vi bare håbe, at Barcelona lider samme skæbne.
Emnet er blevet låst.
11 år 4 måneder siden #6363
af JimmyBroe
Jeg er her stadig XOXO
Besvaret af JimmyBroe på emne Om vores rivaler VII
Er det officielt?
Men ja, det er det helt rigtige valg. Så skal vi ikke ligge søvnløse over det.
---
Nå, bortset fra det. Jeg tror sgu vi vinder EM med det landshold...
Men ja, det er det helt rigtige valg. Så skal vi ikke ligge søvnløse over det.
---
Nå, bortset fra det. Jeg tror sgu vi vinder EM med det landshold...
Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding
Emnet er blevet låst.
11 år 4 måneder siden #6364
af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Om vores rivaler VII
Direkte rødt til Morata i går, for anden gang i denne sæson.
Emnet er blevet låst.
11 år 4 måneder siden #6365
af elle44
Begge røde kort er dog helt uforståelige. Det er synd, nu misser han vel finalen i Copa Italia
Besvaret af elle44 på emne Om vores rivaler VII
JesperA skrev: Direkte rødt til Morata i går, for anden gang i denne sæson.
Begge røde kort er dog helt uforståelige. Det er synd, nu misser han vel finalen i Copa Italia
Emnet er blevet låst.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
11 år 3 måneder siden #6366
af DarioGomez
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Ak Barcelona foran.
De har total kontrol over Sevilla, og det kan sgu ende grimt det her.
De har total kontrol over Sevilla, og det kan sgu ende grimt det her.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
- rene
- Gæst
-
11 år 3 måneder siden #6367
af rene
Besvaret af rene på emne Om vores rivaler VII
Lort 2 - 0 til Barcelona de har total kontrol over lortet, er bange for at mesterskabet er kørt
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6368
af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII
Mesterskabet har da været tabt i lang tid ;), vores egen skyld.
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6369
af real89
Besvaret af real89 på emne Om vores rivaler VII
synes sku det er lidt træls at se hvordan Sevilla spiller mod Barca...
var det mod Real madrid så havde de kæmpet røven ud af bukserne, gået ind i nærkampene, løbet for hinanden som sindsyge og givet sig 120% igennem hele kampen, svedt blod om nødvendigt..MEN mod Barca, nej nej nej nej nej..de lunter bare, stiller sig ned og afventer går ikke ind i fysisk nærkampe..kommer for sent i alt det de gør og kan ikke ramme hinanden når de endelig får bolden....mmm det lugter lidt..
var det mod Real madrid så havde de kæmpet røven ud af bukserne, gået ind i nærkampene, løbet for hinanden som sindsyge og givet sig 120% igennem hele kampen, svedt blod om nødvendigt..MEN mod Barca, nej nej nej nej nej..de lunter bare, stiller sig ned og afventer går ikke ind i fysisk nærkampe..kommer for sent i alt det de gør og kan ikke ramme hinanden når de endelig får bolden....mmm det lugter lidt..
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6370
af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om vores rivaler VII
Jeg synes Sevilla spiller en ganske fin kamp. Barcelona er bare skarpe pt. og det må man så anerkende. Det sagt, så ser jeg stadig en mulighed for, at Sevilla kan hente et point i aftenens kamp.
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6371
af real89
Helt enig..det er sku selvforskyldt. .trist når man har så god en trup, at det ikke kunne blive til mere..men okay..vi har da stadig Chl.som jeg mener vi har en rimlig god chance for at tage..men self. Vi skal lige have overstået At. Madrid, hvilke efter jeg har set dem spille mod Malaga idag, tror vi kan overvinde..de var sku meget heldige med det ene point mod Malaga, ufortjent i min optik.
Besvaret af real89 på emne Om vores rivaler VII
asp3200 skrev: Mesterskabet har da været tabt i lang tid ;), vores egen skyld.
Helt enig..det er sku selvforskyldt. .trist når man har så god en trup, at det ikke kunne blive til mere..men okay..vi har da stadig Chl.som jeg mener vi har en rimlig god chance for at tage..men self. Vi skal lige have overstået At. Madrid, hvilke efter jeg har set dem spille mod Malaga idag, tror vi kan overvinde..de var sku meget heldige med det ene point mod Malaga, ufortjent i min optik.
Emnet er blevet låst.