Om vores rivaler VII

11 år 3 måneder siden #6433 af zigriaosmani
Besvaret af zigriaosmani på emne Om vores rivaler VII

Johnson skrev: Tænk at man har behov for at bruge ord som "tabermentalitet" og "taberagtige rådne fans" fordi man ellers svært ved at udtrykke sin uenighed, og alligevel i samme besvarelse gøre opmærksom på at man ikke skal lade sine følelser være styrende for det man skriver. Hvis ikke disse udtryk er ureflekterede følelsesudbrud så må jeg betragte det som et udtryk for skribenternes generelle evne til at udtrykke sig.

Jeg mener at Real Madrid har det bedste mandskab som jeg skrev, det betyder selvfølgelig ikke at man så har fortjent at vinde alle kampe. Det gør man sig fortjent til på banen. Det troede jeg egentlig ikke man behøvede at skrive. Hvis Barca vinder mesterskabet med et dårligere mandskab har de selvfølgelig fortjent det. Det ændrer dog ikke ved det som jeg skrev: At Real Madrid har det bedste mandskab og dermed alle forudsætninger for at vinde det hele, men de står i en situation hvor de kan risikere at smide det hele på gulvet. Det synes jeg er en stilfærdig kommentar som ikke burde give anledning til den ene dummere fortolkning end den anden, hver især skrevet i et ubehjælpsomt sprog

Så fordi du skriver bedre end vise andre, betyder det så, at vi ikke må bruge ord som "tabermentalitet" og "taberagtige rådne fans" til at udtrykke vores uenighed? At dette giver anledning til dig, til at bruge ordet "fadæse" til at nedgør et andet klub?

Kan godt være, at jeg ikke skriver flot eller udtrykker mig godt nok, men du er vidst lidt på samme måde som vi er. Man vælger vel bare at benytte sig af ord, som man mener er korrekte, hvilket det er i dette tilfælde. Ingen grund til at blive sur over det :)
Emnet er blevet låst.
  • Johnson
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #6434 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Om vores rivaler VII
Jeg synes måske bare at der er flere herinde som har meget travlt med at fortælle andre hvordan man skal være fan af Real Madrid på den rigtige måde. Det kommer der sjældent noget godt ud af.
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6435 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om vores rivaler VII
Johnson det kunne være rart, hvis du skrev lidt pænere her på forum.

Det er ikke i orden, at du er efter andre folk for deres sproglige evner, når du ikke engang selv kan finde ud af at sætte kommaer korrekt. Stram venligst op. Mvh

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Emnet er blevet låst.
  • Johnson
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #6436 af Johnson
Det kunne være, at du skulle gøre dig den ulejlighed at læse en tråd igennem hvis du har til sinde at gøre dig til dommer over hvem der skal stramme op eller ej.
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6437 af zigriaosmani
Besvaret af zigriaosmani på emne Om vores rivaler VII

Johnson skrev: Det kunne være, at du skulle gøre dig den ulejlighed at læse en tråd igennem hvis du har til sinde at gøre dig til dommer over hvem der skal stramme op eller ej.

Jeg tror også du misforstod nogens sætninger. Jeg skrev ikke at du er en taber - agtig råden fan, men nærmere at vi som helhed vi være det, da vi ganske enkelt vi stå dårlig som fans. Specielt nu hvor sæsonen ikke er slut endnu. Der er en kæmpe forskel på det jeg skriver, og det mere du gør det til. Det er fint, at du ønsker at debatter, men der ingen der hader dig her, så det giver hellere ingen mening at tale andre ned :). Vi er trods alt ikke journalister alle sammen, gudskelov for det!
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6438 af Kassow-Rossing
Det handler ikke om tråden, som jeg har læst hver enkelt side af, men om dit sprogbrug. Skriv pænere blev der sagt.

Emnet er blevet låst.
  • Johnson
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #6439 af Johnson
"skriv pænere blev der sagt" Hvem tror du at du er? Hvis dine administrator-rettigheder får dig til at føle magtfuld, så er det jo blot patetisk. Det er jo tydeligt for enhver at jeg ikke har brugt nedladende gloser om nogen herinde på denne side, men at der findes flere på denne side, som har utrolig travlt med at rakke ned på hinanden. Personangreb er efterhånden blevet normen herinde. Det vælger jeg at sige fra over for. At du ikke kan skelne mellem hvad der er et latrinært angreb på folk man er uenige med og et passende modsvar på den efterhånden etablerede debatstil, det er dit problem.
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6440 af Kassow-Rossing
Du har i alt lavet 65 indlæg her på siden og mere end 55 af dem har været nedladende. Du skal ikke tage det så tungt at der kommer end og beder dig om at skrive pænere. Tag det op til efterretning og prøv at forbedre dit sprog i fremtiden. Som du også fik fortalt i sidste uge: "Det skrevne sprog står hårdere end det talte".

Du kan finde det i retningslinjerne på Madridista.dk

Emnet er blevet låst.
  • Johnson
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #6441 af Johnson
Hvad er det for noget løgnagtigt fis du skriver. Jeg har ikke brugt nedladende gloser om nogen herinde. Jeg blander mig generelt ikke i diskussionerne og de få gange jeg har gjort det, har det altid været uden brug af nedladende gloser. Det er da noget underligt at du helt bevidst giver dig til at skrive usandheder fordi du gerne vil have ret. Det kan selvfølgelig også være at du forveksler mig med en anden, men så bør du nok orientere dig lidt bedre inden du giver dig til at kaste en dom over andre
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6442 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om vores rivaler VII
Jeg synes nu det er okay at prikke til hinanden engang imellem, umiddelbart finder jeg ikke Johnson's indlæg nedladende (hvis det var rettet mod mig), og det var trods alt mig der ''startede''. Jeg håber ikke du tager mit tidligere indlæg så tungt Johnson (hvilket jeg umiddelbart heller ikke tror), der var absolut intet ondt ment i det, selvom det i sidste ende kom til at se sådan ud.

- Tilbage til fodbold igen! (-;

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6443 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om vores rivaler VII
Og i øvrigt må i lige tage en slapper med at hetze hinanden over kommaer. Jeg læser selv på uni, men jeg orker da ikke at læse mit indlæg i gennem 100 gange, da vi alligevel kan se hvad hinanden mener. Så længe vi forstår hinandens pointer.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridnation.
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6444 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Fandeme mærkeligt at sidde og holde med Bayern München, men ryger vi ud i morgen, så er de sgu det eneste hold, der kan stoppe FC Barcelona i år!

Og hellere tyskerne end dem - trods alt!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum