Om vores rivaler VII

11 år 3 måneder siden #6457 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Statistisk set smider Barcelona vel maksimalt - som os i øvrigt - en ud af 100 to-måls-føringer, så muligheden, for at det sker igen, er vist behæftet med en del tvivl.

Desuden - så er der stor forskel på Sevilla og Espanyol; rent kvalitetsmæssigt. Desværre - for jeg håber godt nok, du får ret!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
  • L.Ahrendsen
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #6458 af L.Ahrendsen
Besvaret af L.Ahrendsen på emne Om vores rivaler VII
Alba rødt kort netop nu. Kom så Espanyol!
Emnet er blevet låst.
  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #6459 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Om vores rivaler VII
Hold kæft, hvor er jeg bare træt at at se den manglende respekt, som visse spillere udviser foran dommerne: Rául Garcia og Arda Turan i onsdags og i dag var det Alba og Moreno. Stram op!
Emnet er blevet låst.
  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #6460 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Om vores rivaler VII
www.marca.com/2015/04/25/futbol/equipos/...tico/1429983777.html

Det er ikke ligefrem et billede der behager en, et par uger inden den potentiel afgørende kamp for hvem der ende med La Liga titlen.

Og selvom, det også er svært at forestille sig en manager som Simeone fortælle sine spillere, at de skal trække foden fra speederen i en topkamp, mod et Barcelona mandskab som de har tabt samtlige tre kampe imod i denne sæson, så tror jeg stadigvæk, at de bære nag af fra i onsdags og fra Lissabon, sidste år. Det var i hvert fald den fornemelse, som jeg stod med, da jeg mødte flere Losrojiblancos-fans i det første opgør i kvart-finalen. De var tydeligvis stadig sure. Og det er de helt sikkert stadigvæk, efter kampen på Bernabeu, hvor der nærmest var tale om deja-vu for El Cholo og co.

Men forhåbentlig er der intet om billedet, og at det bare er mig der forsøger at starte en masse konspirationsteorier.
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6461 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Stop, stop! Jeg er sikker på, at Simeone og resten af holdet er en del mere professionelle end tapas-fed madrilener fra byens arbejderkvarter.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios
Emnet er blevet låst.
  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
11 år 3 måneder siden #6462 af Storken
Besvaret af Storken på emne Om vores rivaler VII
Jeg er slet ikke i tvivl om, at Simeone nok skal stille i stærkeste mod Barca. Der ville være ramaskrig, hvis han gjorde noget andet. Jeg tror dog ikke, at de vil kæmpe røven ud af bukserne, hvis kampen stod 1-0 til Barca og der var 5min igen :)

I må bare håbe, at Valencia er indenfor 6 point af Atletico på det tidspunkt. Det ville tvinge dem til at tage sig sammen.
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6463 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om vores rivaler VII
Di Maria er åbenbart blevet slået af holdet i Manchester. Har han virkeligt været så dårlig, at Ashley Young starter inde frem for ham?

United må ærge sig gul og grøn over, at de gav 75 mio euro for ham.
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6464 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om vores rivaler VII

madrid2000 skrev: Di Maria er åbenbart blevet slået af holdet i Manchester. Har han virkeligt været så dårlig, at Ashley Young starter inde frem for ham?

Ja. Han har været elendig i Manchester United, foruden sin fine sæsonstart. Han virker ikke til at kunne indfinde sig i alle LVG's mange rotationer, systemer etc. - jeg bliver ikke overrasket, hvis Di María er at finde i en anden europæisk topklub i 15/16.
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6465 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII

Daniel skrev:

madrid2000 skrev: Di Maria er åbenbart blevet slået af holdet i Manchester. Har han virkeligt været så dårlig, at Ashley Young starter inde frem for ham?

Ja. Han har været elendig i Manchester United, foruden sin fine sæsonstart. Han virker ikke til at kunne indfinde sig i alle LVG's mange rotationer, systemer etc. - jeg bliver ikke overrasket, hvis Di María er at finde i en anden europæisk topklub i 15/16.

Kunne vi få noget ud af at hive Di Maria hjem? Jeg var personligt virkelig glad for den lille argentiner. I øjeblikket har vi ingen i truppen, som kan det, Di Maria man. Hvert fald ikke i samme tempo.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6466 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Om vores rivaler VII

Pelle skrev:

Daniel skrev:

Kunne vi få noget ud af at hive Di Maria hjem? Jeg var personligt virkelig glad for den lille argentiner. I øjeblikket har vi ingen i truppen, som kan det, Di Maria man. Hvert fald ikke i samme tempo.

Jeg har tænkt akkurat sammen tanke, men jeg tror ikke på en mulig handel; han vil heller ikke selv skifte tilbage for at varme bænken.
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6467 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

Pelle skrev:

Daniel skrev:

Vi kan givetvis ikke og jeg synes bestemt heller ikke at man skal. Ángel di María bekendte kulør sidste sommer og det bør for altid have udelukket en tilbagevenden som spiller.

Til gengæld er jeg ret sikker på, at han er i Paris næste sæson.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon
Emnet er blevet låst.
11 år 3 måneder siden #6468 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Om vores rivaler VII
Jeg tror ikke det er realistisk. Jeg tror hverken Real eller Di Maria har lyst til en genforening.
Men synes bestemt klubben skal holde mulighederne åbne. Hvis nu en situation opstår.
Synes bestem vi mangler offensive kvalitetspiller på bænken.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum