Om vores rivaler VII
11 år 3 måneder siden #6397
af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII
Raheem Sterling fik vist lige vist, hvorfor han nok liiiiige skal tage en sæson mere i Liverpool, så han kan arbejde med slutproduktet og stabiliteten.
Han er godt nok svingende - verdens største afbrænder, da Liverpool havde mest brug for et mål:)
Han er godt nok svingende - verdens største afbrænder, da Liverpool havde mest brug for et mål:)
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6398
af Dios
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Besvaret af Dios på emne Om vores rivaler VII
Porto FTW! Hahaha :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
- Brylle
- Gæst
-
11 år 3 måneder siden #6399
af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Om vores rivaler VII
Utroligt, at så store fejl kan ske på dette niveau. Hvis det kommer til at koste Bayern CL, så må de godt nok ærgre sig.
Casemiro er derudover startet rigtig fornuftigt. Der bliver lukket rigtig pænt af i rummet mellem midtbanen og forsvaret.
Casemiro er derudover startet rigtig fornuftigt. Der bliver lukket rigtig pænt af i rummet mellem midtbanen og forsvaret.
Emnet er blevet låst.
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
11 år 3 måneder siden #6400
af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om vores rivaler VII
Bayern reducer og Barcelona fører 0-1
Emnet er blevet låst.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
11 år 3 måneder siden #6401
af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Om vores rivaler VII
Hvis Bayern ryger ud, står Barca med virkelig gode muligheder for at vinde The Treble...
Det havde jeg i hvert fald ik troet på for 4-5 måneder siden.
Det havde jeg i hvert fald ik troet på for 4-5 måneder siden.
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6402
af Sahinovic
Florentino Pérez
Besvaret af Sahinovic på emne Om vores rivaler VII
Det kan være det er i år vi får den længe ventede Champions League finale mellem Real Madrid - FC Barcelona.
Florentino Pérez
Emnet er blevet låst.
- Storken
- Gæst
-
11 år 3 måneder siden #6403
af Storken
Så er den rettet ;-)
Besvaret af Storken på emne Om vores rivaler VII
Sahinovic skrev: Det kan være det er i år vi får den længe ventede Champions League finale mellem
RealAtletico Madrid - FC Barcelona.
Så er den rettet ;-)
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6404
af Kroos
Rettet rettet.
Besvaret af Kroos på emne Om vores rivaler VII
Storken skrev:
Sahinovic skrev: Det kan være det er i år vi får en
den længe ventedeChampions League finale mellemRealAtletico Madrid - FC Barcelona.
Så er den rettet ;-)
Rettet rettet.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6405
af Fondo_Sur
Sådan.
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om vores rivaler VII
Kroos skrev:
Storken skrev:
Sahinovic skrev: Det kan være det er i år vi får en
den længe ventedeChampions League finale mellem Real Madrid - FC Porto.
Så er den rettet ;-)
Rettet rettet.
Sådan.
Følgende bruger(e) sagde tak: SR4
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6406
af Fondo_Sur
For at sige det klart. Hvis man er frustreret over Bale i Real Madrid, så er Sterling nok den spiller, som kan frustrere yderligere.
Sterling kan løbe... og det var det.
Hans tekniske færdigheder er pinlige i forhold til hans hype. Ligeså hans ringe skudfærdigheder.
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om vores rivaler VII
M_linding skrev: Raheem Sterling fik vist lige vist, hvorfor han nok liiiiige skal tage en sæson mere i Liverpool, så han kan arbejde med slutproduktet og stabiliteten.
For at sige det klart. Hvis man er frustreret over Bale i Real Madrid, så er Sterling nok den spiller, som kan frustrere yderligere.
Sterling kan løbe... og det var det.
Hans tekniske færdigheder er pinlige i forhold til hans hype. Ligeså hans ringe skudfærdigheder.
Sidste redigering: 11 år 3 måneder siden ved Fondo_Sur.
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6407
af Damholt
Besvaret af Damholt på emne Om vores rivaler VII
Helt enig omkring Sterling. Når han får ros for en dribletur, så er det som regel mere held end forstand, der gør, at han kommer forbi en mand.
Næh du, hvis vi skal have øjnene på en af Liverpools spillere, så giv lige Jordon Ibe et år eller to mere på Anfield, og så har folk glemt Sterling. Han bliver helt vild ham dér.
Næh du, hvis vi skal have øjnene på en af Liverpools spillere, så giv lige Jordon Ibe et år eller to mere på Anfield, og så har folk glemt Sterling. Han bliver helt vild ham dér.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6408
af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Om vores rivaler VII
Nu laver jeg et indlæg, som de fleste Barcelona fans vil afsky, men here it comes.
Jeg synes virkelig, at Barcelona har held i uheld i deres lodtrækninger. På papiret ser de hårde ud - City og PSG. Wooh, to mestrehold. Men når det kommer til stykket, så har de vist sig at være sindsygt 'heldige'.
Manchester City er og bliver et skodhold europæisk, og det hjælper ikke ligefrem, at Touré ikke var med i første kamp. Det var en walkover. Det kunne man have forudset. Så trækker de PSG. På papiret et stærkt hold, som egentligt kan præstere mod Barcelona. Men om så de ikke har halvdelen af deres hold ude, hvilket selvfølgelig har den effekt, at kampen i går bliver en fucking strandtur for Barcelona.
Jeg ved ikke, hvordan jeg skal forklare det. Det ville jo have været værre, hvis de havde snuppet Leverkusen og Monaco, men jeg synes bare, at de altid har held i de uheldige lodtrækninger.
Måske jeg bare er bitter over, at PSG ikke kunne mere i går.
Jeg synes virkelig, at Barcelona har held i uheld i deres lodtrækninger. På papiret ser de hårde ud - City og PSG. Wooh, to mestrehold. Men når det kommer til stykket, så har de vist sig at være sindsygt 'heldige'.
Manchester City er og bliver et skodhold europæisk, og det hjælper ikke ligefrem, at Touré ikke var med i første kamp. Det var en walkover. Det kunne man have forudset. Så trækker de PSG. På papiret et stærkt hold, som egentligt kan præstere mod Barcelona. Men om så de ikke har halvdelen af deres hold ude, hvilket selvfølgelig har den effekt, at kampen i går bliver en fucking strandtur for Barcelona.
Jeg ved ikke, hvordan jeg skal forklare det. Det ville jo have været værre, hvis de havde snuppet Leverkusen og Monaco, men jeg synes bare, at de altid har held i de uheldige lodtrækninger.
Måske jeg bare er bitter over, at PSG ikke kunne mere i går.
Emnet er blevet låst.