Om vores rivaler VII
- zigriaosmani
- Senior bruger
-
Johnson skrev: Tænk at man har behov for at bruge ord som "tabermentalitet" og "taberagtige rådne fans" fordi man ellers svært ved at udtrykke sin uenighed, og alligevel i samme besvarelse gøre opmærksom på at man ikke skal lade sine følelser være styrende for det man skriver. Hvis ikke disse udtryk er ureflekterede følelsesudbrud så må jeg betragte det som et udtryk for skribenternes generelle evne til at udtrykke sig.
Jeg mener at Real Madrid har det bedste mandskab som jeg skrev, det betyder selvfølgelig ikke at man så har fortjent at vinde alle kampe. Det gør man sig fortjent til på banen. Det troede jeg egentlig ikke man behøvede at skrive. Hvis Barca vinder mesterskabet med et dårligere mandskab har de selvfølgelig fortjent det. Det ændrer dog ikke ved det som jeg skrev: At Real Madrid har det bedste mandskab og dermed alle forudsætninger for at vinde det hele, men de står i en situation hvor de kan risikere at smide det hele på gulvet. Det synes jeg er en stilfærdig kommentar som ikke burde give anledning til den ene dummere fortolkning end den anden, hver især skrevet i et ubehjælpsomt sprog
Så fordi du skriver bedre end vise andre, betyder det så, at vi ikke må bruge ord som "tabermentalitet" og "taberagtige rådne fans" til at udtrykke vores uenighed? At dette giver anledning til dig, til at bruge ordet "fadæse" til at nedgør et andet klub?
Kan godt være, at jeg ikke skriver flot eller udtrykker mig godt nok, men du er vidst lidt på samme måde som vi er. Man vælger vel bare at benytte sig af ord, som man mener er korrekte, hvilket det er i dette tilfælde. Ingen grund til at blive sur over det :)
- Johnson
- Gæst
-
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Det er ikke i orden, at du er efter andre folk for deres sproglige evner, når du ikke engang selv kan finde ud af at sætte kommaer korrekt. Stram venligst op. Mvh
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Johnson
- Gæst
-
- zigriaosmani
- Senior bruger
-
Jeg tror også du misforstod nogens sætninger. Jeg skrev ikke at du er en taber - agtig råden fan, men nærmere at vi som helhed vi være det, da vi ganske enkelt vi stå dårlig som fans. Specielt nu hvor sæsonen ikke er slut endnu. Der er en kæmpe forskel på det jeg skriver, og det mere du gør det til. Det er fint, at du ønsker at debatter, men der ingen der hader dig her, så det giver hellere ingen mening at tale andre ned :). Vi er trods alt ikke journalister alle sammen, gudskelov for det!Johnson skrev: Det kunne være, at du skulle gøre dig den ulejlighed at læse en tråd igennem hvis du har til sinde at gøre dig til dommer over hvem der skal stramme op eller ej.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
- Johnson
- Gæst
-
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Du kan finde det i retningslinjerne på Madridista.dk
- Johnson
- Gæst
-
- Tilbage til fodbold igen! (-;
Florentino Pérez
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Og hellere tyskerne end dem - trods alt!
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...