Om vores rivaler VII

11 år 2 måneder siden #6409 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Tja - jeg er nu ret sikker på, at Bayern, Real Madrid og Atlético også havde elimineret både City og Paris ret sikkert.

Afstanden til fransk og engelsk fodbold er altså ganske stor. Så Barcelona fik en meget fin lodtræking; begge gange - det gjorde vi nu også med Schalke.

Det værste ved Barcelonas sejr er, at de kan gå all-in søndag mod Valencia; da de ved, at returen bliver en afslappet affære. Det havde været bedre, hvis de havde tabt og skulle have sparet spillere.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
11 år 2 måneder siden #6410 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om vores rivaler VII

Sebberg skrev: Nu laver jeg et indlæg, som de fleste Barcelona fans vil afsky, men here it comes.

Jeg synes virkelig, at Barcelona har held i uheld i deres lodtrækninger. På papiret ser de hårde ud - City og PSG. Wooh, to mestrehold. Men når det kommer til stykket, så har de vist sig at være sindsygt 'heldige'.

Manchester City er og bliver et skodhold europæisk, og det hjælper ikke ligefrem, at Touré ikke var med i første kamp. Det var en walkover. Det kunne man have forudset. Så trækker de PSG. På papiret et stærkt hold, som egentligt kan præstere mod Barcelona. Men om så de ikke har halvdelen af deres hold ude, hvilket selvfølgelig har den effekt, at kampen i går bliver en fucking strandtur for Barcelona.

Jeg ved ikke, hvordan jeg skal forklare det. Det ville jo have været værre, hvis de havde snuppet Leverkusen og Monaco, men jeg synes bare, at de altid har held i de uheldige lodtrækninger.

Måske jeg bare er bitter over, at PSG ikke kunne mere i går.

Det kunne også bare være at de er så godt kørende lige pt. at de får det til at se ud som om de har held i de uheldige lodtrækninger? At de får det til at se let ud synes jeg nu er deres fortjeneste og jeg er ret sikker på at de på nuværende tidspunkt også havde smidt alle de andre hold ud som stadig er med i Champions League.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200
Emnet er blevet låst.
11 år 2 måneder siden #6411 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Om vores rivaler VII

Sahinovic skrev:

Sebberg skrev: Nu laver jeg et indlæg, som de fleste Barcelona fans vil afsky, men here it comes.

Jeg synes virkelig, at Barcelona har held i uheld i deres lodtrækninger. På papiret ser de hårde ud - City og PSG. Wooh, to mestrehold. Men når det kommer til stykket, så har de vist sig at være sindsygt 'heldige'.

Manchester City er og bliver et skodhold europæisk, og det hjælper ikke ligefrem, at Touré ikke var med i første kamp. Det var en walkover. Det kunne man have forudset. Så trækker de PSG. På papiret et stærkt hold, som egentligt kan præstere mod Barcelona. Men om så de ikke har halvdelen af deres hold ude, hvilket selvfølgelig har den effekt, at kampen i går bliver en fucking strandtur for Barcelona.

Jeg ved ikke, hvordan jeg skal forklare det. Det ville jo have været værre, hvis de havde snuppet Leverkusen og Monaco, men jeg synes bare, at de altid har held i de uheldige lodtrækninger.

Det kunne også bare være at de er så godt kørende lige pt. at de får det til at se ud som om de har held i de uheldige lodtrækninger? At de får det til at se let ud synes jeg nu er deres fortjeneste og jeg er ret sikker på at de på nuværende tidspunkt også havde smidt alle de andre hold ud som stadig er med i Champions League.

Synes du virkelig det? Jeg synes, at deres midtbane er ikke-eksisterende. De tre mål, som de fik i går, er jo helt fatale fejl, hvor backen pludseligt ikke er nede ved sin plads og lignende.
Emnet er blevet låst.
11 år 2 måneder siden #6412 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om vores rivaler VII

Sebberg skrev:

Sahinovic skrev:

Synes du virkelig det? Jeg synes, at deres midtbane er ikke-eksisterende. De tre mål, som de fik i går, er jo helt fatale fejl, hvor backen pludseligt ikke er nede ved sin plads og lignende.

De fleste mål kommer når det andet hold kommer til at lave en ''fejl'', så er spørgsmålet bare om man er god nok til at kunne få det andet hold til at lave disse fejl. Hvis vi skal tale om fatale fejl så skulle du bare have set vores gode gamle Alonso igår, den var ikke god.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Sahinovic.
Emnet er blevet låst.
11 år 2 måneder siden #6413 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII
Iniesta er ude i to-tre uger, måske mere med omfattende skader på ryggen. Så må vi se om xavi skal ind.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
11 år 2 måneder siden #6414 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om vores rivaler VII

asp3200 skrev: Iniesta er ude i to-tre uger, måske mere med omfattende skader på ryggen. Så må vi se om xavi skal ind.

De har heller ikke ligefrem den bredeste midtbane, men de skal være glad for de afgjorde kvartfinalen.
Emnet er blevet låst.
11 år 2 måneder siden #6415 af DarioGomez
Nå; i morgen 16.00 spilles weekendens vigtigste kamp set med vores briller.

Tror I på, at Valencia kan drille hjemmeholdet, eller?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
11 år 2 måneder siden #6416 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Om vores rivaler VII

DarioGomez skrev: Nå; i morgen 16.00 spilles weekendens vigtigste kamp set med vores briller.

Nej, valencia ude er no go
Emnet er blevet låst.
  • rene
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #6417 af rene
Besvaret af rene på emne Om vores rivaler VII

asp3200 skrev:

DarioGomez skrev: Nå; i morgen 16.00 spilles weekendens vigtigste kamp set med vores briller.

Nej, valencia ude er no go

Har også på fornemmelsen at den kamp vinder Barca, og dermed er de meget tæt på at kalde sig spanske mestre igen, men Valencia har nogle spændende
spillere så man ved aldrig, jeg håber de kan tage en uafgjort.
Emnet er blevet låst.
11 år 2 måneder siden #6418 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII
Nu skal det ikke opfattes som et vredesudbrud, fra min side...:)

Men jeg er lidt træt af, at sæsonen skal "aflives" hver anden weekend - det giver ingen mening.

Selvom Barcelona skulle vinde i dag, så er der stadig 6 kampe tilbage, og en uafgjort til Barcelona vil tippe tingene i vores retning (så længe Real Madrid vinder). Hvem ved, måske giver Ateltico rent faktisk Barcelona modstand i sidste runde? De er jo truet af både Valencia og Sevilla, og har muligvis noget at spille for til det sidste.

Og med de uforudsigelige pointtab som Barcelona har haft denne sæson - også i perioder hvor de ellers så stærke ud - hvorfor skulle der så ikke kunne komme endnu en uventet uafgjort?

Jeg synes i hvert fald lige, at vi skal have kampene spillet, før vi konkluderer noget;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7, JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
11 år 2 måneder siden #6419 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om vores rivaler VII
Lad mig bringe lidt optimisme på banen.

Barcelona har ikke vundet 7 La Liga kampe i streg siden starten af sidste sæson hvor man vandt 8 ud af de første 8 kampe.

Så vi skal ikke kaste mesterskabet i skraldespanden selv hvis Barca vinder idag.
Hvis vi fejer vores modstandere af banen så kan vi vinde ligaen helt til og med sidste kampdag. Det pres som Barcaspillerne har på sig hver evig eneste kamp er kun en fordel for os. Vi skal selvfølgelig vinde 7 kampe også men det har vi gjort før med selvsamme hold for ikke mange måneder siden.

Jeg er optimistisk.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, M_linding
Emnet er blevet låst.
11 år 2 måneder siden #6420 af DarioGomez
Bittert, at Valencia koger tidligt i kampen, og så brænder et straffe kort efter.

:(

Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum