Om vores rivaler VII

11 år 2 måneder siden #6421 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
For helvede Valencia.

Nå; det ser værre og værre ud for de mesterskabschancer.

Espanyol ude
Getafe hjemme
Córdoba ude
Real Sociedad hjemme
Atlético ude
Deportivo hjemme

Det er ikke umuligt, at Barcelona smider point, men det kræver godt nok held, hvis vi skal vinde det her mesterskab.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved DarioGomez.
Emnet er blevet låst.
  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #6422 af Storken
Besvaret af Storken på emne Om vores rivaler VII

DarioGomez skrev: For helvede Valencia.

Nå; det ser værre og værre ud for de mesterskabschancer.

Espanyol ude
Getafe hjemme
Córdoba ude
Real Sociedad hjemme
Atlético ude
Deportivo hjemme

Det er ikke umuligt, at Barcelona smider point, men det kræver godt nok held, hvis vi skal vinde det her mesterskab.

Atletico Madrid på udebane er godt nok ikke nogen walk-over. Spørgsmålet er dog om Atleti har noget at spille for til den tid, da tredje pladsen snart virker sikker.
Emnet er blevet låst.
11 år 2 måneder siden #6423 af DarioGomez
Enig. Men mon ikke at Sevilla ude går lige op med den kamp? :)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
11 år 2 måneder siden #6424 af zigriaosmani
Besvaret af zigriaosmani på emne Om vores rivaler VII
Det ser desværre ualmindelig svært ud. Det må jeg også selv erkende. Man giver selvfølgelig aldrig op, men som det ser ud lige nu, så er det vidst kun Real Sociedad og Atletico, som ser ud til at være de eneste med et hjælpende hånd. Tvivler så hvor vidt atletico giver for den kamp, da vi er blevet et større hade klub for atletico end vi var før Simeoni kom til. Puha..

Men håbet er der selvfølgelig stadig, vi har set før at klubberne kan få gummiben, med hensyn til kampe i CHL og Copa.
Emnet er blevet låst.
  • Johnson
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #6425 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Om vores rivaler VII
Er der nogen der synes at Barcelona ligner et hold der vinder de resterende kampe? De blev spillet ud af banen af Valencia i første halvleg. Problemet er snarere at Real Madrid nok heller ikke vinder de resterende kampe. Det er en underlig sæson. Real Madrid har uden tvivl det bedste mandskab og de kunne vinde alt i år, men er havnet i selvskabte problemer. Barcelona har et hold der ikke burde vinde noget som helst i år og de ligger til at kunne vinde det hele på grund af andres fadæser.
Emnet er blevet låst.
  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #6426 af Storken
Besvaret af Storken på emne Om vores rivaler VII

Johnson skrev: Er der nogen der synes at Barcelona ligner et hold der vinder de resterende kampe? De blev spillet ud af banen af Valencia i første halvleg. Problemet er snarere at Real Madrid nok heller ikke vinder de resterende kampe. Det er en underlig sæson. Real Madrid har uden tvivl det bedste mandskab og de kunne vinde alt i år, men er havnet i selvskabte problemer. Barcelona har et hold der ikke burde vinde noget som helst i år og de ligger til at kunne vinde det hele på grund af andres fadæser.

Barca har været det klart bedste fodboldhold i 2015. Barcas topkampe i dette kalenderår:
Barcelona 3-1 Atletico Madrid
Barcelona 1-0 Atletico Madrid
Atletico Madrid 2-3 Barcelona
Manchester City 1-2 Barcelona
Barcelona 1-0 Manchester City
Barcelona 2-1 Real Madrid
Paris Saint Germain 1-3 Barcelona

Det er alligevel ret imponerende.
Emnet er blevet låst.
11 år 2 måneder siden #6427 af DarioGomez
På nuværende tidspunkt er det kompet underordnet, hvordan et hold spiller, så længe man vinder, og det gør Barcelona. Desværre.

Emnet er blevet låst.
11 år 2 måneder siden #6428 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Om vores rivaler VII
Barca er et vinderhold, og kampen idag understøttede det. Ikke fordi, at de spillede så meget bedre, men de havde "heldet" med sig. Stolpe ud og et brændt straffe er usædvanlig uheldigt, men det er de sidste marginaler, som man skal bruge, når et mesterskab skal i hus..

For mig at, så er resten af kampprogrammet sværest for os.
Vores kampe mod Sevilla og Valencia går cirka op med deres kampe mod Atletico og Real Sociedad. Hvis begge hold vinder lige mange point i de to kampe, så er det op til Barca at snuble.
De har en svær kamp mod Espanyol, men vi har Celta og Malaga i aften som middelmodstanderene.
Jeg tror stadig på mesterskabet, men det er i det mindre kampe, at det hele bliver afgjort, hvor Barca forhåbentlig snubler. Det afgøres formentlig ikke i de store resterende kampe, da vi objektivt set har mindst ligeså svære kampe tilbage som dem.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Emnet er blevet låst.
11 år 2 måneder siden #6429 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om vores rivaler VII

Johnson skrev: Er der nogen der synes at Barcelona ligner et hold der vinder de resterende kampe? De blev spillet ud af banen af Valencia i første halvleg. Problemet er snarere at Real Madrid nok heller ikke vinder de resterende kampe. Det er en underlig sæson. Real Madrid har uden tvivl det bedste mandskab og de kunne vinde alt i år, men er havnet i selvskabte problemer. Barcelona har et hold der ikke burde vinde noget som helst i år og de ligger til at kunne vinde det hele på grund af andres fadæser.

''Vinder det hele på grund af andres fadæser'',- altså kom nu med noget bedre for helvede. De vinder mesterskabet fordi de har været bedre end os, den er ganske enkelt ikke længere, og havde vi vundet mesterskabet så havde det også været fordi vi ganske enkelt bare har været bedre end dem. Tabellen lyver aldrig, så stop nu med den tabermentalitet og erkend at de bare har været bedre på længere sigt.

At vi overhovedet har et bedre mandskab er jeg nu heller ikke helt så sikker på.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200
Emnet er blevet låst.
11 år 2 måneder siden #6430 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om vores rivaler VII
Raul Tamudo tilbage for Espanyol også skal vi nok komme foran i tabellen igen.

Som det er lige pt., så er det dog marginalerne, som afgør alt. Det kan dermed ende med alt... eller intet.
Emnet er blevet låst.
11 år 2 måneder siden #6431 af zigriaosmani
Besvaret af zigriaosmani på emne Om vores rivaler VII

Sahinovic skrev:

''Vinder det hele på grund af andres fadæser'',- altså kom nu med noget bedre for helvede. De vinder mesterskabet fordi de har været bedre end os, den er ganske enkelt ikke længere, og havde vi vundet mesterskabet så havde det også været fordi vi ganske enkelt bare var bedre end dem. Tabellen lyver aldrig, så stop nu med den tabermentalitet og erkend at de bare har været bedre på længere sigt.

At vi overhovedet har et bedre mandskab er jeg nu heller ikke helt så sikker på.

Enig her desværre. Hvis de på nogen måder har været heldig, så har vi også været heldig. Hvis de på nogen måder har levet af andres fadæser, så havde vi også gjort det! Ganske enkelt er det. Det er en ret følelsesmæssigt punkt man er nået til. Det er det smukke ved, at man er fans af sine egne hold. Det er glæden af fodbold, men kan sågar også ganske enkelt være det modsatte. Lad os nu, for Real Madrids side, ikke ønske at sige noget negativ på grund af, at vi er bagud. Sæsonen er ikke færdig endnu, vi har stadigvæk langt endnu, så vi giver ikke håb til det er matematik' s umuligt. Selvom vi taber, må vi, som Real fan, lykønske Barca, og ikke fremstå som nogen taber - agtig rådne fans :). Sæsonen er endnu ikke slut, så skal vi ikke bare i stedet gi vores støtte, vores allersidste støtte for den her sæson? Det giver i ihvertfald ikke nogen mening at kaste det hvide flag eller gå helt ned i kælderen, fordi man synes det ene eller det andet om Barcas føring lige nu.

Hala Madrid!
Følgende bruger(e) sagde tak: Sam
Emnet er blevet låst.
  • Johnson
  • Gæst
  • Gæst
11 år 2 måneder siden #6432 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Om vores rivaler VII
Tænk at man har behov for at bruge ord som "tabermentalitet" og "taberagtige rådne fans" fordi man ellers svært ved at udtrykke sin uenighed, og alligevel i samme besvarelse gøre opmærksom på at man ikke skal lade sine følelser være styrende for det man skriver. Hvis ikke disse udtryk er ureflekterede følelsesudbrud så må jeg betragte det som et udtryk for skribenternes generelle evne til at udtrykke sig.

Jeg mener at Real Madrid har det bedste mandskab som jeg skrev, det betyder selvfølgelig ikke at man så har fortjent at vinde alle kampe. Det gør man sig fortjent til på banen. Det troede jeg egentlig ikke man behøvede at skrive. Hvis Barca vinder mesterskabet med et dårligere mandskab har de selvfølgelig fortjent det. Det ændrer dog ikke ved det som jeg skrev: At Real Madrid har det bedste mandskab og dermed alle forudsætninger for at vinde det hele, men de står i en situation hvor de kan risikere at smide det hele på gulvet. Det synes jeg er en stilfærdig kommentar som ikke burde give anledning til den ene dummere fortolkning end den anden, hver især skrevet i et ubehjælpsomt sprog
Sidste redigering: 11 år 2 måneder siden ved Johnson.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum