Om vores rivaler VII

10 år 10 måneder siden #7249 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Hmm. Spændende om det gør ham skarpere end før. Det ville være lidt træls! :)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Emnet er blevet låst.
  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #7250 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Om vores rivaler VII
Så blev der lige erklæret krig mellem Wenger og Mourinho, inden Premier League sparkes igang:
videos.marca.com/v/TpIrNnjQ5zS-wenger-y-...nal-del-partido.html

www.6-eren.dk/premierleague/de-holder-m%C3%A5ske-ferie-nu
Han skulle absolut lige nævne Wengers elendige rekord mod ham, eh.

Jeg savner det sgu en lille smule, dengang Mourinho var vores træner og Guardiola var Barcas. Det kan godt være en smule kedeligt, når rivaler både inden og efter en kamp er meget venlige overfor hinanden med kram og kys på kinden, og hvor der ikke bliver gået vanvittigt meget til den under kampen i de fysiske dueler. Derudover savner jeg sgu også Mourinho presse konferencer både inden og efter El Classico, hvor der altid lige skulle sendes en lille stikpille efter Guardiola og Tito Vilanova (R.I.P.), som han også kaldte for 'Pito' (Penis) Vilanova. Glemmer heller aldrig hans konspirations teori om, at der skulle være en forbindelse mellem UEFA, FC Barcelona og Unicef efter det første semi-finale opgør i Champions League 10/11. Det var sgu morsomt :D.
Emnet er blevet låst.
  • Johnson
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #7251 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Om vores rivaler VII
Det var pinligt
Emnet er blevet låst.
10 år 10 måneder siden #7252 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Om vores rivaler VII
Siden hvornår har Marca været en tvivlsom kilde? De rammer da næsten altid korrekt. De er Real Madrid og Barcelona kritiske.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Emnet er blevet låst.
10 år 10 måneder siden #7253 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Om vores rivaler VII
Hvor er jeg dog glad for at vi er sluppet af med den dårlige taber.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved Sahinovic.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Vildfaren, andreashn
Emnet er blevet låst.
  • Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #7254 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Om vores rivaler VII

Kassow-Rossing skrev: Siden hvornår har Marca været en tvivlsom kilde? De rammer da næsten altid korrekt. De er Real Madrid og Barcelona kritiske.

Emnet er blevet låst.
  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #7255 af Storken
Besvaret af Storken på emne Om vores rivaler VII

Inspektøren skrev:
Jeg savner det sgu en lille smule, dengang Mourinho var vores træner og Guardiola var Barcas. Det kan godt være en smule kedeligt, når rivaler både inden og efter en kamp er meget venlige overfor hinanden med kram og kys på kinden, og hvor der ikke bliver gået vanvittigt meget til den under kampen i de fysiske dueler. Derudover savner jeg sgu også Mourinho presse konferencer både inden og efter El Classico, hvor der altid lige skulle sendes en lille stikpille efter Guardiola og Tito Vilanova (R.I.P.), som han også kaldte for 'Pito' (Penis) Vilanova. Glemmer heller aldrig hans konspirations teori om, at der skulle være en forbindelse mellem UEFA, FC Barcelona og Unicef efter det første semi-finale opgør i Champions League 10/11. Det var sgu morsomt :D.

Det kunne sagtens blive underholdende med Benitez. Han er ikke indbegrebet af "Humble in victory, gracious in defeat". Enrique skal nok bide på, hvis Benitez først begynder at opremse fakta :-)
Emnet er blevet låst.
10 år 10 måneder siden #7256 af Raul-rik
Besvaret af Raul-rik på emne Om vores rivaler VII

Storken skrev:

Inspektøren skrev:

Det kunne sagtens blive underholdende med Benitez. Han er ikke indbegrebet af "Humble in victory, gracious in defeat". Enrique skal nok bide på, hvis Benitez først begynder at opremse fakta :-)

Mon ikke også Pique kan overtage Xavi's rolle, som specielist i hjernedøde udtalelser over hos jer og vi alle sammen kan få lidt at grine af på hver sin side.
Emnet er blevet låst.
  • Storken
  • Gæst
  • Gæst
10 år 10 måneder siden #7257 af Storken
Besvaret af Storken på emne Om vores rivaler VII

Raul-rik skrev:

Storken skrev:

Inspektøren skrev:

Mon ikke også Pique kan overtage Xavi's rolle, som specielist i hjernedøde udtalelser over hos jer og vi alle sammen kan få lidt at grine af på hver sin side.

Pique indfandt sig hurtigt i sin nye rolle. Xavi var knap nok ude af døren før han smed kommentaren med Kevin Roldan. Det var i hvert fald ikke humble in victory :)

Jeg synes det er sundt med lidt stikpiller klubberne imellem. Det skal dog helst foregå med et glimt i øjet. Det var ikke altid tilfældet for nogle år siden.
Emnet er blevet låst.
10 år 10 måneder siden #7258 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om vores rivaler VII

Storken skrev:

Raul-rik skrev:

Storken skrev:

Inspektøren skrev:

Pique indfandt sig hurtigt i sin nye rolle. Xavi var knap nok ude af døren før han smed kommentaren med Kevin Roldan. Det var i hvert fald ikke humble in victory :)

Jeg synes det er sundt med lidt stikpiller klubberne imellem. Det skal dog helst foregå med et glimt i øjet. Det var ikke altid tilfældet for nogle år siden.

Pique's kommentare plejer nu også at være lidt sjove i modsætning til Xavi's der var deciderede pinlige og aggresive. Alle de kommentare om boldbesiddelse, græsplæner og om at Masch fortjente top 3 i Ballon d'Or.
Emnet er blevet låst.
10 år 10 måneder siden #7259 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Om vores rivaler VII
Interessant.

Mascheranos agent melder nu, at forsvarsprofilen vil væk.

Og selvom jeg har grinet en del af den lille argentiner (ja okay; begge to!), så kommer man ikke udenom, at han er den absolutte leder på det hold. Det her kan faktisk være rigtigt godt for os .. han bliver ikke nemt at erstatte.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 10 år 10 måneder siden ved DarioGomez.
Emnet er blevet låst.
10 år 10 måneder siden #7260 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Om vores rivaler VII
Har du et link til den nyhed? Det havde jeg alligevel aldrig troet ville ske!

"Maybe they hate me because I'm too good."
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum