Om vores rivaler VII

11 år 1 måned siden #6481 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om vores rivaler VII

DarioGomez skrev: Runde 35:

Lørdag 16.00
Córdoba - Barcelona
Lørdag 20.00
Sevilla - Real Madrid

Runde 36

Lørdag 18.00
FC Barcelona - Real Sociedad
Lørdag 20.00
Real Madrid Valencia

Runde 37 + runde 38

Ikke fastlagt

Det er da for irriterende altså.

Jeg er her stadig XOXO
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #6482 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om vores rivaler VII

DarioGomez skrev:

Siempre Madrid skrev:

Kassow-Rossing skrev: Angående DBU og Barcelona:

sporten.tv2.dk/fodbold/2015-04-28-dbu-sm...rbyder-dansk-akademi

Fornuftigt af DBU synes jeg. Nogle der er uenige? Det kommer nok også til at få konsekvenser for planer for vores egen ungdomsafdeling i DK, right?

Vores egen ungdoms-afdeling i Danmark? Mener du den i Horsens?

Den bliver der ikke problemer med og der er også en verden til forskel.

Barcelona vil jo lave et fast akademi, hvor man vil binde nogle spillere, mens Real Madrid blot holder et tids-afgrænset kursus, hvor man ikke har håndplukket nogen på forhånd.

Kassow - jeg håber seriøst, det her er et af de tilfælde, hvor det bare viser sig, at det kan være svært at fange ironi på skrift!

Hehe damn :) Jeg troede faktisk vores egen talentskole i DK var mere ambitiøst, men der tog jeg godt nok fejl. Jeg synes beslutningen fra DBU er ret fornuftigt baseret på deres argumenter om fremtiden.

JimmyBroe skrev:

DarioGomez skrev: Runde 35:

Lørdag 16.00
Córdoba - Barcelona
Lørdag 20.00
Sevilla - Real Madrid

Runde 36

Lørdag 18.00
FC Barcelona - Real Sociedad
Lørdag 20.00
Real Madrid Valencia

Runde 37 + runde 38

Ikke fastlagt

Det er da for irriterende altså.

Barcelona gik faktisk igennem meget lig det samme i den periode, hvor vi knuste alt og hele tiden var foran dem i ligaen. Ikke at jeg har meget respekt for det, men her kan du læse hvad de skrev om det i perioden:

fcbarcelona.dk/Nyheder/konspirationsteor...rer-i-barcelona.html

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Sidste redigering: 11 år 1 måned siden ved Kassow-Rossing.
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #6483 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om vores rivaler VII
Jeg har ingen teorier. Jeg mener bare.. Selvfølgelig skal vi spille før Barca..

Jeg er her stadig XOXO
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #6484 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII
Vi må ikke håbe, at Bayern og Barca ryger i straffesparkskonkurrence. Bayern har lige brændt 4 af 4.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #6485 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om vores rivaler VII

Det var dog en ynkelig nyhedsartikel.

Hvor er jeg glad for, at vi her på madridista.dk har et højere niveau.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #6486 af safari
Besvaret af safari på emne Om vores rivaler VII

Fondo_Sur skrev:

En ynkelig artikel, ligefrem? Den opsummerer bare hvilke rygter der har floreret i Catalonien, ikke at de rent faktisk decideret anklager en "højere" enhed for at stå bag den del af deres sæson. Jeg er selv Barca fan, så kald mig da farvet, men jeg synes det er lidt spøjst at gå til angreb på en rivalside fordi du føler dig selvfed.

Barcelona fan :)
Sidste redigering: 11 år 1 måned siden ved safari.
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #6487 af MadridistaPorVida
Siger madridista dig slet ikke noget...du har da for meget fritid...

HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #6488 af zigriaosmani
Besvaret af zigriaosmani på emne Om vores rivaler VII
Det her er jo helt hul i hovedet. Ved godt jeg ikke skal sige det. Men det er som om, at det er i år at Barca SKAL vinde The triple.

Man frygtede lidt Bayern, men nu meldes både Robben og Lewandowski ( Brækket kæben ) ude af kampen på onsdag. Så har de også Alaba, Ribery, Martinez, Shweini, Badstuber ude af kampen. Nu sidder man og tænker sikkert: Hvorfor fanden trak vi ikke Baeyrn! :D

Barca er blevet favoritter på deres modstanders skader. Det er sku lidt trist, og jeg ved godt jeg ikke skal surmule osv. Men det er altså lige 5-6 spiller udfra deres start 11 Bayern må undvære. Det i sig selv må gør min "surmuling" berettiget.

Det er så ikke kun mig som hænger med kæben ;)

Men tænkte lige jeg vil komme op med Robben og Lewandowski skaderne, da det er relevant.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, JimmyBroe, Pelle
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #6489 af zigriaosmani
Besvaret af zigriaosmani på emne Om vores rivaler VII
Nu retter jeg lige mig selv igen:

Robben er færdig for sæsonen, det er nu bekræftet.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe
Emnet er blevet låst.
  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 1 måned siden #6490 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Om vores rivaler VII
Hvis Barcelona vinder the Treble, så er det ikke fordi, at deres modstandere har haft mange skader. Nej, derimod er det fordi, at Barcelona har spillet godt. Man vinder ikke The Treble uden at være et klasse-mandskab. Kig på deres offensiv, forhelvede. Det er med længder den bedste trio i verden. Og her tænker jeg ikke statistisk, da jeg godt ved, at vores trio (BBC) kun er et par mål efter, men derimod tænker jeg, hvordan deres sammarbejde fungerer. MSN kender hinanden ud og ind og man skulle tro, at de havde spillet med hinanden i flere sæsoner, som de spiller nu. Samtlige tre spillere kender deres rolle og opgave og fuldfører dem på fremragende vis. Det kan man altså ikke sige om BBC. Bale, ja hvad fanden skal man sige. Han ligner bestemt ikke en spiller der kan fungere med CR7. Benzema og CR7, tilgengæld. De ser ud til at komme godt ud af det med hinanden, hvilket vi senest så mod Barcelona. Men der er altså tale om en trejdedel der ikke fungere og det sgu meget.

Men det er ikke kun Barcas offensiv, som har været fungeret. Deres defensiv er også forbedret betragteligt i forhold til sidste sæson. Her tænker jeg dødbolde, især.

Så ender Barcelona med treble, så mener jeg godt, at man kan sige at det er fuldt fortjent.

Skader er ingen undskyldning. Så kan man da bare sørge for at rotere, ikke Ancelotti ;) Lige så snart Modric blev meldt klar fra sin flere måneders lange skade, blev han med det samme sat i spil. Tag den med ro, forhelvede! Der er tale om vores anden vigtigste spiller. Her syntes jeg, at Luis Enrique har overgået Ancelotti. I går, så jeg lige anden halvleg af Barcas kamp. Hele 6 spillere som spillede kampen til slut, var slet ikke en del af deres ideal opstilling: Roberto, Rafinha, Mathieu, Batra, Montoya, Adriano og Pedro. Og i det hele taget undervejs i sæsonen, har han været god til at give de unge/reserverne en chance. I dag ville være en oplagt mulighed at gøre det samme, får vi lukket kampen efter første halvleg.
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #6491 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Om vores rivaler VII
Fodbold er et super simpelt spil. Medmindre dommeren er helt helt helt grotesk dårlig, så får man det resultat som man fortjener. Men derfor kan man jo også være heldig/uheldig.

Jeg hader virkelig den der med, at "skader er ingen undskyldning" - for selvfølgelig kan det være det. Alle snakker om vigtigheden af at have penge, så man kan købe kvalitet. Der er vel ingen som betvivler, at spillernes kvaliteter er væsentlige, ift. holdets muligheder for succes? Derfor må det også gøre sig gældende, at et hold bliver væsentligt svækket, hvis skaderne er mange, og kvaliteten dermed falder et eller flere niveauer. Se bare FCK mod Randers, Bayern i Porto eller Real Madrid i to måneder uden James og Modric.... Selvfølgelig kan skader være en undskyldning, lad os nu droppe det der macho-pis med, at man aldrig må forklare nederlag med uheld;)
Sidste redigering: 11 år 1 måned siden ved M_linding.
Følgende bruger(e) sagde tak: zigriaosmani
Emnet er blevet låst.
11 år 1 måned siden #6492 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Om vores rivaler VII

safari skrev:

Fondo_Sur skrev:

En ynkelig artikel, ligefrem? Den opsummerer bare hvilke rygter der har floreret i Catalonien, ikke at de rent faktisk decideret anklager en "højere" enhed for at stå bag den del af deres sæson. Jeg er selv Barca fan, så kald mig da farvet, men jeg synes det er lidt spøjst at gå til angreb på en rivalside fordi du føler dig selvfed.

Der er altid en intention med at bringe nyheder. Det kan ikke være andet end dårlig stil (fra en officiel hjemmeside) at påtage sig offerrollen for "centralmagtens" såkaldte indflydelse på kampprogrammet i la liga. og på messi's skattesnyd. og på korruption omkring neymar. og på transferkarantænen.

Hvis det blot er intentionen, at "opsummere hvilke rygter der har floreret", så kunne Madridista.dk passende skrive en artikel i 2012 om Uefa-medlemmerne i ledelsens mange forbindelser til Barcelona, da flere af dem er tidligere spillere, trænere eller blot sympatisører med barcelona på lige fod med Werge og Frimann. Forestil dig et scenarie, hvor madridista.dk opstillede en sammenhæng mellem de faktorer og præstationerne på banen. Det er der ude, vi er. Prøv med lidt indrømmelse ellers kommer man aldrig videre.
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum