Om vores rivaler VII
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Nå; det ser værre og værre ud for de mesterskabschancer.
Espanyol ude
Getafe hjemme
Córdoba ude
Real Sociedad hjemme
Atlético ude
Deportivo hjemme
Det er ikke umuligt, at Barcelona smider point, men det kræver godt nok held, hvis vi skal vinde det her mesterskab.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Storken
- Gæst
-
DarioGomez skrev: For helvede Valencia.
Nå; det ser værre og værre ud for de mesterskabschancer.
Espanyol ude
Getafe hjemme
Córdoba ude
Real Sociedad hjemme
Atlético ude
Deportivo hjemme
Det er ikke umuligt, at Barcelona smider point, men det kræver godt nok held, hvis vi skal vinde det her mesterskab.
Atletico Madrid på udebane er godt nok ikke nogen walk-over. Spørgsmålet er dog om Atleti har noget at spille for til den tid, da tredje pladsen snart virker sikker.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- zigriaosmani
- Senior bruger
-
Men håbet er der selvfølgelig stadig, vi har set før at klubberne kan få gummiben, med hensyn til kampe i CHL og Copa.
- Johnson
- Gæst
-
- Storken
- Gæst
-
Johnson skrev: Er der nogen der synes at Barcelona ligner et hold der vinder de resterende kampe? De blev spillet ud af banen af Valencia i første halvleg. Problemet er snarere at Real Madrid nok heller ikke vinder de resterende kampe. Det er en underlig sæson. Real Madrid har uden tvivl det bedste mandskab og de kunne vinde alt i år, men er havnet i selvskabte problemer. Barcelona har et hold der ikke burde vinde noget som helst i år og de ligger til at kunne vinde det hele på grund af andres fadæser.
Barca har været det klart bedste fodboldhold i 2015. Barcas topkampe i dette kalenderår:
Barcelona 3-1 Atletico Madrid
Barcelona 1-0 Atletico Madrid
Atletico Madrid 2-3 Barcelona
Manchester City 1-2 Barcelona
Barcelona 1-0 Manchester City
Barcelona 2-1 Real Madrid
Paris Saint Germain 1-3 Barcelona
Det er alligevel ret imponerende.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
For mig at, så er resten af kampprogrammet sværest for os.
Vores kampe mod Sevilla og Valencia går cirka op med deres kampe mod Atletico og Real Sociedad. Hvis begge hold vinder lige mange point i de to kampe, så er det op til Barca at snuble.
De har en svær kamp mod Espanyol, men vi har Celta og Malaga i aften som middelmodstanderene.
Jeg tror stadig på mesterskabet, men det er i det mindre kampe, at det hele bliver afgjort, hvor Barca forhåbentlig snubler. Det afgøres formentlig ikke i de store resterende kampe, da vi objektivt set har mindst ligeså svære kampe tilbage som dem.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Johnson skrev: Er der nogen der synes at Barcelona ligner et hold der vinder de resterende kampe? De blev spillet ud af banen af Valencia i første halvleg. Problemet er snarere at Real Madrid nok heller ikke vinder de resterende kampe. Det er en underlig sæson. Real Madrid har uden tvivl det bedste mandskab og de kunne vinde alt i år, men er havnet i selvskabte problemer. Barcelona har et hold der ikke burde vinde noget som helst i år og de ligger til at kunne vinde det hele på grund af andres fadæser.
''Vinder det hele på grund af andres fadæser'',- altså kom nu med noget bedre for helvede. De vinder mesterskabet fordi de har været bedre end os, den er ganske enkelt ikke længere, og havde vi vundet mesterskabet så havde det også været fordi vi ganske enkelt bare har været bedre end dem. Tabellen lyver aldrig, så stop nu med den tabermentalitet og erkend at de bare har været bedre på længere sigt.
At vi overhovedet har et bedre mandskab er jeg nu heller ikke helt så sikker på.
Florentino Pérez
Som det er lige pt., så er det dog marginalerne, som afgør alt. Det kan dermed ende med alt... eller intet.
- zigriaosmani
- Senior bruger
-
Sahinovic skrev:
''Vinder det hele på grund af andres fadæser'',- altså kom nu med noget bedre for helvede. De vinder mesterskabet fordi de har været bedre end os, den er ganske enkelt ikke længere, og havde vi vundet mesterskabet så havde det også været fordi vi ganske enkelt bare var bedre end dem. Tabellen lyver aldrig, så stop nu med den tabermentalitet og erkend at de bare har været bedre på længere sigt.
At vi overhovedet har et bedre mandskab er jeg nu heller ikke helt så sikker på.
Enig her desværre. Hvis de på nogen måder har været heldig, så har vi også været heldig. Hvis de på nogen måder har levet af andres fadæser, så havde vi også gjort det! Ganske enkelt er det. Det er en ret følelsesmæssigt punkt man er nået til. Det er det smukke ved, at man er fans af sine egne hold. Det er glæden af fodbold, men kan sågar også ganske enkelt være det modsatte. Lad os nu, for Real Madrids side, ikke ønske at sige noget negativ på grund af, at vi er bagud. Sæsonen er ikke færdig endnu, vi har stadigvæk langt endnu, så vi giver ikke håb til det er matematik' s umuligt. Selvom vi taber, må vi, som Real fan, lykønske Barca, og ikke fremstå som nogen taber - agtig rådne fans :). Sæsonen er endnu ikke slut, så skal vi ikke bare i stedet gi vores støtte, vores allersidste støtte for den her sæson? Det giver i ihvertfald ikke nogen mening at kaste det hvide flag eller gå helt ned i kælderen, fordi man synes det ene eller det andet om Barcas føring lige nu.
Hala Madrid!
- Johnson
- Gæst
-
Jeg mener at Real Madrid har det bedste mandskab som jeg skrev, det betyder selvfølgelig ikke at man så har fortjent at vinde alle kampe. Det gør man sig fortjent til på banen. Det troede jeg egentlig ikke man behøvede at skrive. Hvis Barca vinder mesterskabet med et dårligere mandskab har de selvfølgelig fortjent det. Det ændrer dog ikke ved det som jeg skrev: At Real Madrid har det bedste mandskab og dermed alle forudsætninger for at vinde det hele, men de står i en situation hvor de kan risikere at smide det hele på gulvet. Det synes jeg er en stilfærdig kommentar som ikke burde give anledning til den ene dummere fortolkning end den anden, hver især skrevet i et ubehjælpsomt sprog