Om vores rivaler VII
Sahinovic skrev: Fra minut 4:14 finder vi vidst grundlaget for Messi' udbrud.
Det er mig ubegribeligt at han ikke får det rødt kort. Han nikker en skalle og tag fat om halsen. Begge er til udvisning.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev: Det var dog noget mærkelig noget, Sahinovic. Du bruger simpelthen tid og energi på at sidde og finde et argument (læs: Undskyldning) for, hvorfor Messi handlede, som han gjorde. Uanset hvem der havde gjort det her, så kan det ikke undskyldes eller bortforklares.
Stop lige dig selv Pelle(!), og lad være med at putte ord i munden på mig.
Jeg har først og fremmest ikke selv brugt tid på at se videoen for at finde dette, men er blevet gjort opmærksom på den inde på Facebook, og jeg har ikke undskyldt på Messis vegne, har jeg?
Jeg synes bare det var en yderst mærkværdig situation at han kan blive så rasende baseret ud fra den første video, men som man kan se på den nye video er der jo et helt andet grundlag for det, nu giver hans udbrud ihvertfald bedre mening for mig i forhold til den første video.
Jeg er dog stadig enig i dommerens beslutning, så voldelig synes jeg nu ikke at situationen var og han slår ham heller ikke ligefrem, medmindre man mener at hovedgnidning er at slå, men ifølge reglerne skulle han selvfølgelig være blevet udvist.
Florentino Pérez
Sahinovic skrev:
Pelle skrev: Det var dog noget mærkelig noget, Sahinovic. Du bruger simpelthen tid og energi på at sidde og finde et argument (læs: Undskyldning) for, hvorfor Messi handlede, som han gjorde. Uanset hvem der havde gjort det her, så kan det ikke undskyldes eller bortforklares.
Jeg har først og fremmest ikke selv brugt tid på at se videoen for at finde dette, men er blevet gjort opmærksom på den inde på Facebook, og jeg har ikke undskyldt på Messis vegne, har jeg?
Jeg synes bare det var en yderst mærkværdig situation at han kan blive så rasende baseret ud fra den første video, men som man kan se er der jo et helt andet grundlag for, som man kan se på den nye video, nu giver det ihvertfald bedre mening for hans udbrud.
Jeg er dog stadig enig i dommerens beslutning, så voldelig synes jeg nu ikke at situationen var og han slår ham heller ikke ligefrem, medmindre man mener at hovedgnidning er at slå, men ifølge reglerne skulle han selvfølgelig være blevet udvist.
Fair nok. Jeg læser det hvert fald - tydeligvis ikke som den eneste - som om du forsøger at forsvare Messis handling.
Han forsøger at give ham en skalle og tager halsgreb på ham. Hvis ikke det er til direkte rødt, så er der godt nok ikke mange ting i fodbold, der er ;-)
EDIT: Og hvis du mener, at det der bliver gjort mod Messi er nok grund til den opførsel, så må jeg bare erklære mig dybt, dybt uenig.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev:
Sahinovic skrev:
Jeg synes bare det var en yderst mærkværdig situation at han kan blive så rasende baseret ud fra den første video, men som man kan se er der jo et helt andet grundlag for, som man kan se på den nye video, nu giver det ihvertfald bedre mening for hans udbrud.
Fair nok. Jeg læser det hvert fald - tydeligvis ikke som den eneste - som om du forsøger at forsvare Messis handling.
Han forsøger at give ham en skalle og tager halsgreb på ham. Hvis ikke det er til direkte rødt, så er der godt nok ikke mange ting i fodbold, der er ;-)
EDIT: Og hvis du mener, at det der bliver gjort mod Messi er nok grund til den opførsel, så må jeg bare erklære mig dybt, dybt uenig.
Nej jeg synes ikke at det der bliver gjort mod Messi er er grund nok til at han får et udbrud, jeg synes hellere man skal svare på sådan noget med f.eks. en tunnel eller at score et mål - hvilket han faktisk også gjorde et par minutter senere (-:
Florentino Pérez
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
RAUL!!!!
Raul-Madrid skrev: Hvornår springer du ud som Barcafan Sahinovic??
Nu, Més que un Club <3
Sådan, nu fik jeg det sagt, ville det være muligt for dig at komme videre nu?
Florentino Pérez
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Kassow-Rossing skrev: Stop med at stille det spørgsmål. Det bliver man bannet for.
Der blev ikke gjort noget mod Messi i den video. Han løb ind i en forsvarsspiller, og ingen fodboldregler blev brudt. Dernæst gik der Pepe i situationen, men det ser vi hvert år fra Messi.
Den kan ikke forsvares, videre!
On topic: Valencia har trukket Monaco i CHL kval så det var værst tænkelige modstander. Lever drømmen om den totale dominans og fem hold i CHL stadig?
Forhåbentlig fører det også denne gang til et ban!
Sahinovic var velkommen i går, han er velkommen i dag og han er formentlig velkommen igen i morgen. På madridista.dk er man velkommen hvis man har noget at bidrage med, uanset tilhørsforhold.
Hvis man derimod har for travlt med at notere andre tilhørsforhold, så er der garanteret mere velegnede sider end denne.
Tilbage til emnet, Barcelona- og Real Madrid-fans.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Sahinovic skrev:
Jeg synes bare det var en yderst mærkværdig situation at han kan blive så rasende baseret ud fra den første video, men som man kan se på den nye video er der jo et helt andet grundlag for det, nu giver hans udbrud ihvertfald bedre mening for mig i forhold til den første video.
Haha Ronaldo kunne ikke styre sit temperement og du råbte højst. Når så Messi giver en skalle og kvælgertag, så er det ikke til et rødt? Vi ved godt hvem du elsker bedst af de her 2 og det er også hel iorden, men prøv at være lidt mere objektiv.
Ja det emne behøver vi ikke diskutere igen, men man bør naturligvis notere Hvis ord man stoler på.
Først og fremmest, til det jeg har understreget, hvad snakker du dog om? For det andet, så hoppede du da i med begge ben efter jeg - for sjovt - skrev at jeg var FC Barcelona fan, og nu skriver du ''ja det emne behøver vi ikke diskutere igen''.
Florentino Pérez
Haha Ronaldo kunne ikke styre sit temperement og du råbte højst. Når så Messi giver en skalle og kvælgertag, så er det ikke til et rødt? Vi ved godt hvem du elsker bedst af de her 2 og det er også hel iorden, men prøv at være lidt mere objektiv.
Jeg vil gerne viderføre diskussionen hvis du har konkrete eksempler på, når Ronaldo ikke har kunnet styre sit temperament, at jeg så har ''råbt højst'', for det har jeg godt nok aldrig gjort.
Som jeg skrev tidligere så ser jeg det ikke som andet end hovedgnidninger, hvilket videoen også tydeligvis viser, en skalle er f.eks. den Zidane gav Materazzi, det er ikke det samme.
Florentino Pérez